Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / CAA likimas


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Algis
Tr Kov 20 2019, 09:40
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Sudėtingas klausimas. Teko susitikti su Masiuliu kai jis buvo Energetikos ministras. Įspūdis susidarė, kad tai nėra sprendimų priėmėjas. Jis tik vykdytojas. Ko nepasiteirausi - atsakymo negausi. Ausimis sau per žandus paplekšnoja ir kompetencija baigiasi. Kai energetikai (ir ne tik jai) vadovauti pradėjo vadybininkai, o ne specialistai - šikna. Perskaičiau Kęstučio postą ir iš pradžių pagalvojau ar tik ne apie energetikos problemas rašo: vienas prie vieno.

Dėmesio: jei tik išgirsite „Ernst & Young“ (Masiulis iš ten) - pradėkite panikuoti.
Į viršų
Tinklalapis
PovilasK
Tr Kov 20 2019, 10:18
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Su Masiuliu - viskas gerai, E&Y - tobula korporatyvinė mokykla.
Jis išmokytas fokusuotis į tikslą ir neužsiimti labdara: jei CAA daug kainuoja ir nieko neuždirba - metam lauk.
Kažkas laimi, kažkas nubyra, tačiau bendrai atrodo tvarkingiau ir geriau.

Problema kita: eilinis "LY" - net aiškiai surašius - nesupranta, kur kokios problemos, ir kaip jį tai liečia....
Nors KL jas įvardino papunkčiui, "LY" jas mato taip:
- Kas čia apdraust gali.
- Pas ką galiu pratęst licenciją
- Kas gali "pasirašyt" tinkamumą.
- Kas gali tepalus pakeist.

Sprendimas bus paprastas: gausiai didint neveikliems kolegom mokesčius ir samdyt teisės specialistus, kad dirbtų, rašytų, pastoviai bomborduotų įstaigas visuose lygiuose.

Dalis pilotų "masiuliškai" nubyrės - (palinkėkim jiem sėkmės) tačiau kiti galės tvarkingai skraidyt.

p.s.
Geriausia būtų - prancūziškas ar itališkas modelis: Džiuzepė (lietuviškas Jonas) praneša savivaldybei, kad turi/sukonstravo lėktuvą, ir sėkmingai sau skrenda nevaldomoj erdvėj po visą Europą. Jei nori skraidyt į oro uostus - vieną kartą pasitikrina lėktuvo sveikatą "CAA", o tada kas tris metus siunčia logbook'us.

[ Redaguota Tr Kov 20 2019, 10:31 ]
Į viršų
Tinklalapis
Rolandas
Tr Kov 20 2019, 10:40
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Beveik į temą:
Laivai
Į viršų
Marius
Tr Kov 20 2019, 10:45
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Algi, žinok tavo teisybė- situavija analogiška.
Į viršų
Algis
Kt Kov 21 2019, 09:28
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981

PovilasK rašė ...

E&Y - tobula korporatyvinė mokykla.

Drįstu abejoti.
1998 komisija, atlikusi techninį vertinimą, padarė išvadą, kad Lietuvos elektrinės (LEL) įrengimai gali dirbti iki 2023 nominaliu apkrovimu. 2009 m. įkūrus Energetikos ministeriją "aptikome" LITGRID projektą dėl LEL prijungimo prie Lietuvos energijos (LE), suskuriant Lietuvos energijos gamybą (LEG) ir LEL demontavimo. Užsakytas auditas buvo E&Y. Šie paklausė: kiek mokėsite ir kokių rezultatų reikia. Sumokėta buvo labai daug ir rezultatas pagal politinį sprendimą - demontuoti, nors pvz. 1'o ir 2' blokų resursai išnaudoti tik 45%. Tokius konservuoja, o ne demontuoja. Kad žodis taptų kūnu buvo mestas E&Y "desantas" į LEG. Generaliniu patapo buvęs E&Y specialistas D. Misiūnas, kursai paskui save atsitempė visą priekabą vadybininkų iš E&Y. Jam perėjus į Lietuvos energiją, LEG gen direktore tapo atsivestinė iš E&Y vadybininkė E. Čiužaitė. Na ir E&Y auklėtinis Masiulis tampa ministru. Ką turime? Toji "tobula korporatyvinė mokykla" Lietuvos energijoje prikūrė net 23 padalinius iš kurių pridėtinę vertę kuria tik LEG ir ESO. Kitos - bull shit. Net atominė elektrinė VAE dar yra ir pinigus ryja nieko neveikdama. Lietuvos energija, Lietuvos geležinkeliai - visur bledstva. O jau nepotizmas kaip įsišaknijęs.....
Tai tiek apie Ernst&Young.

