Mano Sparnai: Diskusijos / Neaviaciniai reikalai / Važiuojant su įjungta pavara nuo kalno


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Neaviaciniai reikalai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Važiuojant su įjungta pavara nuo kalno
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Juozas
Sk Spa 29 2017, 08:16
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Taip, važiuojant pavara turi būti įjungta visada. Tą rekomenduoja visi rimti specialistai. Dar viena rekomendacija: į posūkį įvažiuojama ta pavara ir tuo greičiu, kuriuo iš jo planuojama išvažiuoti.
Riedant su išjungta pavara nuriedėsi toliau, NAUDODAMAS DEGALUS, įjungta arčiauu, DEGALŲ NENAUDODAMAS.
Dar vienas pastebėjimas. Energingai įsibėgėjant (proto ribose) numatytam greičiui pasiekti, sunaudojama mažiau degalų, negu įsibėgėjant vangiai. Priežastis paprasta: energingo įsibėgėjimo metu momentinės degalų sąnaudos didesnės, bet procesas trunka žymiai trumpiau. Taip kad važinėjimas "pensininko" stiliumi, ne į sveikąta nei technikai, nei piniginei.
Į viršų
vytautas 42
Sk Spa 29 2017, 08:17
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Apie tuos kuro taupymus galiu daug papasakot , dabar jau turbūt niekas į rūrą neįkas - senais gerais laikais kai dar dirbau autobusų parke vairavau vienu metu lazą turistą , prailgintas minkštas , jei kas supranta , tai va važinedavom į Šilutę , nuo Šiaulių prasidėdavo kalniukai - Bubiai , Kurtuvėnai ir t.t. būdavo nuokalnėje dar normaliai ilinguojam ir jungiam laisvą ir gesinam variklį ... riedam kelis km , pirmyn atgal suvažinėjus taip bežaidžiant kuro bake likdavo 50 l benzino ... Kad taip tais laikais protelio būt daugiau , dabar turbūt ct ' škę turėčiau ...
Į viršų
Marius
Sk Spa 29 2017, 11:02
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Jo, Regitroje aiškina apie ekonominį vairavimą, o Tuvlitoje (dyzelistams) dulkina smegenis, kad dėl perdidelio išmetimo nepraeisi TA. Ir siūlo, kad pavažiuotum kur užkampo ir duotum mašinai gerai prasišikt.
Į viršų
vytautas 42
Sk Spa 29 2017, 12:33
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
mano sūnus prieš 3 metus mokėsi " ekovairavimo " , tai ten menkiausiai progai esant liepdavo išjungti pavarą ir riedėt , o dabar matomai mados pasikeitė - dukra mokosi , tai man net baisu važiuot su ja - iki sankryžos stabdo praktiškai pavaromis - 4-3-2-1 ir tik tada sustoja , jei dar raudona dega . Juokas man tik iš tokių mokslų ir taupymo : vistiek apvalų nulį sutaupai ar tu riedi su pavara ar be , o instruktoriai geriau mokytų kaip realiai vairuot reikia , o ne kas kelios sekundės į veidrodžius ir į prietaisus dairytis ir neduok dieve sankryžoje sankabą ilgiau kaip 5 sekundes palaikysi numintą ! Koks kieno svarbalas kiek aš laikau tą sankabą , ir kaip tai įtakoja eismo saugumą ???
Į viršų
Algirdas L
Pr Spa 30 2017, 11:32
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Juozas profesionaliai paaiškino. O aš ir dabar, nuo sportavimo laikų, prieš šviesoforą ar staigų posūkį stabdau pavaromis, tik mano mašinos su užpakaliniu varomu tiltu. Su priekiniu varomu tiltu to niekada nedarykite, nes esant slidžiai kelio dangai lengvai nutrauksite vairuojamų ratų sukibimą su keliu, o tada suvaldyti mašiną reikia daug mokytis. Užpakalinių ratų slydimą kontroliuoti gana lengva.
Numintą sankabą su įjungta pavara Vilniuje prie šviesoforo racionalūs vairuotojai naudoja, nes ten geltonas dega vieną sek.ir taip sutaupo trejetą sek.mažindami kamščius. Deja, tokių dar nėra daug, ypač moterų.
Į viršų
PovilasK
Pr Spa 30 2017, 12:32
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739

Algirdas L rašė ...

