Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
CAA likimas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | KL rašė ... Del ikainiu: 14 Eu uz patikra padengia tik maza dali islaidu, kita sumoka mokesciu moketojai. Tikiuosi ne už B737? Vistik pagrindinė problema manau yra ta, kad CAA pati daro patikras. Vokietijoj pvz ULus tikrina privatūs ekspertai, kuriuos sertifikuoja DULV/DAeC. Atitinkamai manau kad taupant pinigus CAA tikrai gali atsikratyti visų su UL registracija ir techninine priežiūra susijusių funkcijų. Pagrindinė CAA užduotis yra saugoti plačiają visuomenę. Darant tai manau būtina vadovautis proporcingumo ir protingumo kriterijais: UL keliama grėsmė yra iš esmės marginali, lyginant su pavojaus potencialu glūdinčiu didžiojoje aviacijoje. KL rašė ... Cia bus kaip pasakoje - viena slibino galva nukirtus isaugs trys (LTSA, KTTI, gal RC). Tai bus visiška katastrofa: išaugs kaštai ir biurokratija o aviacijos valdininkų ekspertizės lygis drastiškai kris. KL rašė ... Kazkodel anglai, latviai, slovenai ir daugelis kitu gali pakeisti CAA statusa, o mes - ne. Reikia kurti 3 CAA vietoj vienos. Kas tiki, kad del to biurokratu sumazes? Ką reiškia pakeisti CAA statusą? Aš manau kad biurokratijos tikrai padidės, o tuo pačiu laukia ir kainų sprogimas pvz už apžiūrą vietoj 14 bus 140 eurų. Tūkstančio procentų infliacija... patenkintų nebus. Bet esmė ta, kad blogiausias variantas yra kainu sprogimas ir padidėjusi biurokratija. Todėl geriau rinktis vieną blogybę vietoj dviejų: tik kainų sprogimą. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Valdai, nustebsit, bet Lietuvoje visuomeniniai inspektoriai tikrina ULO jau virs 10 metu. Jau 2 metai kaip iteisinti 120 kg nereguliuojami orlaviai (kuriu Vokietijoje, kiek zinau, nera). Problema ta, kad CAA (su savo 14 Eu) dempinguoja kainas ir daug savininku renkasi ja, o ne ULOPF inspektorius. Del CAA statuso: uztektu pakeisti CAA statusa is biudzetines istaigos (kur algas nustato seimas, o biurokratu kieki - ministerija) i valstybes istaigos statusa (kur algas ir darbuotoju skaiciu organizacija nusistato pati pagal pramones poreikius ir stipruma). | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | KL rašė ... Problema ta, kad CAA (su savo 14 Eu) dempinguoja kainas ir daug savininku renkasi ja, o ne ULOPF inspektorius. Matyt nereiktų to daryti... KL rašė ... Del CAA statuso: uztektu pakeisti CAA statusa is biudzetines istaigos (kur algas nustato seimas, o biurokratu kieki - ministerija) i valstybes istaigos statusa (kur algas ir darbuotoju skaiciu organizacija nusistato pati pagal pramones poreikius ir stipruma). O kaip su valstybinės įstaigos finansavimu? Juk dabar kiek suprantu reformos variklis yra "nėra pinigų". | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Malonu kad prisijungė Kęstutis. Dėl procedūrų. Jau seniausiai TSP ir licencijas pratęsinėja visuomenininkai. Kaina nuo ačiū iki butelio-kliento nuožiūra. Dažniausiai ačiū. Kai reikia keliaut į kitą Lietuvos galą, tada prisideda kelionės išlaidos. Problema kad po to CAA tikrina visuomenininko užpildytus popierius. Kam to reikia? Visuomenininkas turi pats pratęsti TSP ar licenciją. CAA galės retkarčiais patikrinti kaip vyksta darbas. Su medicina tas pat. Labai aukštos kvalifikacijos gydytoja organizuoja med. komisiją ir išduoda pažymą. Jos užpildytus popierius dar smulkmeniškai tikrina dvi ponios, sėdinčios CAA. Kodėl? Ypač žinant kad Anglijoje vietoj komisijos-deklaracija. O apie mano "atleistus" 25 žmones nematau komentaro. Net jei stipriai apsirikau dėl atlyginimų, vis vien tai pinigų švaistymas. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | KL rašė ... Problema ta, kad CAA (su savo 14 Eu) dempinguoja kainas ir daug savininku renkasi ja, o ne ULOPF inspektorius. Kaip Rolandas minejo- visuomeniniai dirba "uz buteli" arba nemokamai [ Redaguota Tr Bal 18 2018, 09:23 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Rolandai, buvo komentaras, praziurejai. CAA turetu pati nuspresti kokiu ir kiek jai reikia specialistu, tam jai uztektu pakeisti statusa i valstybes istaiga (kaip Oro navigacija, pavyzdziui). Del tavo "atleidimu" - isivaizduok, kur tu pasiustum klienta, kuris pradetu aiskinti kokie irankiai, medziagos, iranga tau reikalingi, o kokie ne. Kad ivykdytum jo uzsakyma ir sutaupytum jo pinigus. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | KL rašė ... Rolandai, buvo komentaras, praziurejai. CAA turetu pati nuspresti kokiu ir kiek jai reikia specialistu, tam jai uztektu pakeisti statusa i valstybes istaiga (kaip Oro navigacija, pavyzdziui). Del tavo "atleidimu" - isivaizduok, kur tu pasiustum klienta, kuris pradetu aiskinti kokie irankiai, medziagos, iranga tau reikalingi, o kokie ne. Kad ivykdytum jo uzsakyma ir sutaupytum jo pinigus. Kęstuti, siūlau tau, kaip realiai, daug ir kvalifikuotai dirbančiam padidinti atlyginimą bent 2 kartus nereikalingo CAA balasto sąskaita, o tu nesutinki???? Pirkdamas benziną, dešrą, mokėdamas mokesčius, aš samdau CAA, kad ji su minimaliomis sąnaudomis ir civilizuotai užtikrintų skrydžių saugą. Jei ji tai daro neracionaliai, neteisingai arba nepateisinamai išpūsdama sąnaudas, leiskite man, kaip samdytojui išreikšti savo nepasitenkinimą. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Kaip visada, diskusijose pagrindinė problema yra terminai ir skirtingas jų supratimas. Pasiūlymą atleisti specialistus tu vadini nepasitenkinimo įšreiškimu. T.y., jeigu klientui nepatiko tavo darbas, arba kaina, jis turi teisę pareikalauti pigesnių medžiagų, paprastesnių įrankių, įrangos ir t.t. Įsivaizduoju Rolando reakciją. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Antra, kol kas biudžetininko atlyginimas nepriklauso nuo jų kiekio, uždirbtų pinigų ir sveiko proto. Jau rašiau apie tai. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Kurių galų reikėjo prikurti nereikalingų struktūrų, siurbiančių pinigus? Kai sakai kad klientas negali diktuoti, kokią įrangą man pirkti-negaliu sutikti. Jei užsakyme yra pjovimas lazeriu, galiu tai kažkur užsakyti (analogija-buhalterė puse etato). Jei pirksiu dėl to lazerinio pjovimo CNC stakles ir prašysiu kliento apmokėti-turbūt nesusikalbėsime. Ir blogiausia -žmonės. Tie patys žmonės pereis dirbti į naują struktūrą ir nenorės pokyčių. Tik už tai teks ir gerokai primokėti. [ Redaguota Kt Bal 19 2018, 10:18 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System