Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Personal Locator Beacon


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Tr Rgp 24 2016, 09:22
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Šios iniciatyvos autorius A. Paulauskas. http://www.pipedija.com/index.php?title=Paulauskas&redirect=no
Reikia jį spausti, skambinti, kalbėti. Po rinkimų bus kita vyriausybė-gal ji sustabdys PLB įvedimą.
http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show?p_r=8965&p_k=1&p_a=5&p_asm_id=39606&p_kade_id=7
Į viršų
NNN
Tr Rgp 24 2016, 10:56
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Tokio rango politikai, tokio lygio iniciatyvų patys nesugalvoja, yra kas jiems įperša jas. Kas? Išaiškinus "patarėją" daug problemų ateity dingtų
Į viršų
PovilasK
Kt Rgp 25 2016, 01:00
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Nereikia čia samokslo teorijų... Kažkaip pas mus ieškoma sudėtingų atsakymų į paprastas problemas, ir taiko paprastus atsakymus sudėtingom.

Naujas reglamento 965/2012 priedas "VII" reikalauja jog sertifikuoti nekomercinei veiklai naudojami lėktuvai turėtų ELT arba PLB.

LT CAA tą dokumentą 1:1 - per daug nesiaiškindama - "užmovė" ant visų eksperimentinių, kartu nulenkdami uodegas prieš KGB-savanorio vadovaujamus pajacus, po AN-2 ir VL-3 avarijų reikalaujančius "viską grežtinti" (nenurodant konkrečiai).

Sprendimas politinis, todėl jį atšaukti galima per politikus. Klausimas vienas: kas tuo užsiims ? Man asmeniškai pigiau susimokėt 300 EUR už PLB, nei eit į CAA ir įtikinėt, kad čia ne man vienam kažkas negerai. Kas norės skraidyt legaliai - kas 5 metus susimokės po tuos 300 EUR, kas nenorės - skraidys nuošaliau, plėtodamas gausų LT mini-aerodromų tinklą.

Dėl taikymo: taikoma lėktuvams/malūnsparniams, skraidyklės nepapuola. ICAO klasifikaciją - kas yra lėktuvas, kas yra skraidyklė galima rasti: ECCAIRS Aviation Data Definition Standard

[ Redaguota Kt Rgp 25 2016, 01:01 ]
Į viršų
Tinklalapis
Algis
Kt Rgp 25 2016, 05:52
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981

PovilasK rašė ...

Naujas reglamento 965/2012 priedas "VII" reikalauja jog sertifikuoti nekomercinei veiklai naudojami lėktuvai turėtų ELT arba PLB.

O tai kurie čia iš mūsų yra sertifikuoti?
Į viršų
Tinklalapis
PovilasK
Kt Rgp 25 2016, 09:25
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Algis rašė ...

PovilasK rašė ...

Naujas reglamento 965/2012 priedas "VII" reikalauja jog sertifikuoti nekomercinei veiklai naudojami lėktuvai turėtų ELT arba PLB.

O tai kurie čia iš mūsų yra sertifikuoti?

Pacituosiu pats save: "LT CAA tą dokumentą 1:1 - per daug nesiaiškindama - "užmovė" ant visų eksperimentinių".
Reglamento priedas niekur nesako, kad "taikoma sertifikuotiem" - todėl jį galima taikyt kad ir povandeniniam laivam.

[ Redaguota Kt Rgp 25 2016, 09:33 ]
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Pn Rgp 26 2016, 08:45
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
PovilasK rašė ...

Algis rašė ...

PovilasK rašė ...

Naujas reglamento 965/2012 priedas "VII" reikalauja jog sertifikuoti nekomercinei veiklai naudojami lėktuvai turėtų ELT arba PLB.

O tai kurie čia iš mūsų yra sertifikuoti?

Pacituosiu pats save: "LT CAA tą dokumentą 1:1 - per daug nesiaiškindama - "užmovė" ant visų eksperimentinių".
Reglamento priedas niekur nesako, kad "taikoma sertifikuotiem" - todėl jį galima taikyt kad ir povandeniniam laivam.


Todėl, kad mes esame tie ant kurių maunama, kad neduok die kas nors neatsitiktų. O dalis mūsų dar ir prilaiko, kad būtų maut patogiau
Į viršų
NNN
An Rgs 13 2016, 02:42
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Apie ELT, charakteristikas, naudojimą, paieškos procedūras
Į viršų
juozas49
An Rgs 13 2016, 02:51
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 797
Reiketu pasiulyti , kad kiekviena transporto priemone toki turetu. Po automobilio avarijos siustu pagalbos signala.
Į viršų
NNN
Tr Rgs 14 2016, 10:22
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
juozas49 rašė ...

Reiketu pasiulyti , kad kiekviena transporto priemone toki turetu. Po automobilio avarijos siustu pagalbos signala.


Taip pat slidininkai, dviratininkai ir t.t.
Į viršų
Tomas
Kt Rgs 15 2016, 10:13
Užsiregistravęs dalyvis #7
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31
Pranešimų: 179
"Sprendimas politinis, todėl jį atšaukti galima per politikus. Klausimas vienas: kas tuo užsiims ? Man asmeniškai pigiau susimokėt 300 EUR už PLB, nei eit į CAA ir įtikinėt, kad čia ne man vienam kažkas negerai. Kas norės skraidyt legaliai - kas 5 metus susimokės po tuos 300 EUR, kas nenorės - skraidys nuošaliau, plėtodamas gausų LT mini-aerodromų tinklą."


Keista, kad tokiu klausimu kyla!
Ar mes nebeturime atstovu savo? Ar tik ju pavadinimai skamba graziai "Prezidentas"

Naujas LAK Prezidentas
Šeštadienis 02 balandžio 2016 - 23:12:41
"Sveikinu aviatorių bendruomenę išrinkus naują
LAK Prezidentą - Gintarą Kalinauską! "



Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0772sek,0.0076iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,913kb