Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Informacija: privalomi PLB/ELT nuo 2017-01-01


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Informacija: privalomi PLB/ELT nuo 2017-01-01
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Dovydas_S
Sk Grd 11 2016, 06:30
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 486
AR rašė ...


Rolandas rašė ...


Todėl LAK ir tik LAK gali ką nors nuveikti. Gali ir atskiri piliečiai LAK vardu.


Teisybe. Mano ziniomis LAK vadovybe nemano, kad tai problema


kodėl tik LAK manau ir ULOPF ....
Į viršų
Arturas Stundzia
Sk Grd 11 2016, 08:35
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 407
Civilinės atsakomybės draudimas-- apsurdiškos kainos -- pelnas ne Lietuvai. Transponderiai --- kas būtu pelnesi?
Vėl pirkti naujas radio stoteles -- kam atiteks pinigai?
Dar viena nesamonė - PLB-- kas iš to pasipelnys?
Lietuva --- PARSIDAVĖLIŲ valstybė.Lenda prekeivių subinėn ir išleidžia tokius reikalavimus.
Manau dauguma aviatorių jau greitai išsilakstys nuo juos vienijančiu aeroklubų , federacijų ir skraidys savo vasarnamių apylinkėse nelegaliai.
CAA galės lakstyti po visas apylinkes gaudydami nusidėjėlius. KGB juk visu nepagavo.
Į viršų
Rolandas
Sk Grd 11 2016, 08:53
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
Daugiau optimizmo, viskas netaip ir blogai.
-Dėl radijo stotelių Skandinavijos šalys kreipėsi į EASA, jiems atrodo bus padarytos išimtys. Tą reikia padaryti ir mums.

-Dėl PLB reikia kreiptis pradžiai į Seimo NSGK, susisiekimo ministrą. Jei rezultatai bus neigiami, CAA taip pat galvoja kaip spręsti problemą. Vienas iš variantų-programėlė mobiliam telefone. Be to pratęsiant TSP ko gero nereikalaus turėti PLB. Reikalaus turėti skraidant ir tikrins skraidant...jei tikrins.

-Mano straipsnis dėl medicinos nenumirė. Vilma persiuntė jį CAA, lėti valdiški krumpliaračiai jį virškina ir ruošia atsakymą.

Aišku viena-nei atskiras žmogus, nei atskira federacija nedaro įspūdžio valdininkams. Gali daryti LAK, AOPA. Reikia paruošti dokumentus ir šių organizacijų vardu judinti reikalus. Tai padaryti gali bet kuris iš mūsų.
Nuo bambėjimo tik bezdalai gaminasi.

O čia apie tą patį:
http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?51755.0

[ Redaguota Sk Grd 11 2016, 10:55 ]
Į viršų
NNN
Pr Grd 12 2016, 08:55
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Dovydas_S rašė ...

AR rašė ...

Rolandas rašė ...


Todėl LAK ir tik LAK gali ką nors nuveikti. Gali ir atskiri piliečiai LAK vardu.


Teisybe. Mano ziniomis LAK vadovybe nemano, kad tai problema


kodėl tik LAK manau ir ULOPF ....



Į viršų
NNN
Pr Grd 12 2016, 09:07
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Rolandas rašė ...


... Vilma persiuntė jį CAA,...



O kodėl Vilma nei vieno žurnalistinio tyrimo nėra padariusi dėl nuolatinių problemų su CAA? Kas ji paštininkas, ar žurnalistė? O gal AP nėra nepriklausomas?

Į viršų
NNN
Pr Grd 12 2016, 09:10
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
malvys rašė ...

Civilinės atsakomybės draudimas-- apsurdiškos kainos -- pelnas ne Lietuvai. Transponderiai --- kas būtu pelnesi?
Vėl pirkti naujas radio stoteles -- kam atiteks pinigai?
Dar viena nesamonė - PLB-- kas iš to pasipelnys?
Lietuva --- PARSIDAVĖLIŲ valstybė.Lenda prekeivių subinėn ir išleidžia tokius reikalavimus.
Manau dauguma aviatorių jau greitai išsilakstys nuo juos vienijančiu aeroklubų , federacijų ir skraidys savo vasarnamių apylinkėse nelegaliai.
CAA galės lakstyti po visas apylinkes gaudydami nusidėjėlius. KGB juk visu nepagavo.


