Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Personal Locator Beacon |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Šios iniciatyvos autorius A. Paulauskas. http://www.pipedija.com/index.php?title=Paulauskas&redirect=no Reikia jį spausti, skambinti, kalbėti. Po rinkimų bus kita vyriausybė-gal ji sustabdys PLB įvedimą. http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show?p_r=8965&p_k=1&p_a=5&p_asm_id=39606&p_kade_id=7 | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Tokio rango politikai, tokio lygio iniciatyvų patys nesugalvoja, yra kas jiems įperša jas. Kas? Išaiškinus "patarėją" daug problemų ateity dingtų | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Nereikia čia samokslo teorijų... Kažkaip pas mus ieškoma sudėtingų atsakymų į paprastas problemas, ir taiko paprastus atsakymus sudėtingom. Naujas reglamento 965/2012 priedas "VII" reikalauja jog sertifikuoti nekomercinei veiklai naudojami lėktuvai turėtų ELT arba PLB. LT CAA tą dokumentą 1:1 - per daug nesiaiškindama - "užmovė" ant visų eksperimentinių, kartu nulenkdami uodegas prieš KGB-savanorio vadovaujamus pajacus, po AN-2 ir VL-3 avarijų reikalaujančius "viską grežtinti" (nenurodant konkrečiai). Sprendimas politinis, todėl jį atšaukti galima per politikus. Klausimas vienas: kas tuo užsiims ? Man asmeniškai pigiau susimokėt 300 EUR už PLB, nei eit į CAA ir įtikinėt, kad čia ne man vienam kažkas negerai. Kas norės skraidyt legaliai - kas 5 metus susimokės po tuos 300 EUR, kas nenorės - skraidys nuošaliau, plėtodamas gausų LT mini-aerodromų tinklą. Dėl taikymo: taikoma lėktuvams/malūnsparniams, skraidyklės nepapuola. ICAO klasifikaciją - kas yra lėktuvas, kas yra skraidyklė galima rasti: ECCAIRS Aviation Data Definition Standard [ Redaguota Kt Rgp 25 2016, 01:01 ] | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | PovilasK rašė ... Naujas reglamento 965/2012 priedas "VII" reikalauja jog sertifikuoti nekomercinei veiklai naudojami lėktuvai turėtų ELT arba PLB. O tai kurie čia iš mūsų yra sertifikuoti? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Algis rašė ... PovilasK rašė ... Naujas reglamento 965/2012 priedas "VII" reikalauja jog sertifikuoti nekomercinei veiklai naudojami lėktuvai turėtų ELT arba PLB. O tai kurie čia iš mūsų yra sertifikuoti? Pacituosiu pats save: "LT CAA tą dokumentą 1:1 - per daug nesiaiškindama - "užmovė" ant visų eksperimentinių". Reglamento priedas niekur nesako, kad "taikoma sertifikuotiem" - todėl jį galima taikyt kad ir povandeniniam laivam. [ Redaguota Kt Rgp 25 2016, 09:33 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | PovilasK rašė ... Algis rašė ... PovilasK rašė ... Naujas reglamento 965/2012 priedas "VII" reikalauja jog sertifikuoti nekomercinei veiklai naudojami lėktuvai turėtų ELT arba PLB. O tai kurie čia iš mūsų yra sertifikuoti? Pacituosiu pats save: "LT CAA tą dokumentą 1:1 - per daug nesiaiškindama - "užmovė" ant visų eksperimentinių". Reglamento priedas niekur nesako, kad "taikoma sertifikuotiem" - todėl jį galima taikyt kad ir povandeniniam laivam. Todėl, kad mes esame tie ant kurių maunama, kad neduok die kas nors neatsitiktų. O dalis mūsų dar ir prilaiko, kad būtų maut patogiau | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Apie ELT, charakteristikas, naudojimą, paieškos procedūras | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Reiketu pasiulyti , kad kiekviena transporto priemone toki turetu. Po automobilio avarijos siustu pagalbos signala. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | juozas49 rašė ... Reiketu pasiulyti , kad kiekviena transporto priemone toki turetu. Po automobilio avarijos siustu pagalbos signala. Taip pat slidininkai, dviratininkai ir t.t. | ||
Į viršų | | ||
Tomas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #7 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31Pranešimų: 179 | "Sprendimas politinis, todėl jį atšaukti galima per politikus. Klausimas vienas: kas tuo užsiims ? Man asmeniškai pigiau susimokėt 300 EUR už PLB, nei eit į CAA ir įtikinėt, kad čia ne man vienam kažkas negerai. Kas norės skraidyt legaliai - kas 5 metus susimokės po tuos 300 EUR, kas nenorės - skraidys nuošaliau, plėtodamas gausų LT mini-aerodromų tinklą." Keista, kad tokiu klausimu kyla! Ar mes nebeturime atstovu savo? Ar tik ju pavadinimai skamba graziai "Prezidentas" Naujas LAK Prezidentas Šeštadienis 02 balandžio 2016 - 23:12:41 "Sveikinu aviatorių bendruomenę išrinkus naują LAK Prezidentą - Gintarą Kalinauską! " | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System