Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Citroen 2cv6 variklis |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Tylusis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #654 Prisijungta: Kt Spa 07 2010, 03:17Vieta: Kaunas Pranešimų: 35 | Taip jau gavosi, kad įsigijau šį variklį, gal ir dar kam nors bus įdomu. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | Ką su šiuo senoliu žadi veikti? | ||
Į viršų | | ||
Tylusis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #654 Prisijungta: Kt Spa 07 2010, 03:17Vieta: Kaunas Pranešimų: 35 | Žadu naudoti skraidyklėje arba lėktuvėlyje. Šiuo metu variklis išrinktas, nuvežtas į plovyklą, laukiu dalių iš prancūzijos... | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 804 | Pinigai ismesti i bala , variklis archajiskas ir dar blogas galios ir svorio santykis. As pirkau Honda 600 Silver Wing varikli, tai jis yra 54AJ ir pilnai perdirbtas su reduktorium sveria 52kg.Kuro sanaudos 5l/h nes turi pilna ipurskima ir yra keturtaktis .Paieskojus galima nupirkti uz 600-800 euru. Na dar reikia pagaminti dirzini reduktoriu arba pritaikyti Rotax reduktoriu. | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | ne į balą o į variklį jei užteks kantrybės pasidarys ir skraidys, ar apsimoka ? ko gero ne , bet jeigu žmogui patinka kurti-burti tada apsimoka | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Gražus matarukas,senobinis,o tai jis dvitaktis,ar kaip...idomu charakteristikos.Jei lėto sukimo ir didelio momento galima kokią senovinę tarataiką budavot... [ Redaguota Kt Sau 12 2017, 04:59 ] | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Keturtaktis. Man dar teko su tokiu "Citroenu" pavažiuot. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1017 | Turiu toki motoriuka veikianti...dirba kaip laikrodukas...su reduktoriumi 1.8 ir mediniu propeleriu ant stendo dave 90kg traukos prie 4500aps/min...keturtaktis ,aisku,bet sunkokas 55kg o arkliu tik 36...Prancuzai juos deda i dvivieti motosklandytuva Sunrise...ir labai ekonomiskai skraido...berods tik 6l/val | ||
Į viršų | | ||
Romualdas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #88 Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44Pranešimų: 32 | Variklio cilindrai spiziniai , reiskia jo V = 600 cm3 , Neforsuotam varijante turi 28 a,j. Variklis su aliuminiais cilindrais turi V = 650 cm3 . Neforsuotam varijante turi 34 a.j. Nuemus karbiuratoriu ir ypac sunku isiurbimo - ismetimo kolektoriu , uzdejus 2 motociklo karbiuratorius gaunasi labai didelis svoriu skirtumas ( pries ir po ) O ,beto ir arkliukai sokteli iki 40 a.j. neatliekant kitu forsavimo darbu ! Variklis = ekonomiskas . | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System