Mano Sparnai: Diskusijos / Kompozitai / Makrofleksas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kompozitai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Makrofleksas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytas
Sk Lap 05 2017, 11:08
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2498
Kai uždėtas pirmas sluoksnis su epoxidke,po to jau neturi reikšmės ką naudosi.Todėl taupymo sumetimais galima špaklių gaminti iš poliesterkės ir vietoj stiklo sferos naudoti aliuminio pudrą.Čia dideliems nelygumams išlyginti.O toliau jau automobilinis špaklius,fileris ir t.t.
Į viršų
EG.
Sk Lap 05 2017, 11:08
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 306

vytas rašė ...

Sakykit,kaip tokiu atveju sumetalu?Jeigu išlankstei ,išlyginai su ritiniais,bet netiko.Pjauni,virini lygini irt.t./Netvirtinu,bet su puta dirbt paprasčiau,nei su metalu.

Be to Emili,gal gali pasakyti,kaip iš metalo(ne štampavimo būdu) pagaminti kelis absoliučiai vienodus gaminius?
su skarda jei nera stampo, viskas daroma priartejimo metodu. Tu teisus, dvieju identisku skardiniu detaliu kad sueitu mikrobas I mikrona neis pagamint. Bet jei kalbama apie variklio gaubta ar kresla,kam tokio tikslumo reikia?Man lengviau dirbt su skarda. Plastikines formas gamintis verta jei daryt ta pacia dali serijomis. Tokiam variklio gaubtui ar kreslui neverta gamintis tu formu, nes pasidarius tik tam kartui viena,kelis gaminius, po to ta forma metosi pakampiais, o laikas vien padaryt ja yra sugaistas nemenkas.
Į viršų
EG.
Sk Lap 05 2017, 11:15
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 306
Dar vienas niuansas. Tarkim yra situacija, vargsti kelias dienas, gal savaites kol pasidarai ta negatyvia forma. Atsiformini gamini ir jis, pasirodo nelabai tinkamas. Perdaryt forma? Skardini gamini pataisyt paprasciau. Abu gamybos metodai turi pliusu ir minusu.
Į viršų
Marius
Sk Lap 05 2017, 11:46
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2711
EG, vienetiniams gaminiams ne visada daroma forma- negatyvas.
Nežinau ar yra greitesnis būdas padaryti formos 'balvona' kaip ir makroflekso. Taip galima imti dar kietą putplasti , bet jo pas mus nėra reik užsakinėti.
Bet polisterinė derva irgi jį tirpdo.
Į viršų
juozas49
Sk Lap 05 2017, 12:06
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 743
Zinau kur gauti nebrangiai epoksidines dervos. Reikia pirkti 40kg statine ir kietintoja su plastifikatorium.Pries kelis metus kainavo apie 250 euru , bet mazesni kieki neparduoda.
Į viršų
Andrius
Sk Lap 05 2017, 12:13
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 346
Kam taip sudetingai? Išsidroži reikiama balvona is paprastos putos. Padengi pora sluoksniu pva (lipalas).kai išdžius špakliuoji paprastu auto špaklium, juolab, kad jis lengvai šveiciamas. Vaškuoji , klijuoji forma
Į viršų
Marius
Sk Lap 05 2017, 12:28
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2711
Andriau, taip ir bandysiu.

[ Redaguota Sk Lap 05 2017, 05:12 ]
Į viršų
vytas
Sk Lap 05 2017, 02:14
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2498
Jei jau taip kalbam,tai vieninteliam gaminiui išvis neverta daryt formos.Tiesiog ant putos darai gaminį.Išorė padarai norimos kokybės,o vidų tiesiog išmeti.Puta balta dar gerai tuom,kad išgramdžius ją su peiliu,po to praeini su skudurėliu,suvilgytu acetone ir išsivalo gražiai iki pat audionio.
Ir dar Emiliui apie metalinį balvoną.Teko man gaminti plūdes skraidyklei virš 4 metrų ilgio.Kaip manai,kokį rėmą turėtum suvirinti ,kad išlaikyt tokio balvono standumą ir kokiais būdais pasiektum paviršiaus lygumą?o putai nieko papildomo nereikia,ji pati standi ir gali drožti ką patinka
Į viršų
EG.
Sk Lap 05 2017, 03:02
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 306
Apie metalini balvona Rolandas rase,kazka maisai.
Į viršų
EG.
Sk Lap 05 2017, 03:06
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 306
Tokias pludes daryciausi is aliumo skardos tiesiog. Kiekvieno cia reikalas is ko darytis. Tavo atveju gaminant pludes paprasciau daryt is putos jas, ir apklijuot audiniu, kaip pats rasei.



[ Redaguota Sk Lap 05 2017, 03:30 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1168sek,0.0077iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,898kb