Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / Draudimas


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
An Geg 12 2009, 02:47
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Algis rašė ...


KL rašė ...

Bet jis irgi ne mums. Pačios draudimo kompanijos turi atsakyti į jį. Su visa savo patirtim, teisininkais ir t.t.


Idomumo delei parasiau laiska i Valstybine kalbos inspekcija. Paprasiau isaiskinti termina "Orlaivio keleivis". Ar tai asmuo esantis orlaivyje jo pakilimo metu, ar tai asmuo esantis orlaivyje jo nusileidimo metu ir nesantis ekipazo nariu.


Neteisingai. "Pakilimas" ir "nusileidimas" neapibrėžia tiksliai asmens ir orlaivio savitarpio ryšio bei priklausomybės.

Reikia nagrinėti asmens vietą bei funcijas orlaivio "skrydžio" metu. "Skrydis" pradedamas užvedus orlaivio variklius (bemotorio atveju - prikabinus buksyro lyną) ir baigiamas orlaiviui sustojus po nutūpimo ir išjungus variklius (bemotorio atveju - sustojus po nutūpimo).

Taigi, teoriškai ir praktiškai asmuo, vykdantis keleivio funkcijas (t.y. asmuo niekaip nedalyvaujantis orlaivį valdant, ar orientuojant(is) oro erdvėje, bei keliaujantis iš taško "A" į tašką "B" ), gali atsirasti orlaivyje skrydžio metu ir palikti orlaivį skrydžio metu (tiek orlaiviui stovint ant žemės, tiek ir pakilus).

Todėl, manau, kad "keleiviu" reiktų vadinti asmenį, vykdantį keleivio funckijas skrydžio metu, t.y. - asmuo niekaip nedalyvaujantis orlaivį valdant, ar orientuojant(is) oro erdvėje, bei keliaujantis iš taško "A" į tašką "B".

Jei asmuo nekeliauja, t.y. neperkeliamas iš taško "A" į tašką "B", jis negali būti vadinamas keleiviu, nes kūno perkėlimo erdvėje iš taško "A" į tašką "A" darbas lygus nuliui, o bedarbių niekas draust nenorės
Į viršų
AR
An Geg 12 2009, 03:08
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
cia jau "iseinam is krasto"

visi tie isvedziojimai nesvarbu - svarbu kai keleivi traktuoja EASA (o tai reikia ir musu CAA). Cia gal KL zino kas yra keleivis pagal EASA??

[ Redaguota An Geg 12 2009, 03:09 ]
Į viršų
Algis
An Geg 12 2009, 07:01
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Na as ta klausima VKI uzdaviau noredamas pasierzinti . Atsakymas aiskus is karto: asmuo, esantis orlaivyje ir nesantis ekipazo nariu yra keleivis. Vos tik jis issoks is orlaivio jis taps nebe orlaivio keleivis o parasiuto pilotas . Panasiai kaip is autobuso islipes tarpineje stoteleje.
Į viršų
Tinklalapis
KL
An Geg 12 2009, 07:53
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Esu aukščiau daves nuorodą į patį reglamentą Nr. 785/2004, ten yra ir keleivio apibrėžimas, ir nurodyta atsakinga institucija, kuriai reikia siųsti savo pastabas (čia į Rolando klausimą, kur siųsti protestus).
Į viršų
Algis
An Geg 12 2009, 10:07
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Kestuti, pagal reglamentą Nr. 785/2004:

2 straipsnis
1. Šis reglamentas taikomas visiems oro vežėjams ir orlaivių naudotojams, skraidantiems valstybės narės, kuriai taikoma Sutartis, teritorijoje, į ją, iš jos ar per ją.
2. Šis reglamentas netaikomas:
g) orlaiviams, įskaitant sklandytuvus, kurių MTOM mažesnis kaip 500 kg, ir mikrolėktuvams, kurie:
- naudojami nekomerciniais tikslais,
- naudojami vietinių skrydžių instruktažams, kurių metu nereikia kirsti tarptautinių sienų,


Tai gal man nereikejo drausti?

