Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
VFR Chart 2017,03 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Imanoma butu atskirti gabaleli esamo aviacinio diapazono BA ir tada to "gabalelio" nebenaudotu komercine aviacija o naudotu tik BA. Bet tai imanoma tik G erdveje. Norint skristi valdomoje erdveje vis tiek reiktu tureti 8.33 stoti. Panasu, kad dabar salyginai taip ir yra (tam tikriem skrydziam jau seniau naudojamas 8.33) O be to, kas gi ïs biurokratu (europiniu) sutiks su tokia "sventvagyste" [ Redaguota Kt Geg 25 2017, 12:11 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Valdas-Fox rašė ... AR rašė ... O siuo atveju- dar komplikuociau is tech puses. Neimanoma naudoti skirtingu kanalo plociu netrukdant rysiui. Taip nėra. Yra keli "įrodinėjimo" būdai. Visų pirma būtų gerai nepainioti sąvokų "kanalo plotis" ir "kanalo rastras" arba "žingsnis". Kanalo rastras yra atstumas tarp kanalų centinių dažnių, kuris šiuo metu yra keičiamas iš 25 kHz į 8,33 kHz. Tačiau šis atsumas nereiškia kad balsui perduoti jis ir yra visiškai užimmamas. Kiek radau įvarių šaltinių, aviacijoj naudojama A3E moduliacija su maksimaliu 8 kHz kanalo pločiu. Taigi, 25 kHz stotis siųsdama niekaip netrukdys šalia esantiems 8,33 rastro kanalams, tik negalės su jais komunikuoti. Kas beje ir taikoma praktikoje: cetrinėje Europoje jau dabar viršutinėjėje oro erdvėje, o taip pat ir prieeigos dažniams yra kuo pukiausiai naudojamas naujas 8,33 kHz rastras, tuo tarpu kai apatinėje oro erdvėje vis dar naudojamas 25 kHz rastras (iki 31.12.2017). Jeigu manyti kad radijo bangos nesustoja ties oro erdvių riba, tai tokiu atveju bet koks savaitgalinis Hansas nuspaudęs siuntimo mygtuką iškart "užmuštų" keturis 8,33 kHz rastro kanalus, kuriais naudojasi išskirtinai "rimtoji" aviacija. Taigi, abiejų rastrų naudojimas vienu metu tikrai galimas ir šiuo metu taikomas praktikoje. Vienintelis trūkumas - tarpsusavio komunikacijos nebuvimas, bet jos ir nereikia. Trukdymų vienas kitiem nėra ir negali būti, kol naudojama technika nėra sugedusi. Realiai sioks toks rysys iseina - bet nepakankamai geras. Tas jau senokai isbandyta- Wilgos stotys senos (dar 50kHz plotis) su dabartinem stotim (25 kHz plotis) rysys imanomas taciau nestabilus ir prastas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | AR rašė ... Realiai sioks toks rysys iseina - bet nepakankamai geras. Tas jau senokai isbandyta- Wilgos stotys senos (dar 50kHz plotis) su dabartinem stotim (25 kHz plotis) rysys imanomas taciau nestabilus ir prastas. Daugeliu atvejų ryšys geras. Kai blogas-apleista radijo stotis, reikia remonto. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Dar parinkus informacijos, aiškėja kad tai Europos lobistų veikimas. O dėkoti reikia jiems: COMMISSION IMPLEMENTING REGULATION (EU) No 1079/2012 of 16 November 2012 laying down requirements for voice channels spacing for the single European sky | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 745 | - Problemą galima stebėti realiu laiku (šią minutę), mastelis tas pats, ne piko metas, iš esmės tik komercinė aviacija - Nesimato daugumos G ir pan erdvėj skraidančių - Dauguma lėktuvų po 100+ žmonių - Planuojamas viso šito augimas po 4-5% kas metus Visi naudoja tuos pačius 760 kanalų.... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Keletas techninių dalykų: -Ar Lietuvoje 3km aukštyje esanti radijo stotis trukdo 11km aukštyje ties Londonu esančiai stočiai, kai jos dirba vienodu dažniu? -Per kiek atstumo radijo signalas nusilpsta iki tiek, kad netrukdytų tokiu pačiu dažniu dirbančiai radijo stočiai, esančiai tiesioginiam matomume? Kauno info 124,6 kanalu girdisi be trukdžių visoje ryšio zonoje, išskyrus pietų Lietuvą-ten tuo pačiu dažniu girdisi Varšuva ir jos orlaiviai. Išeitų kad šis atstumas apie 300 km. -Kodėl ties Kaunu nesigirdi Varšuvos-dėl signalo nusilpimo, ar dėl Žemės kreivumo? -Jei signalas nenusilpsta, dėl Žemės kreivumo jis tiesiog nueina į kosmosą. Koks atstumas, kad du 10 km aukštyje esantys ir tuo pačiu dažniu dirbantys orlaiviai negirdėtų vienas kito dėl Žemės kreivumo? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... Keletas techninių dalykų: -Ar Lietuvoje 3km aukštyje esanti radijo stotis trukdo 11km aukštyje ties Londonu esančiai stočiai, kai jos dirba vienodu dažniu? -Per kiek atstumo radijo signalas nusilpsta iki tiek, kad netrukdytų tokiu pačiu dažniu dirbančiai radijo stočiai, esančiai tiesioginiam matomume? Kauno info 124,6 kanalu girdisi be trukdžių visoje ryšio zonoje, išskyrus pietų Lietuvą-ten tuo pačiu dažniu girdisi Varšuva ir jos orlaiviai. Išeitų kad šis atstumas apie 300 km. Labai priklauso nuo siustuvo galios ir antenos aukscio (del zemes kreivumo). Rolandas rašė ... -Kodėl ties Kaunu nesigirdi Varšuvos-dėl signalo nusilpimo, ar dėl Žemės kreivumo? -Jei signalas nenusilpsta, dėl Žemės kreivumo jis tiesiog nueina į kosmosą. Koks atstumas, kad du 10 km aukštyje esantys ir tuo pačiu dažniu dirbantys orlaiviai negirdėtų vienas kito dėl Žemės kreivumo? Zemes kreivumo itaka lengva apytiksliai paskaiciuoti imant, kad zemes apskritimo ilgis 40000km (apytiksliai). Signalo stiprumas atvirksciai proporcingas atstumo kvadratui. T.Y. atstumui padidejus du kartus signalas bus jau keturis kart silpnesnis. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5565 | Fantastiškai tikslus atsakymas, bet nieko nesupratau. Gal galima konkrečiau? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Skrendant aplink Lietuvą Žemės kreivumas praktiškai neturi įtakos ryšiui | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... Fantastiškai tikslus atsakymas, bet nieko nesupratau. Gal galima konkrečiau? tingite skaiciuotuva i rankas paiimt? as irgi tingiu apytiksliai apie 30cm (ar 35 cm) kas kilometra "nulinkimas" (cia labai apytiksliai- kas netingi tegu skaiciuoja) | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System