[ Redaguota Kt Kov 21 2019, 09:30 ]
Į viršų
Tinklalapis
PovilasK
Kt Kov 21 2019, 11:25
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Algis rašė ...

PovilasK rašė ...

E&Y - tobula korporatyvinė mokykla.

Drįstu abejoti.
1998 komisija, atlikusi techninį vertinimą, padarė išvadą, kad Lietuvos elektrinės (LEL) įrengimai gali dirbti iki 2023 nominaliu apkrovimu. 2009 m. įkūrus Energetikos ministeriją "aptikome" LITGRID projektą dėl LEL prijungimo prie Lietuvos energijos (LE), suskuriant Lietuvos energijos gamybą (LEG) ir LEL demontavimo. Užsakytas auditas buvo E&Y. Šie paklausė: kiek mokėsite ir kokių rezultatų reikia. Sumokėta buvo labai daug ir rezultatas pagal politinį sprendimą - demontuoti, nors pvz. 1'o ir 2' blokų resursai išnaudoti tik 45%. Tokius konservuoja, o ne demontuoja. Kad žodis taptų kūnu buvo mestas E&Y "desantas" į LEG. Generaliniu patapo buvęs E&Y specialistas D. Misiūnas, kursai paskui save atsitempė visą priekabą vadybininkų iš E&Y. Jam perėjus į Lietuvos energiją, LEG gen direktore tapo atsivestinė iš E&Y vadybininkė E. Čiužaitė. Na ir E&Y auklėtinis Masiulis tampa ministru. Ką turime? Toji "tobula korporatyvinė mokykla" Lietuvos energijoje prikūrė net 23 padalinius iš kurių pridėtinę vertę kuria tik LEG ir ESO. Kitos - bull shit. Net atominė elektrinė VAE dar yra ir pinigus ryja nieko neveikdama. Lietuvos energija, Lietuvos geležinkeliai - visur bledstva. O jau nepotizmas kaip įsišaknijęs.....
Tai tiek apie Ernst&Young.


o čia kaip pažiūrėsi.... Paprastai jei įmonė daro viską, už ką moka pinigus - tai vadinasi "verčiasi prostitucija". Didelių įmonių viduje paprastai klesti dešimtys poskyrių, darančių šimtus su tiesiogine veikla nesusijusių veiklų. Nors gamina elektrą, tačiau turi visokius "poilsio namus", "mechanikų", "apsaugos", "valgyklų", "transporto", "personalo" ir panašius skyrius.
Kurie nereikalingi elektros gamybai, juos pigiau perduoti pagal funkcijas specializuotom įmonėm.
Sutartyse dažniausiai geri saugikliai... Finale dirbt labai apsimoka, bet jei sugrybauja - kelnes reikia mautis su kojų oda.

Valdančiai įmonei belieka skaičiuot pinigus, skaityt ataskaitas, negalvojant apie kokią nors onutę, kur nukrito nuo pastolių besukdama lemputę (nes čia kitos įmonės, atsakingos už darbų saugą ir su gerais teisininkais reikalas).
Panašu, kad taip ir vyksta - viskas gana gražiai išskaidyta.

Nei gerai, nei blogai, tiesiog 100% kapitalizmas, ir būtent tai, ką E&Y (ir kitos korporacijos) pardavinėja....

[ Redaguota Kt Kov 21 2019, 11:26 ]
Į viršų
Tinklalapis
KL
Št Bal 06 2019, 12:07
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Vakar gavau atsakymą iš Susisiekimo ministerijos į savo laišką (žr. kovo 19 d. postą) . Kas turi kantrybės, gali perskaityti priede.
Cituoju atsakymus:

