Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / 120 kg Lietuvoje


Diskusijos

Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
An Lap 22 2016, 07:26
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Ačiū:)

Mažas žingsnelis pilotų bendruomenei, bet didžiulis šuolis CAA.

Tik štai klausimas - kaip pakeist jau OR registruotų orlaivių statusą?
Į viršų
bence
An Lap 22 2016, 09:37
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Tikrai gera zinia!
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Tr Lap 23 2016, 09:52
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401

NNN rašė ...

Tik štai klausimas - kaip pakeist jau OR registruotų orlaivių statusą?

Žiūr. 3-čią punktą
Į viršų
NNN
Tr Lap 23 2016, 10:46
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Reno rašė ...

NNN rašė ...

Tik štai klausimas - kaip pakeist jau OR registruotų orlaivių statusą?

Žiūr. 3-čią punktą



Na taip, tvarką turim, suderinam. O kas toliau? Ar reik išsiregistruot iš COR pagal galiojančią tvarką, ar bus supaprastinta? T.y. - mokėt nereiks už procedūrą?

Na, išsiaiškinsim, svarbu, kad jau yra galimybė Va, kad dar ir licenzijų būtinybė būtų panaikinta ...
Į viršų
NNN
Tr Geg 17 2017, 06:08
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Pagyriau britams mūsų CAA Pasveikino su progresyviu sprendimu. Tiesa, buvo ir toks komentaras: esant 120 kg tuščiam svoriui, oran kyla (MTOW) apie 225 kg; tai gal logiška būtų išlaisvinti visus vienviečius (300 kg MTOW)?

Beje, šiuo argumentu britai ir rėmėsi, įvesdami savo nereguliuojamą 300 kg klasę.

Spėju, kad anksčiau, ar vėliau mes irgi taip pasielgsim ... geriau, aišku, anksčiau

Į viršų
vytautas 42
Tr Geg 17 2017, 07:01
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
o dar geriau ir dviviečius prie to pačio jeigu ką ...
Į viršų
Zvirblis7
Pr Lap 04 2019, 05:07
Užsiregistravęs dalyvis #920
Prisijungta: Pn Bal 06 2012, 04:53
Pranešimų: 10
Tureciau keleta klausimu sklandytuvo registravimui:
- Ar yra (arba svarstoma)LT lengvo sklandytuvo kategorija? Ar ir Lak17B ir vaikiskas pries istatyma lygus ir lengvesniems bei paprastesniems jokiu lengvatu?
Jeigu yra skirstomi, tai:
- ar gali bemotoris buti registruojamas kaip ULO? Su pagalbiniu varikliu? Pakylantis pats?
- sveriantis 120kg ir atitinkantis kitus reikalavimus sklandytuvas nereguliuojamas?
Į viršų
PovilasK
Pr Lap 04 2019, 06:28
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
Zvirblis7 rašė ...

Tureciau keleta klausimu sklandytuvo registravimui:
- Ar yra (arba svarstoma)LT lengvo sklandytuvo kategorija? Ar ir Lak17B ir vaikiskas pries istatyma lygus ir lengvesniems bei paprastesniems jokiu lengvatu?
Jeigu yra skirstomi, tai:
- ar gali bemotoris buti registruojamas kaip ULO? Su pagalbiniu varikliu? Pakylantis pats?
- sveriantis 120kg ir atitinkantis kitus reikalavimus sklandytuvas nereguliuojamas?

1) Aš ne, kiti lyg ir ne, reiškia - ne. Esant norui - vėliavą į rankas, teisinė bazė tai leidžia.
2) Teisinė bazė pilnai atskyrus ir sureguliavus LAK17B ir vaikiškus sklandytuvus.
3) Visi ULO yra motorizuoti ir pakylantys patys. Nemotorizuoti yra LSPSF'e.
4) VISI iki vieno yra reguliuojami, skiriasi tik lygiai. Orlaiviai su min. greičiu iki <45 km/h, iki 15 kg degalų, o įkrova <10 kg /m2 - gali būti registruojami ir federacijose (ne vien CORe). Apima ir motorinius, ir sklendžiančius. Licencijos reikės EASA SPL (ULO sklandytuvo programos - neturim pasitvirtinę).

[ Redaguota Pr Lap 04 2019, 06:31 ]
Į viršų
Tinklalapis
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0921sek,0.0089iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,837kb