Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dvitakčiai varikliai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Is stovincio benzino per ilga laika kazkiek nugaruoja priedai kurie didina oktanini skaiciu - benzinas su laiku tampa mazesnio oktaninio skaiciaus. Bet stoveti turi ilgai- metai ir daugiau. Tie priedai garuoja labiau nei pats benzinas- taigi turis atrodo nesumazejes. Del tepalo - sumaisytas su benzinu jis praranda savo tepimo savybes, tik zinoma ne per diena ar dvi. Cia laikas gal menesiais skaiciuojamas. As i zoliapjove pernykscio benzino nepilu | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Na tai debesėlį danguje nupiešei ir tiek , rašom konkrečiai per kiek dienų ar mėnesių ar metų kas keičiasi , o dabar gaunasi kaip VBS agentūroje - gal per savaitę gal per metus ... Žodžiu , kiek žmonių tiek nuomonių | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Aš įžvelgiu verslo interesą - pirkit daugiau benzino ir tepalo.Benzine garuoja ne priedai, o lengvosios frakcijos, jau prie 30 C, todėl sunkiau užsiveda.Hermetiškoje taroje neišgaruoja, bet gali išsisluoksniuoti, todėl reikia gerai išmaišyti, jei ilgiau stovėjo. Natūralus tepalas benzine tirpsta, bet nereaguoja, tai kodėl tepimo savybės turi keistis? Aš nemažai naudojau 5 metų senumo benziną tiek mašinoje, tiek lėktuve ir jokių neigiamų dalykų nepastebėjau. Tiek žiemą, tiek vasarą. Tiesa, jis buvo laikomas hermetiškoje taroje ir retkarčiais maišomas. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Visiems , kas naudoja dvitakcius variklius , siulau nusipirkti sia knyga. Gal tada prasvieses akys ir galva. Si knyga , kaip geram katalikui Evangelija. Skaitydamas komentarus, supratau , kad daugumas eksplotuoja variklius neteisingai. Reikes atliekant technines apziuras , reikalauti dvitakciu varikliu eksplotacijos zurnalu. Apibendrinant , kas nesilaiko gamintojo eksplotacijos taisykliu, praranda garantijas. Pamaciau ,kad daugelis skraido be variklio kontroles prietaisu, neteisingai sumontuotos ausinimo sistemos, naudojamos netinkamos uzdegimo zvakes ir virsijamas zvakiu eksplotacijos laikas. Ir dar pasirodo (skaitant komentarus) neteisingai naudoja tepalus ir kura. Tarp kitko , kuro misinys zoliapjovems netinka , nes kiek susiduriau, visu zoliapjoviu varikliai keturtakciai. I trimeri as pilu sena kura , bet dapilu tepalo, kad butu santykis 1:30. | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | juozas49 rašė ... Visiems , kas naudoja dvitakcius variklius , siulau nusipirkti sia knyga. Gal tada prasvieses akys ir galva. Si knyga , kaip geram katalikui Evangelija. Skaitydamas komentarus, supratau , kad daugumas eksplotuoja variklius neteisingai. Reikes atliekant technines apziuras , reikalauti dvitakciu varikliu eksplotacijos zurnalu. Apibendrinant , kas nesilaiko gamintojo eksplotacijos taisykliu, praranda garantijas. Pamaciau ,kad daugelis skraido be variklio kontroles prietaisu, neteisingai sumontuotos ausinimo sistemos, naudojamos netinkamos uzdegimo zvakes ir virsijamas zvakiu eksplotacijos laikas. Ir dar pasirodo (skaitant komentarus) neteisingai naudoja tepalus ir kura. Tarp kitko , kuro misinys zoliapjovems netinka , nes kiek susiduriau, visu zoliapjoviu varikliai keturtakciai. I trimeri as pilu sena kura , bet dapilu tepalo, kad butu santykis 1:30. Kiek dar galima rašyti nesamones 1. juozas49 rašė ... reikalauti dvitakciu varikliu eksplotacijos zurnalu kaip suprantu pereiname i sertifikuotos aviacijos lygi (kąsnis gali buti šiek tiek per didelis) o jei taip tai kokios spalvos viršeliai turetu buti melini ar zali ? 2. juozas49 rašė ... Apibendrinant , kas nesilaiko gamintojo eksplotacijos taisykliu, praranda garantijas. Naujausia 2-T eksplotacijos vadovo versija yra :2010-09-01 OM Edition 2 / Rev. 0 part no.: 899120 Punktai is eksplotacijos vadovo Kuro sistema 9.2) Fuel system Generally, the engines are planned to run on a oil-gasoline mixture of 1 : 50. This mixture also supplies proper engine lubrication. If the engine has been assembled for oil injection lubrication, the engine will be run on pure gasoline. The integrated oil pump will deliver the exact amount of oil required for engine lubrication. Make sure that adequate amount of oil is in the oil tank before putting engine into service. ◆ NOTE: For fuel refer to section 10.2.2. Tepimo sistema 9.3) Lubrication system 9.3.1) Lubrication Generally the engines are designed to run on a mixture of gasoline and 2 % oil. For preparation of fuel-oil mixture refer to section 10.2.2. 