Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO-III |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rokas Šaški |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3224 Prisijungta: Št Kov 12 2016, 09:28Vieta: Vilnius Pranešimų: 81 | truputi minčių apie rėmą: A- lankeliai apačioje kaip ir viršuje, tik mažesni (idomu kam reikalingas tas užapvalinimas?) B- man atrodo čia nieko nėra, aišku sunku iš fotkės tiksliai pasakyti, bet to vamzdžio čia neturi būti. C- man atrodo kad C ir C1 vamzdžių kryptis tokia, gerai matosi foto1. Galima spėti, kad ir iki uodegos apatiniu vamzdžių kryptis sutampa, kaip yra viršuje aš nežinau, nesimato. D- vamzdžio kryptis netokia, gerai matosi fotkeje. E- kaip supratau jūs prikūrėte nes gaminate ilgesni liemenį, tai nekomentuosiu. F- jei gamintumėte pagal foto1 tai paskutinės sekcijos skerso vamzdžio kryptis tokia, matosi fotkėj. G- vamzdis statmenas liemens horizontaliai ašiai (brėžinuke 93,22 laipsnio nubrėžtas). Klausimas: kaip jūs ilginote liemenį? ar ištemdami kažkokias sekcijas, ar viska palikote kaip foto1 tik gale pridėjote papildomai sekciją? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Rokas Šaški rašė ... manau normalu, kad ir kiti važiuoklės mazgai yra kardaniniai (sferiniai), nes ta apversta piramidė reguliuojama, jei ji būtų privirinta prie rėmo tai tada nereiktų tokių sudėtingų mazgų. Kitas klausimas: kam reikia daryti reguliuojama piramidę? Mano nuomonė - reguliavimas reikalingas ratų geometrijai suvesti, aišku gal galima viską preciziškai gaminant apsieiti ir be reguliavimo, bet yra ir praktinė pusė. AnboIII serijinis lėktuvas, kuris gamintas be "šablonų" be konvėjerių, vis tiek kaip vienetinis, todėl statytojų netikslumai neišvengiami, tam visada gerai pareguliavimas. Automobilio vairo traukės irgi reguliuojasi. Dėl kabinos aš pritariu Rolandui, pilotas sėdėjo priekyje, kaip ir anboII Važiuoklės-Gustaičio silpnoji pusė. Anbo 1 ir Anbo2 važiuoklės dirba stipriai kraipydamosis į šalis, pagrindiniai lynai nuo apkrovos daug atsipalaiduoja. Tokios schemos važiuoklė tik pas PO 2. Kitų lėktuvų važiuoklės tik iš pažiūros panašios, tačiau veikia kitaip. Nekaprizingos, paprasčiau padaromos. Anbo 2 patobulintas variantas ir Anbo 3 važiuoklės vienodos, ir vėl nelabai vykęs variantas. Piper cub, Austerio važiuoklės iš pažiūros panašios, tačiau veikia kitaip. Ten važiuoklės šarnyrų ašis lygiagreti išilginei lėktuvo ašiai. Nėra nereikalingų kardanų, nėra problemų su ratų geometrija. Tuo tarpu Anbo 3 važiuoklės šarnyrai eina nuo liemens šonų į piramidę, sudarydami su lėktuvo išilgine ašimi apie 20 laipsnių kampą. Dėl to ratas nuo apkrovos ne tik vaikšto aukštyn-žemyn, bet ir sukiojasi apie vertikalią ašį. Todėl važiuoklė teisingai gali būti sureguliuota tik kažkokiai konkrečiai apkrovai. Apkrovai keičiantis, ratai sukiojasi kairėn-dešinėn. Vėlesniuose lėktuvuose pereita prie Anbo 4 tipo važiuoklės. Ji buvo tvirta, plati ir patikima. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Rokas Šaški rašė ... truputi minčių apie rėmą: A- lankeliai apačioje kaip ir viršuje, tik mažesni (idomu kam reikalingas tas užapvalinimas?) B- man atrodo čia nieko nėra, aišku sunku iš fotkės tiksliai pasakyti, bet to vamzdžio čia neturi būti. C- man atrodo kad C ir C1 vamzdžių kryptis tokia, gerai matosi foto1. Galima spėti, kad ir iki uodegos apatiniu vamzdžių kryptis sutampa, kaip yra viršuje aš nežinau, nesimato. D- vamzdžio kryptis netokia, gerai matosi fotkeje. E- kaip supratau jūs