Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Eksperimentinių orlaivių priežiūra


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Eksperimentinių orlaivių priežiūra
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
Tr Vas 13 2019, 02:26
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2734
Bus proga užduoti klausimus:
https://www.facebook.com/262341830474461/posts/2556198677755420/
Į viršų
bence
Tr Vas 13 2019, 03:02
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1437
puolami ir siekiami uzdaryti aerodromai, sunkumai su orlaiviu prieziura ir iteisinimu, neadekvatus reikalavimai bendrajai aviacijai.Kurgi mes einame? aviacine valstybe pataps siaures korejos modeliu?
Kodel pastoviai reik kariaut su valdininkais, kai jie turetu kaip tik sprest problemas, o ne kurt jas
Į viršų
Tinklalapis
vytautas 42
Tr Vas 13 2019, 04:11
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2161
todėl , kad kiekvienas švancas , gavęs valdžią nori parodyt , koks jis svarbus , ir kaip nuo jo viskas priklauso . ir nesvarbu ar jis toje srityje bent kiek gaudosi ir iš viso ar žino apie ką kalba .
Į viršų
PovilasK
Tr Vas 13 2019, 05:33
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 606

vytautas 42 rašė ...

todėl , kad kiekvienas švancas , gavęs valdžią nori parodyt , koks jis svarbus , ir kaip nuo jo viskas priklauso . ir nesvarbu ar jis toje srityje bent kiek gaudosi ir iš viso ar žino apie ką kalba .


Teisingai! Patys nieko nedarysim!
Svarbiausia - forume paamsėt!
https://www.youtube.com/watch?v=lieGlI-vSqo

Į viršų
Tinklalapis
KL
Tr Vas 13 2019, 06:37
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 936
Gal praleidžiam klausimą "kas kaltas" ir pereinam prie klausimo "ką daryti".
Aš siūlyčiau kol valdžioj vyksta bevaldystė, susitvarkyti savo kiemą. Padaryti savo vidaus TP taisyklių (nekeistų dar nuo 2007 metų) reviziją ir ten aprašyti naują ULO TP tvarką. Tos taisyklės yra suderintos su CAA, todėl TKA galima pateikti, kad jų redakcija irgi galiojanti. Jas užprotestuoti gali tik LTSA, bet ten nėra specialistų, nebent Jurgita, ir ta laikinai.

Pakeitimą siūlyčiau tokį:
ULO techninę priežiūrą gali atlikti (savininko pasirinkimu):
1. Licencijuoti Part 66 specialistai (pagal orl. klasę)
2. Licencijuoti Eksperimentinių orl. specialistai (irgi pagal orl. klasę)
3. Savininko pasirinkti specialistai (iš ULOPF sąrašo, arba savo nuožiūra)
4. Pats orlaivio savininkas (paprasti darbai, kurie išvardinti taisyklių priede, arba Part M priede: Pilot-Owner Maintenance)

Bet čia padės (gal!) tik vienai federacijai ir tik vienos problemos ribose.
Taisyklių traktavimo problemų dabar galima laukti visiems ir iš visur.
Į viršų
bence
Sk Vas 17 2019, 03:34
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1437
o nacionaliniu licenciju turetojai?
Į viršų
Tinklalapis
KL
Sk Vas 17 2019, 06:19
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 936
Tai papuola po Nr.2
Nacionalinės licencijos - tai Eksperimentinių orl. licencijos + sklandytuvų licencijos (laikinai, kol nepradės galioti EASA licencijos sklandytuvams). Paskui nacionalinės ir Eksperimentinių licencijos bus tas pats.
Į viršų
SKR LT
Sk Vas 17 2019, 06:30
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 302
"Pakeitimą siūlyčiau tokį:
ULO techninę priežiūrą gali atlikti (savininko pasirinkimu):
1. Licencijuoti Part 66 specialistai (pagal orl. klasę)
2. Licencijuoti Eksperimentinių orl. specialistai (irgi pagal orl. klasę)
3. Savininko pasirinkti specialistai (iš ULOPF sąrašo, arba savo nuožiūra)
4. Pats orlaivio savininkas (paprasti darbai, kurie išvardinti taisyklių priede, arba Part M priede: Pilot-Owner Maintenance)"

ULO (eksperimentiniams orlaiviams) techninei priežiūrai siūloma licencijuoti specialistai, o savininkui - tik padangas prisipūsti. Manau, kad savininkas yra visapusiškai atsakingas už savo orlaivį ir, jeigu pats nesugeba, tik tada ieško specialisto, su licencija ar be jos.

Į viršų
KL
Kt Kov 14 2019, 07:46
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 936
Senai žadėjau, bet tik dabar padariau: Eksperimentinių orlaivių taisyklių griaučius (struktūrą, sistemą...). Žr. priedą.
Kai kurios taisyklės jau yra, galima pritaikyti. Kai kurių nėra iš viso: apie techninę priežiūrą ir kt.

Viršūnę sudaro pagrindinės taisyklės (lyg ir Eksperimentinių orl. aviacijos įstatymas) su:
- orlaivių klasifikacija,
- pagrindinės nuostatos, principai,
- nuorodos į specialias taisykles (tinkamumo, registravimo, licencijų ir kt.),
- visuomeninių inspektorių, instruktorių, egzaminatorių reikalavimai ir įgaliojimai,
- ir t.t.

Specialios taisyklės nustato reikalavimus kiekvienai orlaivių klasei (nuo 5700 kg istorinių iki 120 kg nereguliuojamų):
- pradinio tinkamumo skraidyti taisyklės naujiems arba naujai registruojamiems orlaiviams,
- tęstinio tinkamumo, TP organizacijų, techninės priežiūros taisyklės,
- registravimo taisyklės, išimtys, supaprastinimai eksperimentiniams orlaiviams,
- nacionalinės TP licencijos (man atrodo, beveik nereikalingos, prireikus galima apsieiti su Part 66),
- ULOPF pilotų vidinės taisyklės.

Jos turi būti paprastos ir aiškios, ne daugiau puslapio ar kelių.
Galbūt iš pradžių sistema pasirodys sudėtinga, bet ji daug paprastesnė už dabartinį chaosą.

Pagrindinė problema - kam ji reikalinga? Kuri organizacija "ant Lietuvos" dabar tuo užsiima?
Gal nusiųsti į ministeriją, gal ten kas nors žino?

eksperimentiniu_orlaivi_teiss_aktu_sistema.pdf
Į viršų
Rolandas
Sk Rgs 01 2019, 11:17
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5004
Stokholmo sindromas

Man visada gaila skriaudžiamo šunelio, paukštelio, vaiko ar suaugusio. Visada noriu juos ginti.
Tačiau dažnai auka įsimyli savo skriaudėją, ir nieko čia jau nepadarysi.

Jeigu jums pasirodys, kad visuomeninis inspektorius kelia perteklinius reikalavimus, nepamirškit kad visuomeninių inspektorių yra daug. Galų gale yra TKA specialistai, kurių sprendimo teisė yra aukščiausia.
http://www.ulopf.lt/visuomeniniu-inspektoriu-sarasas
Sąraše nėra nuo seniau dirbančių inspektorių, taip kad rinktis yra ką.
Žinoma, kiekviena pastaba, kiekvienas rastas defektas yra vertingi. Jokiu būdu nereikėtų juos ignoruoti. Tačiau nereikia ir atsistojus į paklusniojo pozą skriaudėjui su meile atsiduoti...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0995sek,0.0113iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,930kb