1. KL: Ar LTSA taikomi reikalavimai per 20 darbo dienų atsakyti į raštus, arba informuoti apie atsakymų atidėjimą? Jeigu taip, kaip Ministerija kontroliuoja sau pavaldžias institucijas ir užtikrina, kad šio reikalavimo būtų laikomasi?
SM: Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 4 straipsnio 3 dalies ir 17 straipsnio 5 dalies nuostatomis, valstybinio administravimo subjektai – valstybės institucijos ar įstaigos, jų valstybės tarnautojai ir pareigūnai, valstybės įmonės, viešosios įstaigos, kurių savininkė arba dalininkė yra valstybė, yra įgalioti ir šio įstatymo nustatyta tvarka atlieka viešąjį administravimą, o už jų teikiamų viešųjų paslaugų teikimo režimo laikymąsi ir teikiamų viešųjų paslaugų kokybę atsako paslaugas teikiančio subjekto vadovas.
Vertimas į žmonių kalbą: LTSA pati atsako, Ministerija, kuriai priklauso LTSA, nieko nekontroliuoja. Aiškinkitės patys.

2. KL: Jeigu LTSA ignoruoja informaciją apie skrydžių saugos problemas (nors tai prieštarauja Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymo 3 str. 6 p., 6 str. 3 ir 6 p., 29 str. 2 p. ir kitų str. nuostatoms), į kurią Lietuvos Respublikos valstybinę instituciją kreiptis dėl skrydžių saugos ir orlaivių tinkamumo skraidyti problemų? Įvertinant tą faktą, kad LTSA nėra nei vieno kompetentingo specialisto šioje srityje.
SM: Informuojame, kad klausimus ar siūlymus dėl bendrosios aviacijos problemų ar skrydžių saugos visų pirma turėtų nagrinėti ir vertinti LTSA, kadangi pagal Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymo 6 ir 29 straipsnių nuostatas jai yra pavesta rinkti ir analizuoti skrydžių saugos situaciją, nustatyti skrydžių saugos reikalavimus ir kitus klausimus.
Vertimas į žmonių kalbą: "laiškus reikia mesti į pašto dėžutę, nesvarbu, kad paštas neveikia".

3. KL: Kokia vis tiktai buvo tikroji TKA vadovų atsistatydinimo (atleidimo) priežastis? Kodėl ji slepiama nuo aviacinės visuomenės?
SM: Kadangi atlikta reforma pagal apimtis buvo reikšminga, natūralu, kad pirmieji naujosios priežiūros sistemos žingsniai nuo pat pirmų dienų gali nebūti tokie sklandūs, kaip norėtųsi. Esame tikri ir dedame visas pastangas, kad teigiamus šių sprendimų rezultatus pamatytume kaip įmanoma greičiau.
Vertimas į žmonių kalbą: Ne tavo reikalas.

Pabendravom.

[ Redaguota Št Bal 06 2019, 12:09 ]
Į viršų
Algis
An Bal 16 2019, 10:30
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Ne visai į temą bet analogijos. Prieš 800 metų nebuvo kontroliuojančių institucijų. Nei darbo saugos, priešgaisrinės ir t.t. Notre Dame de Pari 800 metų buvo naudojama atvira ugnis (žvakės, fakelai). Nu ir nedegė. Dabar kai atsrado "profesionalios" darbo saugos ir priešgaisrinės saugos kontroliuojančios institucijos su begale taisyklių - ėmė ir sudegė Paryžiaus katedra. Ir su šiuolaikinėmis technologijomis, saugančiomis, kad taip neįvyktų. Paradoksas. Kur dūmų/liepsnos detektoriai? Kur apsauginės priemonės vykdant pjaustymo/virinimo (ugnies) darbus. Kur dviejų valandų stebėjimo baigus ugnies darbus taisyklė. Kur apsauga? Išvada. Taisyklių gausa ne visada duoda siekiamą rezultatą.
Į viršų
Tinklalapis
vytas
An Bal 16 2019, 10:54
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Algi,ar tu vakar gimei?Negi tu vis dar galvoji,kad taisyklės,instrukcijos kuriamos tam,kad kažką nuo kažko apsaugot,kažkam palengvint gyvenimą?Taisykles kuria biurokratai tam,kad parodyti savo,kaip valdžios " rūpestį"nesąmoningais piliečiais,bei pateisinti savo "reikalingumą". Taipogi siekiant pateisnti daugumos apmokestinimų "būtinumą"
Kaip klasikinis to pvz(,esu atrodo jau pateikęs): -ežere nuskendo vaikas. Vietoj to,kad padaryti vaikams maudytis skirtą vietą ir aptvarą ,kad giliau vaikai neįbristų ,aplink visą ežero perimetrą kas 5 m sukalė lenteles "vaikams maudytis draudžiama".Kas pasakys,kad valdžia mumis nesirūpina?
Į viršų
KL
Kt Geg 09 2019, 12:07
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Šiandien iš ryto išsiunčiau laišką LAK-ui, AOPA, ULOPF ir kitiems kolegoms. Dabar perskaičiau dar kartą - reikia išmokti trumpiau rašyti. Bet gal įveiksit...