prikūrėte nes gaminate ilgesni liemenį, tai nekomentuosiu. F- jei gamintumėte pagal foto1 tai paskutinės sekcijos skerso vamzdžio kryptis tokia, matosi fotkėj. G- vamzdis statmenas liemens horizontaliai ašiai (brėžinuke 93,22 laipsnio nubrėžtas). Klausimas: kaip jūs ilginote liemenį? ar ištemdami kažkokias sekcijas, ar viska palikote kaip foto1 tik gale pridėjote papildomai sekciją? A. Kadangi pilotų kabinose įstrižainių įrengti negalima, daromi lankeliai kampuose, dalinai pakeičiantys įstrižainę. Tam tarnauja ir lankeliai ant vertikalaus rėmo. Jei nuotraukose tai įžiūrima, reikia daryti. Geresnis sprendimas-kampinės santvaros kabinų išėmose. Jos visiškai pakeičia įstrižainę. Deja buvo lankeliai. B Gal nuotraukoje ir nematyti, tačiau įstrižainė būtina santvaros standumui. Jos negali nebūti. C Rėme Tomas iš nuotrauklos įžvelgia ne įstrižainę, o dvi. Kam jos reikalingos, kol kas neaišku. Kitų punktų komentavimui reikia ypač geros nuotraukos analizės. Nekomentuosiu. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 599 | O tai visdėlto kodėl tame apvirtusiame Nr.45 buvo jau kitokia važiuoklė gal žinote ? Austerio dirba vienoje plokštumoje ir nereikia tu kardanų ir ji skiriasi nuo piper cub spyruokliniu amortizatoriumi kuris sumontuotas skersiniame storesniame vamzdyje. Deja važiuoklės geresniu nuotrauku neturiu namuose . | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | malvys rašė ... O tai visdėlto kodėl tame apvirtusiame Nr.45 buvo jau kitokia važiuoklė gal žinote ? Austerio dirba vienoje plokštumoje ir nereikia tu kardanų ir ji skiriasi nuo piper cub spyruokliniu amortizatoriumi kuris sumontuotas skersiniame storesniame vamzdyje. Peržiūrėk visas nuotraukas. Iš tiesų 23 nuotraukoje dėl nepalankaus žiūrėjimo kampo gana neaiški, sunkoka suprasti kokia važiuoklė. Tačiau 53, 32 o ypač 31 nuotraukoje viskas aišku. http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?56015 Iš nuotraukų matyti kad Anbukas ant nugaros atsiguldavo ir vasarą ir žiemą. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 599 | Taigi ,kad Jūs Rolandai išsididinkite nuotraukas Nr.24 ; 31; 32 ir isitikinsite , kad jose kitokia važiuoklė nei visise kitose nuotraukose . | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 759 | Skirtumas toks, kad kitose nuotraukose matosi kitokie amortizatoriai (arba jie uždengti aptakais). | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Gerai įsižiūrėjęs į nuotraukas Nr24,31,32 , matau kad ten yra kitokie amortizatoriai- vamzdis vamzdyje. Bet aš būčiau už guminius amortizatorius, kokius Rolandas padarė ABO II. Man patinka jų darbas, Leidžiantis lėktuvas nestraksi, ožiukai prognozuojamai gesta. Be to, jų aptakai atrodo senoviškai. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Atrodo buvo vienas Anbo 3 su tokiais amortizatoriais kaip Anbo 2 ar Anbo 1. Tai nėra labai geri amortizatoriai-sudėtingi pagaminti, blogai gesina važiuoklės straksėjimus. Žymiai geresni spaudžiamų gumų amortizatoriai-kaip nuotraukoje. Paprasčiau juos pagaminti, geriau gesina straksėjimą. Jie buvo naudojami Anbo 3. | ||
Į viršų | | ||
Rokas Šaški |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3224 Prisijungta: Št Kov 12 2016, 09:28Vieta: Vilnius Pranešimų: 81 | Pasitaisau: Jo C vieta gali būti ir kaip nubraižyta Tomo brėžiny, nors neatmetu ir savo varianto, nes iš fotkės sunku nustatyti, vamzdžiai nesueina abiejais atvejais. C1 nesimato krypties, susimaišiau. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System