Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Vel nelaime |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Mantas Butkus |
| ||
Viskas bus gerai Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35Pranešimų: 298 | Lūžio vietoje tvirtinasi variklio motorėmo atrama, per kurią vibracija tiesiogiai veikia lūžio zoną. Vamzdis iš apačios cirkuliariai trūkęs, lūžio kraštai lygūs, blizga (mačiau). | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Tokios schemos lėktuvams uodeginius vamzdžius darom iš laistymo sistemoms naudojamo vamzdžio 120-130 skersmens ir 2,5mm sienelės storio. Medžiagos atsparumas apie 30 kg/mm2, gana plastiškas. Net visiškai sudužus lėktuvui 115 skersmens vamzdis tik truputį palinksta. Šio lėktuvo vamzdis 150x1,5mm, duralis. Gal būt net markės 7075. Todėl ir lūžio charakteris "kaip nukirsta". Bandžiau aiškintis ar yra metodika nustatyt buvusį įtrūkimą. Yra tik vienas būdas-vizuali apžiūra. Geras apšvietimas ir geras padidinimo stiklas. Seno įtrūkimo vietoje turėtų būti labiau blizgus nuo trynimosi metalas, gali būti pajuodavimai nuo pakliuvusio tepalo. Lauksim apžiūros rezultatų. Tebemanau kad buvo suktukas ir vamzdis lūžo smūgio metu. Mano įdėtoje lūžio nuotraukoje matyt aiškūs klupimo pėdsakai lūžusio rato pusėje. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Dar kartą pabrėžiu-mes tik spėliotojai.Netvirtinu nieko,tik toks jau mano darbas,kad esu matęs daugybę lūžusių vamzdžių ir vamzdelių,ir chromansilinių ir duralinių. Esu matęs,kaip po avarijos "kaip nukirsta"nulūžę chromansiliniai vamzdeliai ir nei vieno taip lūžusio duralinio.Skirtumas ne tik medžiagoje bet ir diametro santykyje su sienelės storiu.Nutrūksta mažo diametro ir santykinai didelio sienelės storio vamzdeliai. Sakykim diametras 12-16mm ir sienelės storis 1 mm.Santykis 1:12-16. .Jei santykis pvz 1:40(o šiuo atveju 1:100) vamzdžio sienelė į linkimo pusę įklumpa,o priešinga sienelė ištempiama. Netgi norint nulaužti ištemptą sienelę,ją dar kartais reikia sulenkti-atlenkti ne vieną kartą.Kalbu apie duralį. Kad vamzdis buvo iš 7075 duralio mažai tikėtina,nes toki vamzdžiai itin reti didelio diametro ir katastrofiškai brangūs. Be to ,kiek išsiaiškinau su vokietijos ULO gamintojais,vokiečiai labiau renkasi plastiškus metalus,nei trapius. Netgi chromansilinį plieną retai ulo gamyboje naudoja. Labiausia iš duralių paplitęs 6061-T6,kuris pakankamai plastiškas. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Lėktuvas kaip suprantu žemę pasiekė aukštyn ratais ir kažkiek dešiniu sparnu. Smūgio metu viskas kas atitrūksta lekią smūgio kryptimi. Kodėl uodega priešingoj pusėj ??? Nebus, kad uodegos vamzdis buvo įtrūkęs kairėje pusėje, skrendant trūkimas prasidėjo nuo ten ir uodega užlinko į dešinę ir kadangi dešinėje pusėje susidarė nuo plokštumų didesnis pasipriešinimas, sukėsi kairiu sparnu žemyn? [ Redaguota Pn Spa 04 2019, 12:09 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Nulūžus vamzdžiui, (aš jau tikiu 95%) lėktuvas vartėsi bile kaip. Tokio vamzdžio atsparumo pakaktų, tik variklio mazgo tvirtinimas labai jau nemokšiškas, skardelė prikniedyta papildomai kuri ir sulenkta. Neseniai važiavau motociklu BMW, tai prie aukštų sūkių gana bjauri vibracija, jaučiasi ir per sėdynę. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Paprastai paaiškina Vyto cituotas komentatorius LR, o jis nėra neišmanėlis, kaip dauguma komentatorių, žino kas yra fiuzeliažas ir tikriausiai dar daugiau. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Jei gerai sinchronizuotas variklis - nėra jo tos vibracijos kažkokios ypatingos. Va elementarus pavyzdys : https://youtu.be/aN3ElfMtGp0 | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Vytai, skraidei hidroskraidykle su BMW - papasakok. Daug skraidžiau su opozitu beveik savadarbiu, silpnoku, gal 30 AJ, tai vibracijų visai nebuvo. Opozitas paprastai gerai išbalansuotas ir vibracija gali būti tik nuo sukimo momento, bet prie aukštų sūkių nyksta | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Dar ir dar atidžiai peržiūrėjus nuotraukas, panašu kad liemens vamzdis lūžo ne į lūžusio rato pusę o į sveiko. Tai reikštų kad suktuko versija atkrenta. Artimiausiomis dienomis lūžusį liemenį turėtų apžiūrėti žmogus, labai gerai išmanantis šį dalyką. Jo išvados turėtų sudėti taškus. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2965 | Algirdas L rašė ... Vytai, skraidei hidroskraidykle su BMW - papasakok. Daug skraidžiau su opozitu beveik savadarbiu, silpnoku, gal 30 AJ, tai vibracijų visai nebuvo. Opozitas paprastai gerai išbalansuotas ir vibracija gali būti tik nuo sukimo momento, bet prie aukštų sūkių nyksta Galvoju,kad kiekvienas variklis gali vibruoti arba ne.Mūsų BMW nebevibravo po ilgų krapštymūsi prie karbų,kuro padavimo ir t.t. Dar gali vibruoti propeleris,arba dėl per kietai arba neteisingai pakabinto variklio.Priežasčių daug.Be to mūsų BMW gerokai skyrėsi nuo nukritusio lėktuvėlio variklio [ Redaguota Tr Spa 09 2019, 11:16 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System