Kai ėjau per ministrus dėl transponderių, tai vienas jų tiesiai ir rėžė - kažkas, matyt, norėjo nemenką partiją transponderių parduot

Siūliau Vilmai žurnalistinį tyrimą atlikt ... spėkit rezultatą


[ Redaguota Pr Grd 12 2016, 09:11 ]
Į viršų
Arturas Stundzia
Pr Grd 12 2016, 10:19
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 407
Korupcija --- mūsų valdininku darbas. Ir nėra reikalo nutylėti jų pavardes.
Į viršų
PovilasK
Pr Grd 12 2016, 10:41
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 606
Vėl užsiburbuliuosit tarpusavyje, o LAK/CAA/ministerijos net nesužinos, kad kažkam PLB nepatinka.
Vietoje sąmokslų teorijų - parašykit asmeninius laiškus šiom įstaigom, išdėstydami savo mintis.

Pareigą tai atlikti turi:
- Federacijų prezidentai
- Klubų vadovai
- Lėktuvų savininkai
- Eiliniai pilotai

Tarp kitko - LAK'e niekada nebuvo balsavimo ar reikia PLB eksperimentiniams, nors tai liečia ultralengvų, aviakonstruktorių, pilotažininkų ir kitas - skraidančias annex 2 orlaiviais - federacijas(galimai senovinių orlaivių?Palaikytų veteranai?).

Be skaudaus finansinio klausimo (~400+ EUR kas 5 metai: daugiau, nei draudimas), ir to, kad ES jie privalomi tik dviejose - kažkiek kalnuotose - šalyse, galima paminėti, kad Lietuvoje nėra nei vieno oficialaus atstovo, galinčio pilnai aptarnauti tokią įrangą (perprogramuoti, remontuoti, etc) - yra tik perpardavinėtojai.

Reikalavimus eksperimentiniams orlaiviams nustato CAA, atsižvelgdama į sąlygas, būtinas saugai užtikrinti. Paprastai - esant precendentui. Jei Lietuvoje nebuvo nei vieno precedento(ir jį remiančios saugos tyrimo išvadų) - kokiu pagrindu įvedamas šitas brangus reikalavimas? Vien dėl to, kad "atrodo"?

Tiek AN-2, tiek VL-3 avarijos atveju - PLB nebūtų nieko pakeitę (o AN-2 PLB turėjo).
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Pr Grd 12 2016, 11:19
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
PovilasK rašė ...

Vėl užsiburbuliuosit tarpusavyje, o LAK/CAA/ministerijos net nesužinos, kad kažkam PLB nepatinka.
Vietoje sąmokslų teorijų - parašykit asmeninius laiškus šiom įstaigom, išdėstydami savo mintis.

Pareigą tai atlikti turi:
- Federacijų prezidentai
- Klubų vadovai
- Lėktuvų savininkai
- Eiliniai pilotai

Tarp kitko - LAK'e niekada nebuvo balsavimo ar reikia PLB eksperimentiniams, nors tai liečia ultralengvų, aviakonstruktorių, pilotažininkų ir kitas - skraidančias annex 2 orlaiviais - federacijas(galimai senovinių orlaivių?Palaikytų veteranai?).

Be skaudaus finansinio klausimo (~400+ EUR kas 5 metai: daugiau, nei draudimas), ir to, kad ES jie privalomi tik dviejose - kažkiek kalnuotose - šalyse, galima paminėti, kad Lietuvoje nėra nei vieno oficialaus atstovo, galinčio pilnai aptarnauti tokią įrangą (perprogramuoti, remontuoti, etc) - yra tik perpardavinėtojai.

Reikalavimus eksperimentiniams orlaiviams nustato CAA, atsižvelgdama į sąlygas, būtinas saugai užtikrinti. Paprastai - esant precendentui. Jei Lietuvoje nebuvo nei vieno precedento(ir jį remiančios saugos tyrimo išvadų) - kokiu pagrindu įvedamas šitas brangus reikalavimas? Vien dėl to, kad "atrodo"?

Tiek AN-2, tiek VL-3 avarijos atveju - PLB nebūtų nieko pakeitę (o AN-2 PLB turėjo).


Viskas teisingai, tačiau mane jau senai neramina klausimas: kodėl valdininkai prikuria mums problemų už mūsų pinigus, o mes tas problemas turim spręsti už savus?

Raštai gerai, bet jie turi būti stumiami, o tai kainuoja laiką + pinigus ... aš žinau - jau transponderių problemą sprendžiau: vizitai pas du ministrus, važinėjimai Vilniun į darbo grupės susitikimus, pokalbiai telefonu. Visviena turi būti vienas žmogus, kuris koordinuos pasipriešinimo kovą, na, gerai, tegul du


[ Redaguota Pr Grd 12 2016, 11:20 ]
Į viršų
bence
Pr Grd 12 2016, 11:25
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1437
Kam konkreciai reikia rasyti?
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1250sek,0.0084iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,928kb