Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dvitakčiai varikliai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Čia prieš kelis metus daug kas rekomendavo pirkti tepalus pigiau iš "Kauno", tai gal daugelis nežino, bet kaip tik tuo metu Kaune buvo supakuota nemaža veikėjų grupė, kuri pilstė visokį šūda kaip Castrol Racer ir Castrol TTS. Pardavinėjo Kauno parduotuvėse ir turguje. Ten pakuotės turėjo kelis tokius pat besikartojančius įdentifikacinius numerius. Beje Rotax žvakės nurodytos ne BR8EIX, o BR8ES. Taip, kad tiesos kojose nėra, ji kažkur tarp jų.... [ Redaguota Pr Grd 11 2017, 04:17 ] | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Marius rašė ... Čia prieš kelis metus daug kas rekomendavo pirkti tepalus pigiau iš "Kauno", tai gal daugelis nežino, bet kaip tik tuo metu Kaune buvo supakuota nemaža veikėjų grupė, kuri pilstė visokį šūda kaip Castrol Racer ir Castrol TTS. Pardavinėjo Kauno parduotuvėse ir turguje. Ten pakuotės turėjo kelis tokius pat besikartojančius įdentifikacinius numerius. Beje Rotax žvakės nurodytos ne BR8EIX, o BR8ES. Taip, kad tiesos kojose nėra, ji kažkur tarp jų.... Del padirbtu tepalu tiesa , taip pat Lenkijoj rado "gamykla" , tieke visai Europai. Pernai susiduriau su varikliais is Lenkijos , tai remontuot neisejo , teko pirkti kitus alkuninius velenus.Ir dabar dar viena toki turiu , ieskau alkuninio veleno. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Visada stengiuosi savo darbus daryti kuo kokybiškiau, tačiau ne visada taip gaunasi. Bet kuris iš mūsų manau turi panašių problemų, nors ir yra labai geras savo srities specialistas. Manau ir Juozas ne viską daro tobulai, tad jo pertekliniai reikalavimai kolegoms tikrai nereikalingi. Kolegos gali pradėti piršteliais badyti į ne visai pavykusius Juozo darbelius... Geriausiai kad rastume kompromisą-nepultume skraidyti pusmečio senumo kuro mišiniu, geriau prižiūrėtume ir remontuotume variklius. [ Redaguota Pr Grd 11 2017, 09:54 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Amen . | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... Lyg žinodamas apie mūsų forumą, Kristus prieš du tūkstančius metų pasakė-kas iš jūsų be nuodėmės, tegul pirmas meta akmenį. Norinčio mesti neatsirado. Vienas akmuo i galva "parejo". Motina... spejo pagalvoti pries nugriudamas Kristus. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Dar ne amen,dar aš noriu papliurpt. Dėl Castrol tepalų.Kažkada vežiau daug Rotax582 variklių iš Vokietijos į Lietuvą.Būdavo įvairiai atidirbę-nuo 30 iki250 val.Vokiečiai drausmingi,todėl naudodavo išsirtinai castrol tepalus. Kiekvienam parvežtam varikliui nukeldavau galvas,nuimdavau cilindrus,kad nuanglinti.bet praktiškai nebūdavo ką valyti.net pas atidirbusius250 val beveik nebūdavo"nagaro"Arba būdavo labai plonai pasidengę stūmoklių viršus. Kaune visi pirkdavo Castrol pas vieną "tiekėją,"dauguma žino,ką turiu galvoje.Iiš kur jis imdavo tuos tepalus,tik jis ir težino.Bet po 50 val visų,naudojusių jo tepalus stūmoklių galvutės būdavo apaugę 2mm nuodegomis. Eksperimentui nusipirkau Vokietijoj parduotuvėje Castrol TTS tepalo.Po 50 val darbo stūmokliai atrodė kaip nauji...Taigi tskant ant tepalų nepritaupysi | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Ne amen , tai ir aš dar savo straublį įkišiu - manau visa esmė ne TTS -e , o tame ar tepalo indo turinys atitinka užrašą etiketėje , nes Castrol tepalo gyvenime nenaudojau , bet