Mano Sparnai: Diskusijos / Įvairūs klausimai / reikia protingo patarimo


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
reikia protingo patarimo
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytas
Št Vas 24 2018, 12:48
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
gal kas susidūrė su panašia situacija ir galėtų duoti protingą patarimą.Užsisakėmė iš Kinijos pripučiamą angarą.Vertė virš poros t eurų .Atplaukė iš Kinijos į Lietuvą laivu. Vien už iškrovimą Klaipėdos uoste plius dar kažkokie nežinomi mokesčiai -400 eurų,plius muitas ir PVM,žodžiu dar apie 1000 eurų papildomos išlaidos.
.Vienu žodžiu visa grandinė tokia:-Gamintojai Kinijoje,kažkokia transporto kompanija Kinijoje, laivų transporto kompanija ,Klaipedos uostas,krovos kompanija Lietuvoje,muitinės tarpininkai Lietuvoje,transporto kompanija iš Vilniaus muitinės iki mano namų.
Angaras atvyko visiškai suplėšytas.Mano supratimu kėlė su autopakrovėju ir jo šakėmis perrėžta paketas iš dviejų šonų praktiškai kiaurai,ty,per maždaug 10 sluoksnių,suvyniotų į rulona.daiktas išmetimui arba brangus remontas.
Be abejo visos grandinės Lietuvoje atstovai purtosi atsakomybės ir verčia kaltę ant kitų,žinoma ant Kinijos.Draustas krovinys Kinijoje.ir kaip aiškėja,pusiau fiktyviaį.Jau turiu patirties,ką reiškia turėti reikalų su draudimo kompanija Italijoje...o čia Kinija.be to esu įsitikinęs,kad sugadina Lietuvos dundukų krovėjų.
mano giliu įsitikinimu kalta turėtų būti paskutinė grandis.jei krovinys atėjo iki jų sugadintas,jie turėjo apsižiūrėti ir nepriimti jo.Priėmei,vadinasi esi kaltas.Tuo labiau,kad šiais laikais visose grandinėse daromos nuotraukos kiekvieno atvykusio brangesnio krovinio.
Suprantu,kad visi iš paskutinių kratysis atsakomybės.gal kas turit panašios patirties ir žino nuo ko pradėt ieškot galų
Į viršų
Arvydas ANBO2
Št Vas 24 2018, 05:22
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Pirmiausia- jokiu būdu neišmuitint krovinio.
Jei jau išmuitintas, kad liktų išmuitinimo vietoje arba paskutinėje vietoje, kur buvo pristatytas.
Jei paleidai vairuotoją, šaukštai popiet. Jei prekės nepriėmei ir vairuotojo nepaleidai, svarbu kad ant krovinio važtaraščio būtų užrašyta pastaba ir vairuotojo parašas.
Jei yra ment menkiausias oficialus įrodymas, reikia kviesti sertifikuotą prekių priežiūros kompaniją. Galiu duoti nuorodą.

Viskas labai slidu.
Į viršų
Rolandas
Št Vas 24 2018, 07:59
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Rašyk gamintojams. Jie labai nori kad liktum patenkintas ir kiek galėdami padės.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0753sek,0.0122iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,716kb