9.3.2) Oil injection lubrication of ROTAX 503 UL DCDI, 582 UL DCDI and 582 UL DCDI mod. 99 The oil pump (1) driven by the crankshaft (2) via the pump gear (3) (or via cross shaft at 582 UL DCDI and 582 UL DCDI mod.99) feeds the engine with fresh oil. The oil pump is a piston type pump with metering system. Via diffuser jets in the intake cover respectively intake socket each cylinder is supplied with exactly proportioned quantity of Super two-stroke oil. The oil quantity is defined by the engine r.p.m and the oil pump lever position. This lever is actuated via a Bowden cable connected to the throttle cable. The oil comes to the pump from an oil tank by gravity. ▲ WARNING: In case of fresh oil lubrication, the carburetors are fed with pure gasoline (no oil/gasoline mixture). ◆ NOTE: Figure shows version 503. Oil pump is driven by pump gear. Kuras 10.2.2) Fuel The following fuels can be used. Due to its high lead content AVGAS forms increased deposits in the combustion chamber and lead sediments in the oil system. Therefore use AVGAS only if you encounter problems with vapour lock or if the other fuel types are not available, or equivalent fuels according to this Chapter. ■ CAUTION: Use only fuel suitable for the relevant climatic conditions. ◆ NOTE: Risk of vapour formation in using winter fuel for summer operation. ■ CAUTION: If the engine is not equipped with injection lubrication a 2 % Super two stroke oil must be added to the fuel. Kuro maisimas Mixing procedure STEP no.1: Use a clean approved container of known volume. To help predilute the oil, pour a bit of fuel into the container. STEP no.2: Fill known amount of oil into container. Oil must be approved for air cooled engines at 50:1 mixing ratio. Agitate slightly to dilute oil with gasoline. STEP no.3: Add gasoline to obtain desired mixture ratio (use fine mesh screen). STEP no.4: Replace container cap and shake the container thoroughly. Then using a funnel with a fine mesh screen to prevent the entry of water and foreign particles, transfer mixture from container into the fuel tank. ▲ WARNING: At refueling use only metal containers and ground the aircraft in accordance with the grounding specifications to avoid electrostatic charging. Tepalas 10.2.3) Lubricants a) Engine lubrication 1) Mixture lubrication: Super two stroke oil ASTM/CEC standards, API-TC classification (e.g. Castrol TTS) mixing ratio 1 : 50 (2 %). 2) Oil injection lubrication (optional extra1)): Oil as specified above. ■ CAUTION: The pour point of the oil must be at least 10°C below the ambient temperature. b) Gearbox lubrication Gear oil API-GL5 or GL6, SAE 140 EP, or 85 W - 140 EP. c) Rotary valve drive lubrication Super two stroke oil (same as used for engine lubrication). 1) On 503 UL DCDI and 582 UL DCDI and 582 UL DCDI mod. 99. Kurioje vietoje parasyta kad tepalas sumaisytas su kuru po savaites nustoja tepti ? Senesneje versijoje dar buvo, kad ilgai stovėjas kuras praranda savo savybes ir tai gali lemti aukstesne EGT temperatura ir nestabilu variklio darba apie TEPALA ne zoddzio. Tai tiek. | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Dar siek tiek is labai labai seno eksplotacijos vadovo:1993 OM Edition 01 Didesnis tepalo kiekis lemia didesni anglies kieki ant: zvakiu,stumokliu,cilindru angu,duslintuve taip pat stumokliu ziedu uzstrigima.Ir pagrindinis punktas:ZEMOS KOKYBES TEPALO tepimo savybiu NEKOMPENSUOSITE DIDESNIU JO KIEKIU | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Gal kas gali pasigirti , kad naudoja Castrol TTS . O jei perkat is nezinomu saltiniu kita , tada ir variklio darbo laikas nezinomas. As laikausi rekomendaciju tu , kurie dirba su 2T varikliais 40-50 metu ir jie yra man autoritetas. Jusu valia eksperimentuoti su tepalais ant savo kailio. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Juozai , norit pasakyt , kad R582 gamintojas leidžia naudot TIK castrol tts ? | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Rotax manuale rekomenduoja castrol tts. Pernai Lenkijoj kilo skandalas del padirbtu tepalu ir dazniausiai padirbineja garsiu gamintoju. Todel dabar niekuo negali pasitiketi. Turguje tepalu neperku , perku bulves, svogunus. Kad sumazinti rizika , as maisau kura tepala 1:40 ir neturiu problemu. Galvute nuimu kas 50val ir patikrinu ir isvalau nuodegas.Kas 100val nuimu cilindrus ir valau ziedus.Zvakes naudoju NGK BR8EIX ir keiciu kas 100val. Kas menesi matuoju svaistiklines grupes laisvuma. [ Redaguota Pr Grd 11 2017, 07:01 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Tai reiktų iš naujo pasiskaityt rotakso manualą , kadangi rekomenduoja Castrol TTS kaip pavyzdį , o ne būtent tokį , ir santykis nurodomas gamintojo - 1: 50 , t.y. 2proc. Tarp kitko , aš taip pat neperku tepalų turguje , perku parduotuvėje , kurį laiką naudojau Neste sintetinį tepalą , dabar naudoju sintetinį total ... prieš tai pirkdavau SHELL , dabar tokio nebegaunu , ar pavadinime esmė ? atskraidžiau porą šimtų valandų su skraidykle , dabar su lėktuvėliu , toks pat rotaksas stovi ir nieko , dirba , nesikaprizina . Tarp kitko , vakar truputį po remontų visų palakstėm , prieš tai 3 mėnesius nekurtas buvo , bet viskas ok , benzinas nepaseno ... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System