Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / CAA likimas


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Valdas-Fox
Kt Bal 12 2018, 11:28
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Na jei jei kalbame apie R- ir R10: kas bus kai jos aktyvios? Skrist per jas galima ar ne? Aš niekur neradau ribojimų rūšies. Gaunasi taip, kad ribojimų zona yra, o kokie konkrečiai ribojimai - niekur nenurodyta....
Į viršų
Szansas
Pn Bal 13 2018, 09:37
Užsiregistravęs dalyvis #706
Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32
Pranešimų: 212
Draudžiama zona EYP – nustatyto dydžio oro erdvė virš LR teritorijos, kurioje orlaiviams skristi draudžiama.
Ribojama zona EYR -nustatyto dydžio oro erdvė virš sausumos ar teritorinių vandenų, kurioje orlaivių skrydžiai ribojami laikantis nustatytųjų sąlygų.
Pavojinga zona EYD – nustatytojo dydžio oro erdvė, kurioje skraidyti orlaiviams tam tikru laiku gali būti pavojinga.
Jei neaktyvuota-galima...
Į viršų
Rolandas
Pn Bal 13 2018, 05:38
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5566
Man kažkada kariškiai aiškino, kad galiu skristi į jų zoną savo atsakomybe ir nepykt jei netyčia pašaus.
Įvairiai traktuoti galima tas jų ribojimų zonas.
Štai draudžiama zona-viskas aišku. Ten visada draudžiama.
Į viršų
Valdas-Fox
Št Bal 14 2018, 11:33
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387

Szansas rašė ...

Ribojama zona EYR -nustatyto dydžio oro erdvė virš sausumos ar teritorinių vandenų, kurioje orlaivių skrydžiai ribojami laikantis nustatytųjų sąlygų.

Tai pradedant nuo šito apibrėžimo: kaip konkrečiai yra ribojami skrydžiai R9 ir R10? Ar reikia suprasti kad "skrydžių ribojimas" iškart automatiškai reiškia draudimą skristi, t.y. EYRxx=EYPxx?
Į viršų
Rolandas
Sk Bal 15 2018, 09:38
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5566
Sako kad CAA trūksta pinigų. Pasižiūrim etatų sąrašą. http://www.caa.lt/index.php?4214220552
Net neskaitant galima rėžti ir naikinti apatinę sąrašo pusę.
Kitus skyrius gerokai apmažinti, supaprastinti procedūras ir likusiems pakelti atlyginimus pusantro karto už likusius "kuklius" pinigus. Viskas. visa reforma. Lieka trečdalis realiai dirbančių ir reikalingų žmonių.
Į viršų
Rolandas
Pr Bal 16 2018, 08:55
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5566
Nelabai įdomu, a ne?
Tačiau nepamirškime, kad reforma vykdoma todėl, kad CAA trūksta pinigų. O trūkstamus pinigus kėsinasi paimti iš jūsų. Apie tai CAA vadas kalba savo interviu. https://www.aviacijospasaulis.lt/straipsniai/2018/4/caa-reforma-palies-visus-aviacijos-rinkos-dalyvius
O kodėl trūksta pinigų?
Drįstu teigti, kad dėl nepateisinamai išpūsto CAA aparato.

Štai finansų ir apskaitos skyrius? -3 etatai. Atlyginimus ir kitą buhalteriją gali sutvarkyti puse etato dirbanti privati buhalterė.

Toliau Oro navigacijos paslaugų skyrius? 4 etatai. Visai mistinis, nes bandant kalbėti, nieko nežino, o už sienos yra visa įmonė Oro navigacija

Oro transporto skyrius? 3 etatai.

Aviacijos saugumo skyrius? 4 etatai.

Planavimo ir informacijos skyrius? 6 etatai. Ką planuoja, ką informuoja?

Na ir uogytė ant torto-Vidaus administravimo skyrius? 5 žmogeliukai.

