Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Bendrosios ir Eksperimentinės aviacijos problemos |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Benai, pamiršk 66 licencijas - čia skaitantiems ir rašantiems jos nebus aktualios. ULO, MKO, maži istoriniai apsieis be jų. Jų gali priereikti tiktai dideliems gremėzdams, kurių savininkai čia beveik nesilanko (JAK, SU, AN ir kt.). Savo nuomones perkėliau į Techninės priežiūros temą, galima ten perkelti ir diskusijas, nes tema svarbi. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Yra didelė problemų sritis, susijusi su aerodromais-aikštelėmis, bet čia ne mano sritis. Ką galit pasiūlyti į problemų sąrašą? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Siūlomas prolektas: Pilotas ar jo paprašytas asmuo įvertina aikštelės tinkamumą skrydžiams. Galutinį sprendimą dėl tūpimo ir atsakomybę prisiima pilotas. Parinkimo metodika: -Aikštelės ilgis-dvigubai ar daugiau kartų didesnis už orlaivio prabėgimą tupiant be staigaus stabdymo, kai tūptinėje nėra kliūčių. Jei yra kliūtys-ilgis didinamas. Jei aikštelės negalima išskirti iš aplinkinio fono, ribos ir kliūtys turėtų būti pažymimos aiškiai matomais ženklais-pvz trąšų maišais, kalkių juostomis ir pan. -Aikštelės ribose ir 10 metrų perimetru apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...). Jei pilotas abejoja savo galimybėmis nutūpti į konkrečią aikštelę, gali prisiimti padidintus reikalavimus. Tos pačios taisyklės galioja ir parinktoms iš oro žinomoms aikštelėms.(Apleisti aerodromai ir pan.) To užtektų kad būtų galima saugiai ir legaliai skraidyti. Bet kokiu atveju licencijuoto piloto kvalifikacija yra pakankamai didelė ir jis gali pilnai atsakyti už savo veiksmus. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 745 | Nereikia jokių projektų. Reikia naikinti tik LT egzistuojančią nesąmonę - "lauko aikštelę", ir tiesiogiai vadovautis reglamento 965/2012 7 priedu NCO.OP.100, kuris sako: NCO.OP.100 Use of aerodromes and operating sites. The pilot-in-command shall only use aerodromes and operating sites that are adequate for the type of aircraft and operation concerned. Lietuviškai: PIC turi naudoti tik tas aikšteles ir aerodromus, kurios yra adekvačios orlaivio tipui ir susijusiom operacijom. Reglamentas 965/2012 taikomas tiesiogiai (kaip ir kiti reglamentai), eksperimentiniams orlaiviams išimčių nėra. Jei tinkamumai, registracijos, licencijavimas - kiekvienai šaliai unikalūs, tai oro operacijos - šventa: jos yra bendros visiem. Britas, atskridęs į LT skraido pagal tas pačias taisykles, kaip ir graikas ar portugalas. Prieš stojant į ES buvo nagrinėjama ES teisės viršenybės prieš nacionalinius teisės aktus klausimai: http://www.infolex.lt/portal/start_visuom.asp?act=news&Tema=44&str=4494 Čia pateikta labai detali analizė įvairiais kampais, bet gal apibendrinčiau taip: reglamentas turi betarpišką poveikį ir dėl to privatiems asmenims suteikia teises, kurias privalo ginti nacionaliniai teismai … Tiesioginis reglamento taikymas reiškia, kad jo įsigaliojimas ir taikymas yra nepriklausomas nuo bet kokios nacionalinės teisės priemonės. Dėl įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties ir prisiimtų ją ratifikavus, valstybės narės turi pareigą netrukdyti tiesioginiam reglamentų taikymui. (Aišku, ne viskas juoda-balta - šalis narė gali griežtinti reikalavimus pvz dėl saugumo, ar kitais sumetimais....) | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | KL rašė ... Mano siūlymas yra toks - yra 3 galimybės atlikti TP darbus: 1. Savininkas, arba