Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Bendrosios ir Eksperimentinės aviacijos problemos


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Bendrosios ir Eksperimentinės aviacijos problemos
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
An Sau 08 2019, 10:31
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Nepaskęskim biurokratijoje.
Valdžia suteikia įgaliojimus pratęsti TSP ir piloto licencijas. Suteikia, nes pasitiki.
Apžiūrėjęs lėktuvą ir būtinus popierius, įgaliotasis pasirašo borto žurnale.
Viskas, procedūra baigta.
Tas pat su piloto licencija.

Ir viskas. Jokių popierių, kurie reiškia tą patį-kad pilotas ir jo orlaivis gali skristi.

Ir jokių darbo grupių, komisijų, sudėtingų blankų. Paliekam tik tai, kas garantuoja skrydžių saugą.

Atsiprašau jei neaiškiai parašiau. Tai siekiamybė, o ne esama situacija.

[ Redaguota An Sau 08 2019, 10:58 ]
Į viršų
vytas
An Sau 08 2019, 11:32
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
[quote]
Paantrinsiu Rolandui.ir šiaip man nesuprantamas žmonių noras patiems save įsprausti į biurokratinius rėmus.Šiame forume ,kiek suprantu yra kalbama apie eksperimentinius orlaivius. Specialistams,aptarnaujantiems eksperimentinius orlėkius licenzijos Europoje(bent kiek man žinoma) nereikalingos. Susilenzijuosim patys save,tai be licenzijos ir padangų patys prisipūst negalėsim... Arba kaip jau yra ant Lietuvos,visi nori turėti monopolį,kad kiti privalėtų paklusti tik monopolistams(licenzijuotiems)
Į viršų
AR
An Sau 08 2019, 12:28
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

vytas rašė ...

Susilenzijuosim patys save,tai be licenzijos ir padangų patys prisipūst negalėsim... Arba kaip jau yra ant Lietuvos,visi nori turėti monopolį,kad kiti privalėtų paklusti tik monopolistams(licenzijuotiems)



pritariu.
Į viršų
KL
An Sau 08 2019, 02:10
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Neskubėkim spręsti. Ar sėstumėt už JAK-52-50-55-54, Su-26-29-31 vairolazdės, An-2 šturvalo, jeigu žinotumėt, kad jiems darbus atliko nežinomas apsišaukėlis už pinigus. Ir sukti kilpas virš minios, arba parašiutistus už pinigus barstyti.
Eksperimentiniai labai įvairūs būna, čia ir visa bėda, kad "vienas netinka visiems".
Reikia orlaivių klasifikacijos, reikia 66 licencijas pritaikyti dideliems serijiniams Eksperimentiniams.
Reikia kolektyvinio proto, kad tai nubalsuoti.
Reikia Jūsų visų.

[ Redaguota An Sau 08 2019, 02:11 ]
Į viršų
vytautas 42
An Sau 08 2019, 03:13
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Tai bent jau ULO eksperimentinius būtų galima išskirt
Į viršų
AR
An Sau 08 2019, 03:45
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
vytautas 42 rašė ...

Tai bent jau ULO eksperimentinius būtų galima išskirt


ULO, MKO ir naujaja busimaja 600 klase
o ir bendras principas turetu buti- daugiau atsakomybes savininkui/naudotojui o ne biurokratines proceduros.

[ Redaguota An Sau 08 2019, 03:47 ]
Į viršų
KL
An Sau 08 2019, 06:40
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Reikės pagalvoti, nuo kokio svorio (ar kitų parametrų) reikės 66 licencijų istoriniams/kariniams/serijiniams orlaiviams: gal nuo 600 kg?
Bet čia jau problemos sprendimas, atskira tema, o mes kol kas ieškom problemų.

Vieną labai svarbią problemą praleidau, bet ji daugiau susijusi su Bendrąja aviacija, ne su Eksperimentine:
Aeroklubų technikos valstybinė nuosavybė. Arba "kolchozinė", kaip aš ją vadinu. Su atitinkama technine priežiūra, investicijjom ir palaikymu.
Kol nebus tikro savininko, tol nebus rimtos priežiūros ir naudojimo. Kaip tam valdiškam turtui rasti tikrus šeimininkus - irgi teks spręsti LTSA naujokams.

[ Redaguota An Sau 08 2019, 06:41 ]
Į viršų
AR
An Sau 08 2019, 08:52
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
KL rašė ...

Kaip tam valdiškam turtui rasti tikrus šeimininkus - irgi teks spręsti LTSA naujokams.


Tai, kad tas klausimas ne tos istaigos kompetencijoje
Į viršų
KL
An Sau 08 2019, 09:39
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
AR rašė ...

KL rašė ...

Kaip tam valdiškam turtui rasti tikrus šeimininkus - irgi teks spręsti LTSA naujokams.


Tai, kad tas klausimas ne tos istaigos kompetencijoje

Tos organizacijos kompetencijoje yra atsakomybė už skrydžių saugą, kur formalus savininkas neturi jokios kompetencijos. Jis miega ir sapnuoja, kaip atsikratyti tokios nuosavybės. Jeigu jam kas pasiūlys, nurodys legalų būdą atsikratyti to "balasto", tiktai apsidžiaugs.
Aišku, čia procesas ilgas ir klampus - niekas nenorės rizikuoti ir priimti sprendimą.
Bet problema yra ir ją reikia spręsti.
Į viršų
PovilasK
An Sau 08 2019, 09:55
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
KL rašė ...

Reikės pagalvoti, nuo kokio svorio (ar kitų parametrų) reikės 66 licencijų istoriniams/kariniams/serijiniams orlaiviams: gal nuo 600 kg?


Galima kurt nacionalinį part66 analogą (su pakeitimais pagal poreikį), galima "akredituot part 66 specialistus" - bet jokiu būdu nerašyt, jog tokių istorinių/karinių/serijinių lėktuvų virš 600 kg priežiūrai "reikia part 66".

Įrašius - atšaukimas bus neįmanomas, keitimas pagal nacionalinius poreikius - taip pat.

Part 66 patogi iš biurokratinės pusės: visada atnaujinama, specialistai aiškūs. Bet iš praktinės - part 66 užlips visiems ant galvos.

p.s.
Dabar po vienu part 66 licencijuotu specialistu - dirba keli meistrai, o licencijuotas specialistas - dėlioja parašus...
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0739sek,0.0075iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,913kb