Juozas profesionaliai paaiškino. O aš ir dabar, nuo sportavimo laikų, prieš šviesoforą ar staigų posūkį stabdau pavaromis, tik mano mašinos su užpakaliniu varomu tiltu. Su priekiniu varomu tiltu to niekada nedarykite, nes esant slidžiai kelio dangai lengvai nutrauksite vairuojamų ratų sukibimą su keliu, o tada suvaldyti mašiną reikia daug mokytis. Užpakalinių ratų slydimą kontroliuoti gana lengva.
Numintą sankabą su įjungta pavara Vilniuje prie šviesoforo racionalūs vairuotojai naudoja, nes ten geltonas dega vieną sek.ir taip sutaupo trejetą sek.mažindami kamščius. Deja, tokių dar nėra daug, ypač moterų.


Vilnius tai Vilnius... Kaune 99% vairuotojų smegenų paralyžium serga: kol supranta, kad įsijungė žalias - raudona užsidega.
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Pr Spa 30 2017, 03:02
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Diskusijas šia tema pirmąkart išgirdau, kuomet būdamas pirmame KMI kurse pradėjau lankyti vairuotojų kursus (o tai buvo dar praeitame šimtmetyje ). Ir tuomet mokė nesinaudoti laisva pavara ir kitomis pavaromis stabdyti (ABS buvo dar negirdėtas dalykas). Akcentavo saugumą, bet ne ekonomiją (kuro sąnaudas rodančiu kompiuterių automobilyje anais laikais nieks net neįsivaizdavo). Kiek bandžiau, tokie pamokymai pasiteisino, nebent, kalnuotose vietovėse, o Lietuva - lygumų kraštas. Todėl laisvą pavarą (arba išmintą sankabą) nuokalnėse ir ne tik, naudoju dažnai. Skraidantys sklandytuvais, manau, supras. Čia jau kiekvieno teisė rinktis, kaip sunaudoti kinetinę energiją riedant - oro pasipriešinimui nugalėti ar dar ir priverstiniam motoro sukimui, sąnaudų kompiuteriui rodant "0". Na, gal per trumpai riedėdavau su įjungta pavara , bet tokiu būdu sutaupyti kuro man nepavyko (logiški argumentai, kodėl ne, jau buvo pateikti kitų).
Į viršų
Marius
Pr Spa 30 2017, 03:42
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Praėjusiais metais teko pakeliauti Austrijos keliais (kalnais), tai buvo tokia viena vieta kur nuokalnėje gaila buvo stabdžius naudoti. Pabandžiau stabdyti žemesne pavara.
Pradžioje buvo kaip ir nieko, bet po kurio laiko važiuojantys iš galo pradėjo šaukti, kad mano mašina dega.
Pasirodė baisus juodų dūmų debesis, tik va ne man vienam su Passat b6, bet ir draugeliui iš Opel Zafiros dyzelio.
Ir prapuolė tie dūmai tik gerokai pavažiavus jau normqliai lyguma.
Galvojom kad viskas kelionė baigėsi.

[ Redaguota Pr Spa 30 2017, 03:43 ]
Į viršų
Saulius P
Pn Lap 24 2017, 10:11
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 634
Aiskina "Ar laisva pavara sutaupomas kuras".
Tap pat pazymi, kad riedant nuo kalno su ijungta pavara KURAS NENAUDOJAMAS.
https://www.youtube.com/watch?v=m6QVBs3xInE&feature=youtu.be

Į viršų
Administratorius
Št Lap 25 2017, 01:36
Nerijus

Užsiregistravęs dalyvis #3181
Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11
Pranešimų: 988
Saulius P rašė ...

Tap pat pazymi, kad riedant nuo kalno su ijungta pavara KURAS NENAUDOJAMAS.


Nesigilinau į filmukus, bet logiškai mąstant riedėk tu kaip nori, jei vidaus degimo variklis dirba, vadinasi vyksta kuro degimo procesas, tad visais atvejais be išimties kuras yra naudojimas. Nušaukit - nepatikėsiu kad būna kitaip. Kaip ekonomiškiau riedėti, čia jau galima ir diskusija.
E-mašinose gal ten kitaip. Tekiniai suka generatorių, ko pasekoje pildomas e-bakas. Ar kažkas panašaus.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0778sek,0.0098iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,934kb