Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
CAA likimas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Trečiadienį buvo CAA darbuotojų ir naujų organizacijų vadovų susitikimas. Kalbos, kalbos: naujos perspektyvos, geresnės sąlygos, funkcijų pasidalinimas, privalumai pramonei ir t.t. ir pan. Man įstrigo viena detalė: anksčiau per susirinkimus CAA vadovybė tilpdavo prie vieno stalo. Per šį susitikimą Lietuvos aviaciją prižiūrinčių organizacijų vadai nebetilpo prie trijų stalų. Man tai pasakė daugiau, negu visos kalbos... | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Prasideda: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/45c96880bfea11e88f64a5ecc703f89b Žr. p. 1.99 ir 1.100 Pastaba: čia kainos tik naujai registruojamiems orlaiviams (už dok. išdavimą). Pratęsimai kol kas nepasikeitė, t.y. po 14 EU iki 750 kg. Bet po kelių mėn. planuoja pakeisti ir pratęsimo įkainius. Jie priklausys nuo to, kas tikrins orlaivius: CAA ar visuomeniniai inspektoriai. [ Redaguota An Rgs 25 2018, 11:31 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Kitaip tariant: Orlaivio registravimas: 61 EUR Ultralightui tinkamumas: 84 EUR Sunkesniam nei 750 MTOW: 152 EUR | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Tataigi, CAA reorganizacija eina į pabaigą, nuo 2019 sausio 1d. vietoje jos bus dvi nepriklausomos organizacijos: TKA - Transporto kompetencijos centras LTSA - Lietuvos transporto saugos administracija Pirmoji (viešoji įstaiga) pardavinės visus pažymėjimus, licencijas, sertifikatus ir susiurbs visus pagrindinius CAA specialistus bei funkcijas. Iš esmės tai buvęs KTTI, Kauno Kelių ir transporto tyrimų institutas, kuris perima CAA funkcijas ir palaipsniui atsikrato kelių-transporto srities. Antroji (biudžetinė) organizacija kurs taisykles-reikalavimus ir iš viršaus stebės, kontroliuos procesą. Ten papuola visos CAA mažamečių vaikų mamos ir kitas nekomercinis "balastas" (jų nuomone). LTSA turės ruošti aviacijos programas/strategijas/taisykles ir dirbti kartu su vandens/kelių/geležinkelių transporto kolegomis. Kas pasikeis? 1. Viskas brangs. TKA, norėdama išlaikyti specialistus, pakels kainas. Reikia pripažinti, kad kainos buvo tikrai simbolinės ir žlugdė bet kokią konkurenciją. 2. Tikėtina, kad darbo efektyvumas palaipsniui pakils. Norint išsilaikyti, reikės turėti kuo daugiau aviacijos, t.y. veiklos ir mokėtojų. Specialistai iš biudžetinių pinigų "valgytojų" pasidarys pinigų uždirbėjais - "maitintojais". Kaip galima šią "revoliuciją" panaudoti savo, mažosios aviacijos, naudai? Pagalvokim. [ Redaguota Kt Grd 20 2018, 06:44 ] | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Manyčiau darbo efektyvumas pradžioj kils, o paskui smuks, nes piims daug nekompetetingų personų, taip kaip su visom įstaigom, dirbs senieji specialistai, o nauji durnių įjungs ir imituos darbą. KAdangi LTSA neliks specialistų, o tik balastas, tai viską tems į dugną, kaip ir priklauso balastui. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | vysniukas rašė ... Manyčiau darbo efektyvumas pradžioj kils, o paskui smuks, nes piims daug nekompetetingų personų, taip kaip su visom įstaigom, dirbs senieji specialistai, o nauji durnių įjungs ir imituos darbą. KAdangi LTSA neliks specialistų, o tik balastas, tai viską tems į dugną, kaip ir priklauso balastui. Didžiausias balastas yra miegantys pilotai, kurie vietoj to, kad išsiųstų laišką/skundą CAA/TSKA/TSKP/kam-ten-priklauso - tik bumba forumuose ir laukia, kol kažkas sutvarkys ir padarys, kaip jam geriau. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | PovilasK rašė ... Didžiausias balastas yra miegantys pilotai, kurie vietoj to, kad išsiųstų laišką/skundą CAA/TSKA/TSKP/kam-ten-priklauso - tik bumba forumuose ir laukia, kol kažkas sutvarkys ir padarys, kaip jam geriau. laiska issiust gali, bet niekas ju ten neskaitys. Yra toks dalykas kaip subordinacija: pilotai priklauso federacijoms, federacijos turi savo valdymo organus ir t.t. jeigu yra blogu naujienu, tai renkames susirinkime kurpiam rasta dedam parasus. Siam info technologiju amziuje manau galima rast buda kaip tai padaryt nepakeliant subines is namu. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | bence rašė ... PovilasK rašė ... Didžiausias balastas yra miegantys pilotai, kurie vietoj to, kad išsiųstų laišką/skundą CAA/TSKA/TSKP/kam-ten-priklauso - tik bumba forumuose ir laukia, kol kažkas sutvarkys ir padarys, kaip jam geriau. laiska issiust gali, bet niekas ju ten neskaitys. Yra toks dalykas kaip subordinacija: pilotai priklauso federacijoms, federacijos turi savo valdymo organus ir t.t. jeigu yra blogu naujienu, tai renkames susirinkime kurpiam rasta dedam parasus. Siam info technologiju amziuje manau galima rast buda kaip tai padaryt nepakeliant subines is namu. Pirma.... "Subordinacija" ir ją garbinantys žmonės yra labai patogūs ėriukai biurokratinei įstaigai... Kažkas nepatiko? Reikia rašyt laišką savo instruktoriui, tada jis rašys savo klubo vadovui, klubo vadovas - federacijos prezidentui, federacijos prezidentas - lietuvos aeroklubui, lietuvos aerklubas bendra tvarka per sekretorę perduos atsakingiem skyriam, atsakingi skyriai atsakingiem specialistam, atsakingi specialistai - vadovo pavaduotojam, o pavaduotojai - vadovui, ar ne? Antra - Valstybinės organizacijos daug smarkiau reaguoja į pavienio žmogaus prašymus, nei į krūvą aeroklubo - ar panašių įstaigų - raštų. Aeroklubas buvo-nebuvo, niekam neįdomu. Vardenis Pavardenis -tuo tarpu - yra labai konkretus padaras, kuriam ta sistema tiesiogiai dirba. Jei jis skundžiasi - sistema priversta reaguoti. Ir oi kaip reaguoja. Ypač, jei vardeniai yra du, trys ar penki. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Povilai, nesikarščiuok. Atsakyti privaloma visiems, bet organizacijos (federacijos, klubai ir t.t.) turi žymiai didesnį svorį biurokratams. Visų pirma, jos atstovauja grupę piliečių, antra, tie piliečiai yra organizuoti. Jeigu Švietimo ministeriją užimtu vienas mokytojas, su juo susitvarkytu per 10 min. Panašiai būtų ir su grupe nepriklausomų mokytojų. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | vysniukas rašė ... Manyčiau darbo efektyvumas pradžioj kils, o paskui smuks, nes piims daug nekompetetingų personų, taip kaip su visom įstaigom, dirbs senieji specialistai, o nauji durnių įjungs ir imituos darbą. KAdangi LTSA neliks specialistų, o tik balastas, tai viską tems į dugną, kaip ir priklauso balastui. Tu čia retkarčiais ne apie Lietuvos energiją rašai? Na kaip pirštu į akį. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System