Greituoju būdu "atleidau" 25 piliečius. Popierinis jų atlyginimas sakykim 2500. Tad mėnesiui jie suvalgo 62,500 eurų, metams 0,75 milijono. Ir visi jie visiškai nereikalingi CAA funkcionavimui.
Negreituoju būdu, šiek tiek paanalizavus, galima atleisti dar pusė "dirbančių" , bet realiai nedirbančių piliečių-dar 10-15 etatų.

Natūralu, kad valstybė nepatempia tokios naštos ir bando apsivalyti. Liūdna, kad šiuos pinigus turėsime sunešti mes, ir tai niekam nerūpi.



[ Redaguota Pr Bal 16 2018, 09:12 ]
Į viršų
vytautas 42
Pr Bal 16 2018, 08:59
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2367
Lyg ir rūpi , bet ar mūsų kas klausia kas mums rūpi ?
Asmeniškai man labai rūpi , jei per metus teks paklot apie 1t eurų , kad galėčiau skrist su savo lėktuvu , tai ... skrisiu kaip anksčiau ir x... mane kas užtrumpins
Į viršų
Marius
Pr Bal 16 2018, 10:49
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Rolandai, nežiūrėjau neanlizavavau, bet tavo pasisakyme manau yra tiesos. Tačiau jei pats nenori iš vidaus pasikeisti, tai padaro už tave.
Tik kas blogiausia, kad ne geriausiu būdu.
Daugumoje įmonių bendros veiklos centralizuojamos, atsisakoma bereikalingų popierių. Deja seno kirpimo žmonės nelabai to nori.
Kai kurie norėdami parodyti savo veiklą tokių nesamonių prikuria, kad atrodo blaiviam sunku sugalvoti. Pavyzdys iš mano gyvenimo: kas mėnesį gaunų iš personalo skyriaus mokymo poskyrio raštą, kad jei noriu pažiūrėti kur mano skyriaus darbuotojai kėlė ar nekėlė kvalifikacijos- informacija yra bendrame diske tokiam tai segtuve. Kokio bukumo žmogus turi būti kad tokį šūdą sugalvotu? Bet už tai darbo turi.. 😠


[ Redaguota Pr Bal 16 2018, 10:49 ]
Į viršų
AR
An Bal 17 2018, 08:09
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3568
Rolandas rašė ...

ir tai niekam nerūpi.



Rupeti tai rupi. Taciau sitas klausimas labai politizuotas- vargu ar mes galetume ka nors pajudinti is esmes. Realiai kainu kilimas yra tik prielaida. Taciau reikia stebeti- ir jei po reorganizavimo bus problemu - is karto kelti triuksma.
Dabartines rinkliavos http://www.caa.lt/index.php?658546710
Į viršų
KL
An Bal 17 2018, 12:56
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Ekspertams truputis informacijos:
Alga specialisto-inspektoriaus - 2450 "ant popieriaus". Litais. Buvo pries 10 metu. Po to gerokai sumazejo, per viena nakti.
Butinas aukstasis techninis/aviacinis ir 3/5 metu patirtis, licencija ir kruva mokymu. Perspektyva - max 10 % priedas ir kelios dienos prie atostogu. Po 5 metu.
Dabar net studento tokiom salygom nepriviliosi. Mano abu sunus, pradedantys aviakonstruktoriai, uz mane uzdirba 3/4 kartus daugiau.
Del ikainiu: 14 Eu uz patikra padengia tik maza dali islaidu, kita sumoka mokesciu moketojai.
Apie reforma parasysiu sugryzes i Lietuva, esu toli nuo jos.
Cia bus kaip pasakoje - viena slibino galva nukirtus isaugs trys (LTSA, KTTI, gal RC).
Kazkodel anglai, latviai, slovenai ir daugelis kitu gali pakeisti CAA statusa, o mes - ne. Reikia kurti 3 CAA vietoj vienos. Kas tiki, kad del to biurokratu sumazes?
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0809sek,0.0100iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,925kb