Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / CAA užsienyje


Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
An Kov 01 2016, 09:48
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Britų ULO išlaisvinimo lavina nesustabdoma - CAA UK leido mokymui naudoti visus ULO be išskirtinių leidimų, (su sąlyga, jei instruktorius ir pilotas-mokinys yra kokio nors vieno klubo nariai)

http://www.bmaa.org/files/ors4no1155.pdf

Į viršų
vysniukas
An Kov 01 2016, 06:09
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
O kokiu pagrindu jie tai nusprendė?
Į viršų
PovilasK
An Kov 01 2016, 06:41
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739

vysniukas rašė ...

O kokiu pagrindu jie tai nusprendė?

Visų ANNEX2 orlaivių valdymas yra šalies-narės reikalas.

Italai atidavę aeroklubui.
Čekai - federacijai.
Prancūzai - nereguliuoja.
Britai - visuomeniniais pagrindais įdarbinę federacijos žmogų į CAA.
ir t.t.

LT aviacijos įstatymas sako:
Reikalavimus tinkamumui, licencijai ir medicinai nustato CAA, atsižvelgdama į sąlygas, būtinas skrydžių saugai užtikrinti.
Į viršų
Tinklalapis
NNN
An Kov 08 2016, 02:31
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Britanijoje pasipiktinimas suomių užmačiomis didinti ULO MTOW http://www.iaopa.eu/contentServlet/iaopa-europe-enews-march-2016#More13http://www.iaopa.eu/contentServlet/iaopa-europe-enews-march-2016#More13

http://forums.bmaa.org/default.aspx?m=147765&f=15&p=1#m147769

Šaunuoliai britai
Į viršų
Reno
An Kov 08 2016, 02:58
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401


Sakyčiau priešingai - ne šaunuoliai, o "svoločiai"...
Į viršų
PovilasK
An Kov 08 2016, 07:49
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Pradėkime nuo to, kad siūlymą teikia suomių AOPA - "didesnės" aviacijos pilotai. ULO valandos ore pas juos nesiskaičiuoja*.
Pasiūlymo esmė - didinti ULO svorį iki 600 kg, ir prilyginti amerikiečių LSA.

Prilyginus LSA, reikalavimai -greičiausiai - bus tokie patys, kokie taikomi LSA Amerikoje:
1) 35-40 val mokymo programa (tas pats, kas PPL)
2) Orlaiviui - privaloma EASA tipo registracija ( LY - ... ). Dabar tai - nacionalinės teisės klausimas.
3) 3-os klasės medicina (tikrinimas pas aviacijos gydytojus, max spaudimas 160/95 (dažna problema vyresniems), etc ).

Kažin, ar to norit.

p.s.
patikslinsiu.. Britų forume nesipiktinama (Britai tą daro retai, čia LT bruožas ), o konstatuojama, kad :
- "pasunkinimas" gali būti lemti "didesnį reguliavimą"
- gal ir būtų protinga patikslinti į 450 kg+kuras
- pakėlus ribą iki, lėktuvų gamintojai sugrūs tiek, kiek galės ir prašys ją vėl padidint

etc.

[ Redaguota An Kov 08 2016, 08:06 ]
Į viršų
Tinklalapis
Stanislovas
An Kov 08 2016, 08:53
Užsiregistravęs dalyvis #117
Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52
Vieta: Paklaniai, Raseinių sen.
Pranešimų: 3411

Šaunuoliai suomiai
Į viršų
Reno
Tr Kov 09 2016, 09:35
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
LSA lengvai "sutelpa" į LAPL nuostatas. Jei tik pavyks sveikatos kontrolę patikėti šeimos gydytojams (kaip kad yra siūloma), rekalavimai medicinai nelabai tesiskirs nuo ULO medicininio "kozirio".
JAV jau gimė iniciatyva ženkliai supaprastinti medicinos reikalavimus jokia komercine veikla neužsiimantiems laisvalaikio pilotams (tai, žinoma, negaliotų "nepriklausomiems instruktoriams"). Neabejoju, kad ir šioje Atlanto pusėje pritariančių minėtai iniciatyvai netruks net ir tarp britų .
Į viršų
NNN
Tr Kov 09 2016, 10:21
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Reno rašė ...

LSA lengvai "sutelpa" į LAPL nuostatas. Jei tik pavyks sveikatos kontrolę patikėti šeimos gydytojams (kaip kad yra siūloma), rekalavimai medicinai nelabai tesiskirs nuo ULO medicininio "kozirio".
JAV jau gimė iniciatyva ženkliai supaprastinti medicinos reikalavimus jokia komercine veikla neužsiimantiems laisvalaikio pilotams (tai, žinoma, negaliotų "nepriklausomiems instruktoriams"). Neabejoju, kad ir šioje Atlanto pusėje pritariančių minėtai iniciatyvai netruks net ir tarp britų .


Be abejo, bet kuris pilotas pritars biurokratinių suvaržymų naikinimui ... jei nedidint reikalavimų licenzijavimui, medicinai bei tech. priežiūrai, tai ULO MTOW gali būt, kad 2000 kg.

Viskas sukasi aplink ir pagrįsta komercija, nes reik parduot gaminių kuo daugiau. Taigi, kuo daugiau pilotų, tuo daugiau lėktuvų parduodama. Kad būtų daugiau pilotų, reik paprastint, pigint licenzijavimą ir tech. priežiūros biurokratines prcedūras. Todėl ir FAA, ir EASA dirba (spaudžiami komersantų) biurokratinių suvaržymų naikinimo kryptimi.

Beje - kuo daugiau pilotų, tuo daugiau mokyklų, instruktorių, tuo didesnė konkurencija mokymo srityje, o tai = saugesni skrydžiai.

Taigi, mažiau biurokratijos, saugesni skrydžiai



[ Redaguota Tr Kov 09 2016, 10:26 ]
Į viršų
NNN
Kt Kov 10 2016, 08:22
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Prancūzijos Alpės ... moto-skraidyklė "iš žemės pasirinktoje aikštelėje" ... su komercine orlaivio "registracija"


Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0787sek,0.0069iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,889kb