4 straipsnis
Draudimo principai
1. Oro vežėjai ir orlaivio naudotojai, nurodyti 2 straipsnyje, draudžiami pagal šį reglamentą nuo aviacijai būdingos atsakomybės keleivių, bagažo, krovinių ir trečiųjų šalių atžvilgiu.

Cia, kaip suprantu, snekama apie 2 straipsnio 1-a punkta. O 100000 SST liecia tik 500 < MTOM < 2700:

6 straipsnis
Atsakomybės už keleivius, bagažą ir krovinius draudimas
1. Būtiniausias atsakomybės už keleivius draudimas yra 250 000 SST vienam keleiviui. Tačiau, nekomercinio orlaivių, kurių MTOM neviršija 2 700 kg, naudojimo atžvilgiu valstybė narė gali nustatyti žemesnį būtiniausios draudiminės apsaugos lygį, su sąlyga, kad draudimas nemažesnis kaip 100 000 SST vienam keleiviui.


Ir aplamai:

EUROPOS PARLAMENTAS IR EUROPOS SĄJUNGOS TARYBA,
kadangi:
12) Privalomo draudimo nereikia valstybiniam orlaiviams ir tam tikroms kitoms orlaivių rūšims
.

Kas tos kitos rusys. Gal MKO?

19) Praėjus tam tikram laikui, būtiniausius draudimo reikalavimus reikia peržiūrėti.
20) Būtiniausių draudimo reikalavimų taikymo monitoringo procedūros turi būti skaidrios ir nediskriminuojančios; jos taip pat neturi trukdyti laisvam prekių, asmenų, paslaugų ir kapitalo judėjimui.


[ Redaguota An Geg 12 2009, 10:09 ]
Į viršų
Tinklalapis
KL
Tr Geg 13 2009, 12:02
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Algi,

Jeigu paskaitytum 2 straipsnį iki galo, surastum, kad negalioja (t.y. nereikia drausti) tik terorizmo pavojui.
Kol kas nuo terorizmo niekas nedraudžia. Kaip sako draudikai, tai aktualu tik skrendant į užsienį.
Į viršų
Algis
Tr Geg 13 2009, 03:49
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Upsss. Atsiprasau. Apsizioplinau.
Į viršų
Tinklalapis
Algis
Tr Geg 13 2009, 06:54
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Gavau atsakyma is Valstybines lietuviu kalbos komisijos:

Klausimas:
...Lietuvos aeroklube kai kurie orlaiviai (pvz.: AN-2) naudojami parasiutininku suoliams. Parasiutininkai, tame AN-2, skaitytusi keleiviais ar ismetamu balastu?
Klausimas:
Kas yra orlaivio keleivis. Asmuo esantis jame orlaivio pakilimo metu, ar asmuo, esantis orlaivyje jo nusileidimo metu ir nesantis orlaivio ekipazo narys.


Atsakymas:

Laba diena,

bendroji junginio orlaivio keleivis prasmė – tas, kuris keliauja orlaiviu. Išsamiau junginį turėtų apibūdinti specialieji dokumentai. Į Jūsų iškeltus klausimus pateiktoje medžiagoje atsakymų nėra.

Pagarbiai
VLKK konsultantai


Itariu kilo karsta diskusija prie kavos puodelio tarp kalbininku koki statusa turi parasiutininkas lektuve.



[ Redaguota Tr Geg 13 2009, 07:10 ]
Į viršų
Tinklalapis
AR
Tr Geg 13 2009, 07:46
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
bajeristas
Į viršų
Rolandas
Tr Geg 13 2009, 08:21
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Pasikartosiu, bet i tema http://www.youtube.com/watch?v=Ry20DDflmoo
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0831sek,0.0100iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,927kb