Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LIETUVOS SENOVINIŲ ORLAIVIŲ ASOCIACIJOS FORUMAS :: Užsienio istorinės konstrukcijos |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Panašumas stulbina |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1619 | Idomi mastymo seka.. Tada tokia logika vadovaujantis sulauzius sparna i 10 imt daliu, sukimo momentas sumazes 10 kart Puikus pavyzdys kaip galima papult i klaidingu prielaidu ir mastymo pinkles. Tiesa yra ta kad kiek ta sparna nelauzyk prie to pacio ilgio, sukimo momentas visada bus tas pats. Tik perskaiciavus ji, kad butu STATMENAS standumo asiai, atsiras sukimo momento pora. O inzinieriu forume nera. Visi inzinieriai senai i ukininkus persikvalifikavo. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | ežiukas rūke rašė ... Apie DFS tiesiog nežinojau,o tie laužyti sparnai buvo mados reikalas ar ką gero duodavo?Nes musų vyriokai tai tiek nesiterliojo.. Laužyti (arba gull-wing) sparnai buvo daugiau mada, negu reikalas. Sklandytuvuose jie atsirado, kaip man atrodo, dėl dviejų priežasčių: 1. Padidinti sparno galų nuotolį nuo žemės, nedidinant viso sparno V kampo. Kitu atveju reikėjo daryti labai aukštą piloną už piloto. Galit paguglinti, kaip atrodė Austria Elefant. 2. Buvo norėta išsaugoti statų kampą liemens ir sparno sujungime. Toks sujungimas sukelia mažiausią interferencinį pasipriešinimą. Kitu atveju srautams sutvarkyti reikia daryti didelius ir sudėtingus aptakus ("zalizus"). Pažiūrėkit, kaip skiriasi LAK-12 ir Jantarių sparno-liemens sujungimai. Ne sklandytuvuose buvo ir kitos priežastys - žemasparniams sutrumpinti važiuoklę ant sparno, pakelti bombas po pilvu nuo tako (Štuka, Korsaras...), hidroplanams - pakelti sraigtus nuo vandens (Be-12...) ir pan. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Jaučiasi tikro aviacijos inžinieriaus paaiškinimas. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | justas rašė ... Visi inzinieriai senai i ukininkus persikvalifikavo. cia prielaida ar statistiniai duomenys ? | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Apie "laužtų" sparnų didesnį atsparumą susukimui esu girdėjęs ir šviesios atminties Vytauto Dovydaičio. Na, bet jis taip pat nebuvo inžinierius... Pas paukščius tokie sparnai, nes "lūžio" vietoje yra sąnarys. Be jo paukščiai negalėtų kompaktiškai suglausti sparnų, kuomet neskrenda... Bet kodėl nekurie (ypač turintys didelio proilgio sparnus) skęsdami ore juos taip "išlaužia" (galėtų tiesiog didesnę V padaryti), atsakymą, matyt, žino tik gamta. [ Redaguota Pr Kov 05 2018, 09:12 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Kažkiek pratęsiant "laužtų" sparnų temą (nes nuotraukoje tipiškas tokių aparatų atstovas - Slingsby T13 Petrel), bet šiuo atveju visas dėmesys medžio darbų virtuozams. Tiesiog preciziškai sudėliota klijuotės gabalėlių mozaika (taip kruopščiai iš medžio gaminami dar, nebent, tik akustiniai muzikos instrumentai...) | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System