Gerbiamieji Kolegos,
Bendrosios aviacijos padėtis Lietuvoje kelia rimtą susirūpinimą.
Iš vienos pusės ją labai neigiamai paveikė (ir dar paveiks) nevykusi CAA reorganizacija ir vis gilėjantis chaosas aviacinėse valdžiose, dešimtimis kartų padidėjusios rinkliavos (niekaip nepadidinus nei paslaugų kokybės, nei terminų), jau dešimtmečiais neišsprendžiami paramos ir valstybės nuosavybės (aerodromų, technikos) klausimai. Ir t.t.
Iš kitos pusės, nėra adekvataus visuomenės atsako į neadekvatų valdžios elgesį. Nepasitenkinimas nevirsta organizuota veikla. Neskaitlingos visuomeninės organizacijos stengiasi daugiau prisitaikyti prie situacijos, negu ją kontroliuoti.
Siekdamas nors dalinai pataisyti bendrosios aviacijos padėtį, siūlau bendrai kreiptis į Lietuvos valdžią (Susisiekimo ministeriją, LTSA, TKA) dėl kelių konkrečių ir aktualių problemų, su pasiūlymais dalyvauti jas sprendžiant:
1. Valstybės parama bendrajai aviacijai. Reorganizacijos metu buvo žadėta kompensuoti padidėjusias rinkliavas nekomercinei aviacijai. Iki šiol pažadas nevykdomas, klausimai apie jį ignoruojami. Mes turime pareikalauti iš valdžios konkretaus sprendimo ir terminų, kokia forma ir kada ši parama bus realizuota. Deleguoti konkrečius visuomenės atstovus sprendžiant šį klausimą vyriausybėje.
2. Dėl rinkliavų. Jos yra akivaizdžiai per didelės, ypač bendrosios, sporto aviacijos subjektams. Nustatytos vienpusiškai, nedalyvaujant visuomenės atstovams. Iš vienos pusės valdžia deklaruoja didinanti visuomenės atsakomybę ir savarankiškumą, iš kitos pusės per mokesčius tai žlugdo, nes mažosios organizacijos, galinčios perimti kai kurias valstybės funkcijas (inspekcijas, tinkamumo skraidyti deklaravimą ir t.t.), nepakels dešimtimis kartų išaugusių mokesčių. Jų funkcijas teks perimti valstybei, kuri jau dabar nebespėja užtikrinti tinkamo skrydžių saugos lygio. Reikia siūlyti peržiūrėti rinkliavų dydžius ir savo kandidatus darbo grupei.
3. Visuomeniniai inspektoriai. Jie žymiai padėdavo ir padeda valstybei užtikrinti skrydžių saugą, ypač mažųjų eksperimentinių orlaivių srityje, pastebimai sumažindavo CAA krūvį, ypač tose srityse, kur jos kompetencija buvo ribota. Prieš pat CAA panaikinimą buvo patvirtinta didelė visuomeninių inspektorių grupė, bet ji negali pradėti darbo, kol neatlikti teoriniai-praktiniai mokymai. Anksčiau tuos mokymus atlikdavo CAA specialistai. Dabar nei TKA, nei LTSA neapsiima mokyti visuomenininkų, nors pačios atlikti jų funkcijų neturi nei laiko, nei kompetencijos. Manau, kad mes patys galim organizuoti inspektorių paruošimą (per LAK, ULOPF, AOPA...) ir reikalauti iš valdžios tam oficialių įgaliojimų. Be to, reiktų derėtis ir dėl kompensacijų, finansavimo, nes tokiu būdu visuomenė perima dalį valstybės funkcijų.
Galima siūlyti ir kitus klausimus.
Manau, kad konkrečių problemų bendras iškėlimas ir sprendimas bus naudingas ir mūsų organizacijų stiprinimui, bendradarbiavimui, ir kiekvienam bendrosios aviacijos atstovui.
Tiktai aktyvūs ir vieningi mes išliksim.

Pagarbiai,
KL
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0780sek,0.0080iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,962kb