Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / 120 kg elektrinis


Diskusijos

Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Stanislavz
Kt Rgp 23 2018, 04:36
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 98
Sveiki. Kam ir kaip galima butu uzduoti klausima apie akumuliatoriu svori 120kg klasei ?

Nes su benzu viskas ok :

2.2. kurie yra vienviečiai bei naudojami nekomerciniais tikslais ir jų:

2.2.1. konstrukcijos svoris yra ne didesnis kaip 120 kg;

2.2.2. degalų svoris yra ne didesnis kaip 15 kg;

O kaip su elektriniais ? Kaip ir reikia is vienos puses isversti 15 kg i bateriju talpa, kitoje puseje - baterijos ne kuras, jios visada svers ta +15 kg...

Stanislavz

Į viršų
KL
Kt Rgp 23 2018, 09:12
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Konstrukcija + kuras yra 120 + 15 = 135 kg
Kuras gali būti skystas, ar "kietas", kintamo svorio, ar pastovaus, ptencialus pavojus dėl svorio nepasikeis. Kitas reikalas - gaisro, sprogimo pavojus.
Bet čia jau projekto ir saugios konstrukcijos reikalas, su svoriu nesusijęs.
Į viršų
Reno
Pn Rgp 24 2018, 01:04
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Šiuolaikinių ličio baterijų energetinė talpa - maždaug 0,3 kWh/kg. Palyginimui: benzino - 12-13 kWh/kg; pačios lengviausios medžiagos - vandenilio - 40 kWh/kg. Taip, kad 15 kg ličio baterija teturės apie 4 kWh. Mažoka... Jau kuris laikas vis žadamas proveržis baterijų technologijose kažkaip vis nepasireiškia ir progresas šioje srityje, deja, dar labai lėtas.

Į viršų
Stanislavz
Pn Rgp 24 2018, 03:39
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 98
Vandenilio cia deti tikrai nereikia..

Uzsenyje tas klausimas yra vis dar nagrinejamas, vieningo atsakymo nera.

Del kuro energetines talpos - vidaus degimo variklio naudingumas iki 25% benzininio keturtakcio, dvitakcio ir 10% te gali buti. Tai is tu 12-13 kwh/kg maks 4 lieka.

Kitavaertus - emrax 208 variklis su valdikliu tesveria ~ 12 kg. ir turiu pastovaus galingumo iki 40 kw galingumo. Pikinis/startinis ant salto - vos ne 100 kw..

http://emrax.com/products/emrax-208/

+ 2 arba 1.5 moduliu is tesla elektromobilio su talpa atitinkamai - 8.4 kw/h arba 11.2 kwh. Svoris itogo - 50 kg arba 62 kg, su varikliu ir valdikliu.

Pusvalandi pilnu gazu palakstyti galima. Kruize rezime ir daugiau. Kainos zinau pilnai pakeliamos.

Tik klausimas toks - lieka arba 70 kg "aparatui" su mazesne baterija arba 73 su didesnes / 85 su mazesne ir leistinu svoriu 135 kg.
Į viršų
Reno
An Rgp 28 2018, 12:39
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Na ką gi, - laukiam nesulaukiam tokio aparato, 120 klasės su 60 kg baterija ...

[ Redaguota Tr Rgp 29 2018, 11:59 ]
Į viršų
Stanislavz
Kt Rgp 30 2018, 09:55
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 98
Nu va, as cia uz sviesu rytoju, o jus su najezdais.

O i tema - ne 60 kg batarejku, o maks 37.5 kg. Tada visa kita yra +- kaip rotax 447 arba puse vw variklio (apie 40 kg su viskuom pagal mano info). Tik galingiau trumpam rezimui.

Tik klausimas - ka daryti su 15 kg kurui !
Į viršų
KL
Pn Rgp 31 2018, 10:14
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969

Stanislavz rašė ...

Tik klausimas - ka daryti su 15 kg kurui !


Kartoju, maksimalus leidžiamas orlaivio svoris be naudingo krūvio yra 135 kg (120+15).
Nesvarbu, ar su skystu kuru, ar su "batareikom".
CAA kol kas taip traktuoja.
Į viršų
Reno
Pn Rgp 31 2018, 11:17
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Na taip - juk "batareikos" pakrautos, ar išsikrovę, bet sveria tai tiek pat
Vidaus degimo varikliui eivojant kurą, orlaivio svoris skrydžio metu palaipsniui mažėja. Elektrinis prieš skrydį, ar po, svers vienodai (nebent pilotui kas nors nutiktų...).

[ Redaguota Pn Rgp 31 2018, 11:24 ]
Į viršų
Stanislavz
Pn Rgp 31 2018, 09:45
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 98
KL rašė ...

Kartoju, maksimalus leidžiamas orlaivio svoris be naudingo krūvio yra 135 kg (120+15).
Nesvarbu, ar su skystu kuru, ar su "batareikom".
CAA kol kas taip traktuoja.


Ok. Galvojau cia tik pamastymai. JAV tai pvz vienas start-upas delto uzsilineke. Skaciavo kad akumai neiena, o gavosi atvirksciai.

O i pacia tema - permeciau kazkiek forumu elektromobiliu, po mano paskutiniu uzsiemimu - chebra daug ka pernaudoja is priusu/voltu. Tai pati kaina variklio su valdikliu gali ir nesekti 500 eu jeigu viskas pernaudoji. Svoris, pora kg didesnis.

Jeigu ziureti ne i 120kg klase, o ul - tai puiki alterntyva vw boxeriams, pagal svori galinguma ir kaina.


[ Redaguota Pn Rgp 31 2018, 09:51 ]
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0804sek,0.0119iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,822kb