Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Bendrosios ir Eksperimentinės aviacijos problemos |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Nepaskęskim biurokratijoje. Valdžia suteikia įgaliojimus pratęsti TSP ir piloto licencijas. Suteikia, nes pasitiki. Apžiūrėjęs lėktuvą ir būtinus popierius, įgaliotasis pasirašo borto žurnale. Viskas, procedūra baigta. Tas pat su piloto licencija. Ir viskas. Jokių popierių, kurie reiškia tą patį-kad pilotas ir jo orlaivis gali skristi. Ir jokių darbo grupių, komisijų, sudėtingų blankų. Paliekam tik tai, kas garantuoja skrydžių saugą. Atsiprašau jei neaiškiai parašiau. Tai siekiamybė, o ne esama situacija. [ Redaguota An Sau 08 2019, 10:58 ] | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2986 | [quote] Paantrinsiu Rolandui.ir šiaip man nesuprantamas žmonių noras patiems save įsprausti į biurokratinius rėmus.Šiame forume ,kiek suprantu yra kalbama apie eksperimentinius orlaivius. Specialistams,aptarnaujantiems eksperimentinius orlėkius licenzijos Europoje(bent kiek man žinoma) nereikalingos. Susilenzijuosim patys save,tai be licenzijos ir padangų patys prisipūst negalėsim... Arba kaip jau yra ant Lietuvos,visi nori turėti monopolį,kad kiti privalėtų paklusti tik monopolistams(licenzijuotiems) | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | vytas rašė ... Susilenzijuosim patys save,tai be licenzijos ir padangų patys prisipūst negalėsim... Arba kaip jau yra ant Lietuvos,visi nori turėti monopolį,kad kiti privalėtų paklusti tik monopolistams(licenzijuotiems) pritariu. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Neskubėkim spręsti. Ar sėstumėt už JAK-52-50-55-54, Su-26-29-31 vairolazdės, An-2 šturvalo, jeigu žinotumėt, kad jiems darbus atliko nežinomas apsišaukėlis už pinigus. Ir sukti kilpas virš minios, arba parašiutistus už pinigus barstyti. Eksperimentiniai labai įvairūs būna, čia ir visa bėda, kad "vienas netinka visiems". Reikia orlaivių klasifikacijos, reikia 66 licencijas pritaikyti dideliems serijiniams Eksperimentiniams. Reikia kolektyvinio proto, kad tai nubalsuoti. Reikia Jūsų visų. [ Redaguota An Sau 08 2019, 02:11 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | Tai bent jau ULO eksperimentinius būtų galima išskirt | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | vytautas 42 rašė ... Tai bent jau ULO eksperimentinius būtų galima išskirt ULO, MKO ir naujaja busimaja 600 klase o ir bendras principas turetu buti- daugiau atsakomybes savininkui/naudotojui o ne biurokratines proceduros. [ Redaguota An Sau 08 2019, 03:47 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Reikės pagalvoti, nuo kokio svorio (ar kitų parametrų) reikės 66 licencijų istoriniams/kariniams/serijiniams orlaiviams: gal nuo 600 kg? Bet čia jau problemos sprendimas, atskira tema, o mes kol kas ieškom problemų. Vieną labai svarbią problemą praleidau, bet ji daugiau susijusi su Bendrąja aviacija, ne su Eksperimentine: Aeroklubų technikos valstybinė nuosavybė. Arba "kolchozinė", kaip aš ją vadinu. Su atitinkama technine priežiūra, investicijjom ir palaikymu. Kol nebus tikro savininko, tol nebus rimtos priežiūros ir naudojimo. Kaip tam valdiškam turtui rasti tikrus šeimininkus - irgi teks spręsti LTSA naujokams. [ Redaguota An Sau 08 2019, 06:41 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | KL rašė ... Kaip tam valdiškam turtui rasti tikrus šeimininkus - irgi teks spręsti LTSA naujokams. Tai, kad tas klausimas ne tos istaigos kompetencijoje | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | AR rašė ... KL rašė ... Kaip tam valdiškam turtui rasti tikrus šeimininkus - irgi teks spręsti LTSA naujokams. Tai, kad tas klausimas ne tos istaigos kompetencijoje Tos organizacijos kompetencijoje yra atsakomybė už skrydžių saugą, kur formalus savininkas neturi jokios kompetencijos. Jis miega ir sapnuoja, kaip atsikratyti tokios nuosavybės. Jeigu jam kas pasiūlys, nurodys legalų būdą atsikratyti to "balasto", tiktai apsidžiaugs. Aišku, čia procesas ilgas ir klampus - niekas nenorės rizikuoti ir priimti sprendimą. Bet problema yra ir ją reikia spręsti. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | KL rašė ... Reikės pagalvoti, nuo kokio svorio (ar kitų parametrų) reikės 66 licencijų istoriniams/kariniams/serijiniams orlaiviams: gal nuo 600 kg? Galima kurt nacionalinį part66 analogą (su pakeitimais pagal poreikį), galima "akredituot part 66 specialistus" - bet jokiu būdu nerašyt, jog tokių istorinių/karinių/serijinių lėktuvų virš 600 kg priežiūrai "reikia part 66". Įrašius - atšaukimas bus neįmanomas, keitimas pagal nacionalinius poreikius - taip pat. Part 66 patogi iš biurokratinės pusės: visada atnaujinama, specialistai aiškūs. Bet iš praktinės - part 66 užlips visiems ant galvos. p.s. Dabar po vienu part 66 licencijuotu specialistu - dirba keli meistrai, o licencijuotas specialistas - dėlioja parašus... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System