Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dvitakčiai varikliai |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | juozas49 rašė ... Sarai , kai pagaminsi apie 20 dvitakciu varikliu galesim pasikalbet.As turiu galvoj pagaminsi , o ne atremontuosi , tada galesim pasikalbet. O dabar aklas kurcio nesupranta. Kalba vyksta ne apie gamyba ne apie remonta o apie 2T ROTAX varikliu eksplotacija ir prieziura ir gamintojo reikalavimu vykdima. Todel siulau nenukreipti temos i pievas. | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3411 | 10.2.3) Lubricants a) Engine lubrication 1) Mixture lubrication: Super two stroke oil ASTM/CEC standards, API-TC classification (e.g. Castrol TTS) mixing ratio 1 : 50 (2 %). 2) Oil injection lubrication (optional extra1)): Oil as specified above. Santrauka e.g. - exempli gratia (lot) reiškia "pavyzdžiui" Svarbu alyvos klasifikacija, ne gamintojas... | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Aciu Stanislovai , as pora metu gyvenau USA ir suprantu. Vien siais metais teko isardyti apie 20 Rotax varikliu ,is ju 7 is Lenkijos. Is ju 4 varikliams subyrejes 1 cilindro svaistikliu guolis. Tepalo siurblys i viena cilindra purske mazai tepalo.Kitas daznai pasitaikantis gedimas, oru ausinamo variklio laisvas dirzelis, ko pasekoje pavilktas stumoklis.Isardzius variklius vizualiai matosi skirtingi tepalai. Vieni varikliai sausi , kaip dirbe be tepalo , kitu cilindrai riebus , kaip padengti medum.Is savo daugiamecio patyrimo ir savo kolegu lenktynininku patyrimo , didesnis tepalo kiekis misinyje zymiai prailgina variklio darbo laika.Diletantai gali rasyti ka nori. As rekomenduoju naudoti misini 1:40 , kad sumazinti rizika del blogos tepalo kokybes.Nuodegu kiekis daugiau priklauso nuo variklio rezimo sureguliavimo.T.y. ismetimo duju temperatura,ausinimo skyscio temperatura, galvuciu temperatura. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Gali vadinti mane diletantu,vatniku ar kuo tik nori,bet ir teorija ir praktika sako:pilnai sintetiniai tepalai maišomi santykiu 1:50.Ar tu maišysi 1:40 ar 1:50 -jei tepalas bus gamintas"šančių podvale"-rezultatas tas pats.Koksai-jau rašiau.Bet kokiu atveju per didelis tepalo kiekis nesudeginamas, dėl ko atsiranda nuodegos.O nepašalintos nuodegos yra visiškas peilis varikliui-atsiranda savaiminis užsidegimas,detonacija,dėl ko temperatūra degimo kameroje viršina leistiną,be to smūgiai į stūmoklinę grupę.O čia ir parėjęšvaistikliniai guoliai ir t.t./ Taip kad Juozai tu ,kaip nediletantas, siūlyk tautai ne pilti per daug tepalo,bet geriau naudoti KOKYBIŠKUS tepalus | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | O kuras neįtakoja? Aš pvz. savu laiku naudojau kurą piltą Lukoil- EGT visuomet būdavo prie viršutinės ribos. Tuo tarpu pradėjau naudoti NESTE- viskas normoje. Tepalai tie patys. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Problema , kur gauti tu kokybisku ir pigiu tepalu.As tokiu nezinau , tai kaip iseitis pilu daugiau tepalo. Aisku yra pavojus , kad ipylus daugiau tepalo , kuro misinys bus liesesnis. bet variklis neforsuotas ir netoks jautrus. SU KURU DAR DIDESNE PROBLEMA, pas mus klube buvo atvejis, kai skraidyklei pakilti neuzteko 800m tako.Pakeitus kura viskas buvo gerai.Kitas atvejis , pilant kura i baka ,truputis kuro isiliejo ant bako ir nugrauze bako dazus.Uzvedus varikli, atrode kad tuoj subyres . Del zvakiu BR8EIX , ju elektrodai yra adatos formos ir jei atskyla nuodegos , zvakes neuztrumpina . Sios zvakes kainuoja 9-10 eur , bet resursas 100val , BR8ES resursas 20 val , pas britus 25 val ir dazniausiai ant dezutes parasyta,neskirtos aviacijai | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | O Vytui siulau bizniuka , tiekti KOKYBISKUS tepalus, as pirmas eileje , imu deze 12l. Tuos kur anksciau is taves pirkau , visus sunaudojau , atrodo buvo geri , variklis nesubyrejo. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Juozai dėkui už "bizniuką".Tiek jau to,turiu ką veikt ir be to.O tepalus reikia pirkti ne iš neaiškių tiekėjų,bet iš auotrizuotų dilerių,kurie neužsiima pilstymais. Kažkada buvo vežami in Lietuvą Total Aero tepalai dvitakčiams varikliams.Tikrai buvo nebrangūs ir kaip rodė praktika,visai nelogi tepalai.Juos naudoja vokiečiai,prancūzai,italai.Nebeveža.nes maža paklausa.Taigi Juozai tau geru už gerą:-surenki norinčius,visi po dėžutę užsisako,nuvyksti pas Total atstovus,padarai užsakymą ir vatau bizniukas(nuo dėžutės po sumautą niekingą eurą).. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | Va kokią ir iš kur perku alyvą . | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | siap dar daug kas priklauso nuo karbu reguliavimo.Skraidysi su liesu kuru, nepades ir geras tepalas.Beje, tikrai geri tepalai Motul.parduotuvej is gatves atejusiam tikrai brangus, bet issikaulinus dilerine kaina gaunasi vos brangiau uz total. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System