Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-12 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1001 | jo...sudetingas gaminys...ir man tokio labai reiktu...tik profilis R-II, cia matau blaniko...o jei is putplascio nusidrozti ir apklijuoti? | ||
Į viršų | | ||
Stanislavz |
| ||
Stanislavz Užsiregistravęs dalyvis #883 Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32Pranešimų: 98 | Albertas rašė ... jo...sudetingas gaminys...ir man tokio labai reiktu...tik profilis R-II, cia matau blaniko...o jei is putplascio nusidrozti ir apklijuoti? Del ko ? iki ~ 200km/h jie labai mazai padeda, viskas i liemens pasipresinima apsiriboja. | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Stanislavz rašė ... Del ko ? iki ~ 200km/h jie labai mazai padeda, viskas i liemens pasipresinima apsiriboja. Tikrai taip iki 200km/h jie pakankamai mažai stabdo pagrindinis stabdymas prasideda virš 200km/h | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Dideliems lėktuvams net prie labai didelių greičių-apie 900km/val jie reikalingi. | ||
Į viršų | | ||
Stanislavz |
| ||
Stanislavz Užsiregistravęs dalyvis #883 Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32Pranešimų: 98 | Gal i tema atskira reiketu perkelti viska, kas yra ne apie rk12 ? Dar apie sparnus - Strojnik Tapered wing tips Cia labai grazus ir technologishkai priimtinas pagerinimas tiesaus sparno. Analogas isbandytas Wittmano Buttercupe ir Tailwinde. Mazinamas min greitis, didina max greiti su tuo paciu varikliu. Cia dar paskaitymui : winglets [ Redaguota Kt Sau 02 2020, 11:19 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Beveik akcinė bendrovė Projektu domisi ir ruošiasi gaminti panašų lėktuvą dar du žmonės. Siūlau prisijungti kitiems. Privalumai- pirkti ar gaminti visą lėktuvą brangu. Jei lėktuvą projektuoja ir gamina keletas žmonių, jie gali pasidalinti darbus ir tais darbais keistis. Galima surasti visiems priimtiną geriausią sprendimą. Tapkei ar kitai pigiai dešrai skirtus pinigus geriau investuoti į rimtą projektą ir ateityje turėti rimtą lėktuvą. Tarpusavyje atsiskaityti pinigais nebūtina-tiesiog bus galima mainytis darbais ir darbeliais. Šiuo metu gaminami vingletai, kapotai, sparnai, lėktuvo liemuo, važiuoklė. Kažkas gali užsiimti, interjeru, sėdynėmis prietaisų lentos gamyba, lėktuvo dažymu ir t.t. Sakysim suradus gerą visiems priimtiną formą ir pagaminus vieną plastikinę prietaisų lentą, tiražuoti kitas bus galima pigiai ir greitai. Ir taip su visais darbeliais. Galų gale gal kažkas suprojektuos ir pagamins gerą stabilizatorių ir tolesniam projekte nutars nedalyvauti. Puiku, kiti gamintojai pirks jo stabilizatorių. Ir t.t. [ Redaguota Pr Sau 06 2020, 07:31 ] | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1617 | Pamastymai labai logiski bet tam reik normalaus projekto. Nes dabar net neaisku kas kur ir kaip. Tam reik padaryt 3d projekta, geriausia modulini. Jei imamas FK variantas tai moduliai turetu but kazkas pan i tai : Bendros kompozicines formos, Atskiros metalinio remo dalys (nori bendrai darai nori pats virini) Sparnus nori bendrai darai, nori atskirai (metalinius kompozicinius ar medinius) Visa vidaus iranga irgi gali but atskirai daroma kas kaip nori. Tad reziumuojant turi but geras projektas. Aiskiai matomas. Aiskus padalinimai etapais ir t.t. Nes kol kas net nera jo vaizdo o jau pradetas gamint. Vienetiniams gaminiams galima prisigamint atskiru mazgu ir juos prie vietos surinkt. Bet modulinej gamyboi taip nieko nebus. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Manau, kad ir vaizdas ir projektas yra kietajame diske (galvoje). | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | 3d projektas iš tiesų galvoje. Erdvėje konstrukciją pakankamai gerai įsivaizduoju. Manau žymiai geriau, nei jauni inžinieriai, braižantys 3d. Įsisavinti projektavimą tiek, kad galėčiau pats braižyti erdvinius brėžinius kol kas nėra reikalo. Yra popierinis 1;10 brėžinys. Kai kur nuo pakeitimų beveik kiauras... Bet kada bet kas gali jį pamatyti. Žinoma, kompiuteris vaizdas būtų patogiau. Neįmanoma lėktuvo iki smulkmenų suprojektuoti. Daug sistemų projektuojama gamybos metu, iš anksto žinant tik principinį sprendimą. Jau aiški ir dalinai pagaminta važiuoklė, stabdžiai. Sėdynės nereguliuojamos. Reguliuojami pedalai. Dabar gaminama priekinė dalis, kabina, kurioje galima pasėdėti. Užpakalinė dalis beveik aiški, yra brėžinys. Du variantai-uodeginė dalis santvara, dengta audiniu. Kitas variantas kaip FK-9-Uodega plastikinė. Čia jau Stanislavo lankos... Variklis 100 a.j. Rotax. Propeleris nekeičiamo žingsnio. Stabilizatorius vientisas, be aukštumos vairo. Apmatuota gal 10 lėktuvų kabinų, galutinai apsispręsta dėl kabinos dydžio. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 600 | Kaip tai nesitiki , kad gausis tau suburti darnu koperatyvą , juk reikia , labai vienodai pamišusiu --- reik tureti laiko , pinigų , žiniu ir ryžto . Kai darai vienas -- tai keiki tik pats save , o kadangi save labiau myli tai greit ir atleidi už savo liapsusus ir tinginystę . | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System