stūmoklių paviršius nebuvo storai apaugęs nagaru , kaip Vytas rašė , tik pasidengęs plonu švelniu nagaro sluoksniu | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | juozas49 rašė ... Rotax manuale rekomenduoja castrol tts. juozas49 rašė ... Gal kas gali pasigirti , kad naudoja Castrol TTS . Man šiek tiek sunkokai su anglu kalba tai gal galetumete pazymeti ta vieta kur gamintojas rekomenduoja Castrol TTS . (P.S. angliškas trumpinys-e.g. lietuviu kalboje rašosi-pvz.) 10.2.3) Lubricants a) Engine lubrication 1) Mixture lubrication: Super two stroke oil ASTM/CEC standards, API-TC classification (e.g. Castrol TTS) mixing ratio 1 : 50 (2 %). 2) Oil injection lubrication (optional extra1)): Oil as specified above. ■ CAUTION: The pour point of the oil must be at least 10°C below the ambient temperature. b) Gearbox lubrication Gear oil API-GL5 or GL6, SAE 140 EP, or 85 W - 140 EP. c) Rotary valve drive lubrication Super two stroke oil (same as used for engine lubrication). 1) On 503 UL DCDI and 582 UL DCDI and 582 UL DCDI mod. 99. juozas49 rašė ... Kad sumazinti rizika , as maisau kura tepala 1:40 ir neturiu problemu. Is eksplotacijos vadovo mixing ratio 1 : 50 (2 %). Didesnis tepalo kiekis lemia didesni anglies kieki ant: zvakiu,stumokliu,cilindru angu,duslintuve taip pat stumokliu ziedu uzstrigima.Ir pagrindinis punktas:ZEMOS KOKYBES TEPALO tepimo savybiu NEKOMPENSUOSITE DIDESNIU JO KIEKIU juozas49 rašė ... naudojamos netinkamos uzdegimo zvakes ir virsijamas zvakiu eksplotacijos laikas juozas49 rašė ... Zvakes naudoju NGK BR8EIX ir keiciu kas 100val. Iš ROTAX MM Edition 0 part no.: 899484 1999-05-01 part no. spark plug designation 897 050 spark plug without resistance B8ES 897 055 spark plug with resistance BR8ES Replace spark plugs 25h Nematau nei tokio tipo zvakes, nei tokio keitimo intervalo juozas49 rašė ... Kas menesi matuoju svaistiklines grupes laisvuma. Švaistiklines grupes laisvumo matavimo periodiškumas atliekamas pagal valandini o ne kalendorini resursa. juozas49 rašė ... kas nesilaiko gamintojo eksplotacijos taisykliu, praranda garantijas. juozas49 rašė ... As laikausi rekomendaciju tu , kurie dirba su 2T varikliais 40-50 metu ir jie yra man autoritetas. ROTAX gamykla ikurta 1920m. Patirtis 97m. išleista virš 7000000 varikliu. Tai pagal jusu teigini kontorele pavadinimu "DZIN DZIN" su gal but 40-50 m. patirtimi ir nezinomu varikliu kiekiu jeigu jie iš vis kazka pagamino, zino geriau kaip eksplotuoti ROTAX variklius uz pati gamintoja? Ar jus jau save ivardinate kaip gamintoja ir sukūrėt savo varikliu eksplotacijos vadova? Bet kaip suprantu kalbame apie ROTAX. Reziumė: Pagal jusu viešai išsakytus teiginius apie ROTAX variklio eksplotacija ir aptarnavima kurie neatitinka ROTAX- eksplotacijos, aptarnavimo ir remonto vadovuose aprašytu proceduru ko gero CAA turetu atlikti papildoma tamstos orlaivio patikrinima ir jeigu pasitvirtintu grubus variklio eksplotacijos taisykliu pazeidimai sustabdyti orlaivio tinkamuma. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Sarai , kai pagaminsi apie 20 dvitakciu varikliu galesim pasikalbet.As turiu galvoj pagaminsi , o ne atremontuosi , tada galesim pasikalbet. O dabar aklas kurcio nesupranta. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Patarle sako: Kaip sauksi, taip ir atsilieps.... Bet gal jau baigiam cia tom represijosm is inkvizicijom gasdintis? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System