Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
120 kg Lietuvoje |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Ačiū:) Mažas žingsnelis pilotų bendruomenei, bet didžiulis šuolis CAA. Tik štai klausimas - kaip pakeist jau OR registruotų orlaivių statusą? | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1541 | Tikrai gera zinia! | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | NNN rašė ... Tik štai klausimas - kaip pakeist jau OR registruotų orlaivių statusą? Žiūr. 3-čią punktą | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Reno rašė ... NNN rašė ... Tik štai klausimas - kaip pakeist jau OR registruotų orlaivių statusą? Žiūr. 3-čią punktą Na taip, tvarką turim, suderinam. O kas toliau? Ar reik išsiregistruot iš COR pagal galiojančią tvarką, ar bus supaprastinta? T.y. - mokėt nereiks už procedūrą? Na, išsiaiškinsim, svarbu, kad jau yra galimybė Va, kad dar ir licenzijų būtinybė būtų panaikinta ... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Pagyriau britams mūsų CAA Pasveikino su progresyviu sprendimu. Tiesa, buvo ir toks komentaras: esant 120 kg tuščiam svoriui, oran kyla (MTOW) apie 225 kg; tai gal logiška būtų išlaisvinti visus vienviečius (300 kg MTOW)? Beje, šiuo argumentu britai ir rėmėsi, įvesdami savo nereguliuojamą 300 kg klasę. Spėju, kad anksčiau, ar vėliau mes irgi taip pasielgsim ... geriau, aišku, anksčiau | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | o dar geriau ir dviviečius prie to pačio jeigu ką ... | ||
Į viršų | | ||
Zvirblis7 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #920 Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53Pranešimų: 10 | Tureciau keleta klausimu sklandytuvo registravimui: - Ar yra (arba svarstoma)LT lengvo sklandytuvo kategorija? Ar ir Lak17B ir vaikiskas pries istatyma lygus ir lengvesniems bei paprastesniems jokiu lengvatu? Jeigu yra skirstomi, tai: - ar gali bemotoris buti registruojamas kaip ULO? Su pagalbiniu varikliu? Pakylantis pats? - sveriantis 120kg ir atitinkantis kitus reikalavimus sklandytuvas nereguliuojamas? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Zvirblis7 rašė ... Tureciau keleta klausimu sklandytuvo registravimui: - Ar yra (arba svarstoma)LT lengvo sklandytuvo kategorija? Ar ir Lak17B ir vaikiskas pries istatyma lygus ir lengvesniems bei paprastesniems jokiu lengvatu? Jeigu yra skirstomi, tai: - ar gali bemotoris buti registruojamas kaip ULO? Su pagalbiniu varikliu? Pakylantis pats? - sveriantis 120kg ir atitinkantis kitus reikalavimus sklandytuvas nereguliuojamas? 1) Aš ne, kiti lyg ir ne, reiškia - ne. Esant norui - vėliavą į rankas, teisinė bazė tai leidžia. 2) Teisinė bazė pilnai atskyrus ir sureguliavus LAK17B ir vaikiškus sklandytuvus. 3) Visi ULO yra motorizuoti ir pakylantys patys. Nemotorizuoti yra LSPSF'e. 4) VISI iki vieno yra reguliuojami, skiriasi tik lygiai. Orlaiviai su min. greičiu iki <45 km/h, iki 15 kg degalų, o įkrova <10 kg /m2 - gali būti registruojami ir federacijose (ne vien CORe). Apima ir motorinius, ir sklendžiančius. Licencijos reikės EASA SPL (ULO sklandytuvo programos - neturim pasitvirtinę). [ Redaguota Pr Lap 04 2019, 06:31 ] | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System