Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Kita technika, įranga |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Šnaps-kompasas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | sveiki, gal žinote kaip galima "namudinėm" sąlygom "pareguliuot" spiritinį kompasą. Dabartinis nuokrypis netoli 90 siekia. Esant N rodo E. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | yra du budai: 1.ikalt tiek shnaps, kad laipsniai rodytu teisingai.2. Paskaityt kompaso manuala kaip reguliuoti | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Neturiu manualo. Gal bent turi ką nors panašaus? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Jei komposas dar gyvas, tai orlėkį statai tiksliai šiaurine kryptimi ir magnetėliu šiaurė-pietūs kompose nustatai šiaurę. Atsukęs į pietus gautą paklaidą dalini per pusę. Pvz. rodo 200. Paklaida 20. Statai 190. Tas pat su rytų vakarų magnetu. Reguliavimo atsuktuvas nemagnetinis. Dar kartą suki ratu ir kas 45 laipsnius pažymi pakaidą, pieši deviacijos grafiką. Procedūra vadinasi deviacijos nurašymu. Tiksliam nurašymui daromos deviacijos aikštelės. Viso darbo metu turi dirbti variklis ir būti sujungti elektriniai prietaisai. Deja mūsų laikais komposą baigia pamiršti, deviacija nurašoma formaliai. Jei paklaidos ypač didelės, gali būti kaltas šalia komposo esantis masyvus gelžgalys ar įsimagnetinęs rėmas. Ieškai geros vietos komposui. Rėmą galima išmagnetinti televizoriaus išmagnetinimo kilpa-turi teliko remonto meistrai. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Rolandai, dėkui už atsakymą. Reiks pasiorganizuot atsuktuvą ir pabandyt. Gal žinai kaip lengvai atskirti kuris magnetėlis yra N-S o kuris W-E? Turbūt bandymo ir klaidos būdu, nors jie turbūt vienas kitą irgi įtakoja. Kompasas ant panelės viršaus. Panelė pilna visokių prietaisų, nors žinoma masyviausias arti esantis gelžgalys yra pats lėktuvas.. Išmangnetininimo kilpą vargu ar pavyks gauti, nes įtariu kad šiuolaikiniai telikų meistrai labiau po operacinių sistemų užkaborius knaisiojasi, nei magneitizmą "šamanina" | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Pasiimi kompasą ir nešioji po kabiną. Jei numatomoje jo tvirtinimo vietoje kompasas bando per daug suktis, ieškai kitos vietos arba aiškiniesi į ką konkrečiai reaguoja-gal į varžtą, kronšteiną. Ant reguliuojamų magnetėlių turi būti užrašyta reikšmės. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Valdas-Fox rašė ... Kompasas ant panelės viršaus. Panelė pilna visokių prietaisų,.. Gal po kompasu iš karto aukštimatis? Tas tai labai įtakoja. Iš kitos pusės normalūs vyrai ant panelės patys lipa, o ne kažkokius kompasus krauna | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Po kompasu iš karto yra "turn and slip indicator". O jis turi elektrinį varikliuką... Nieko gero... | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Rolandai, nežinau ar tau ir kitiems įdomu, bet pamėginsiu pasidalinti savo patirtimi reguliuojant kompasą Kaip tu ir rašei, reguliavimą pradėjau išstatęs orlaivį į N. Kompasas rodė E. Užvedęs variklį ir sujungęs elektroniką pradėjau sukti N-S varžtuką labai greit nustačiau, kad jis tegali +-30 laipsnių. Tuo tarpu EW varžtuko pagalba labai lengvai sugebėjau nustatti kompasą į N. Tuo mano "reguliavimas" ir baigėsi, nes teturėdamas vieną laisvės laipsnį reguliuot, nebeuturėjau galimybės pagerinti tikslumo kitomis kryptimis. Na, bet didžiausias nuokrypis dabar tesiekia 30 laispnių Kiek vėliau, pamastes, supratau keletą dalykų. Visų pirma kadangi EW varžtas "stipresnis" klaida buvo pradėti nuo N krypties. išstatčius E-W kryptis, dar liktų galimybė su silpnesniu NS varžtu pagerinti tikslumą šiaurės-pietų kryptimis. Paskui dar pastebėjau, kad mano orlėkyje variklio užvedimas praktiškai nedaro įtakos kompasui, o va štai avionikos įjungimas, kompasą paverčia ventiliatoriumi. Todėl visus reguliavimo ir lentelės sudarymo darbus manau galima atlikti neužvedinėjant variklio, nes kažkaip "skauda" keliolika kartų užvesti keliom minutėm variklį ir vėl jį sustabdyt. Juk kiekvienas startas reiškia ir padidintą variklio dilimą. Tai tiek mano patirties, gal kam bus įdomu.. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Reikia ieškoti kitos vietos kompasui, toliau nuo avionikos. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System