jo pasamdytas specialistas (su licencija, arba be jos, sprendžia savininkas). taikoma visiems MKO ir Eksperimentiniams iki 600 kg MTOW Mano manymu sita variantas yra nediskutuotinas minimumas. Sita reikia laikyti savaime suprantamu ir pagal aplinkybes/galimybes siekti plesti sarasa. [ Redaguota Kt Sau 10 2019, 11:21 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Rolandas rašė ... Siūlomas prolektas: Pilotas ar jo paprašytas asmuo įvertina aikštelės tinkamumą skrydžiams. Galutinį sprendimą dėl tūpimo ir atsakomybę prisiima pilotas. Parinkimo metodika: -Aikštelės ilgis-dvigubai ar daugiau kartų didesnis už orlaivio prabėgimą tupiant be staigaus stabdymo, kai tūptinėje nėra kliūčių. Jei yra kliūtys-ilgis didinamas. Jei aikštelės negalima išskirti iš aplinkinio fono, ribos ir kliūtys turėtų būti pažymimos aiškiai matomais ženklais-pvz trąšų maišais, kalkių juostomis ir pan. -Aikštelės ribose ir 10 metrų perimetru apie ją neturi būti kliūčių, už kurių galėtų užsikabinti orlaivio sparnas (augmenija, strypai, kelio ženklai...). Jei pilotas abejoja savo galimybėmis nutūpti į konkrečią aikštelę, gali prisiimti padidintus reikalavimus. Tos pačios taisyklės galioja ir parinktoms iš oro žinomoms aikštelėms.(Apleisti aerodromai ir pan.) To užtektų kad būtų galima saugiai ir legaliai skraidyti. Bet kokiu atveju licencijuoto piloto kvalifikacija yra pakankamai didelė ir jis gali pilnai atsakyti už savo veiksmus. PovilasK rašė ... Nereikia jokių projektų. Reikia naikinti tik LT egzistuojančią nesąmonę - "lauko aikštelę", ir tiesiogiai vadovautis reglamento 965/2012 7 priedu NCO.OP.100, kuris sako: NCO.OP.100 Use of aerodromes and operating sites. The pilot-in-command shall only use aerodromes and operating sites that are adequate for the type of aircraft and operation concerned. pritariu. Rolandas aiskiai surase principus o Povilas - lengviausia igyvendinimo kelia. [ Redaguota Kt Sau 10 2019, 11:33 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Rolandai, Povilai - projektus, pasiūlymus matau, problemos kol kas nematau. Gal būtų galima labai trumpai ir konkrečiai suformuluoti pačią problemą? Su nuoroda į teisės aktus, sukeliančius tą problemą (-as)? | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | KL rašė ... Rolandai, Povilai - projektus, pasiūlymus matau, problemos kol kas nematau. Gal būtų galima labai trumpai ir konkrečiai suformuluoti pačią problemą? Su nuoroda į teisės aktus, sukeliančius tą problemą (-as)? Gal ji čia? 1. Pilotas ar jo paprašytas asmuo įvertina aikštelės tinkamumą skrydžiams. O ne "dėdė iš sostinės" 2. Jei man ji tinkama aš įvertinau ir naudoju dabar, o ne kada "dėdė iš sostinės" duos leidimą, pagal prieš tai pateiktą "krūvą" popierių. [ Redaguota Kt Sau 10 2019, 03:50 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2367 | Problema turbūt tam kas tokią aikštelę įteisint nori , pats tokią eilę metų naudoju be jokio dėdės iš sostinės palaiminimo , ir kas nuo to nukentėjo ? Ogi niekas . Ir kolegos aplanko , ir nieko , nutūpia patikėję mano žodžiu kad aikštelė tinkama . Turbūt tikrai nesąmonė tas lauko aikštelių registravimas | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5566 | Teko daug diskutuoti su Aerodromų skyriaus žmonėmis. Jų argumentas-yra laikinų lauko aikštelių įrengimo taisyklės. Žmogelį siunčia registruoti aikštelę ir jis privalo tai daryti pagal taisykles. Jie sako-kai bus parašyta kad jiems nereikia rūpintis laikinomis lauko aikštelėmis, jie visai nepyks. Logiška. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System