Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Variklis ' NISSAN- MICRA MA - 12 ' |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Romualdas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #88 Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44Pranešimų: 32 | Retai uzeinu i foruma , siandien ikisau nosi i varikliu skyriu , perverciau . Neradau nieko , kur butu kalbama apie ' NISSAN - MICRA MA - 12 " varikli Tai automobilinis variklis , 4 cilindru, 1,2 litro talpos, 53 a.j. galingumo Pagal Baltarusiu rekomendacijas , atlikus nurodytus darbus ( pakeitus paskirstymo fazes , pakeitus suspaudimo laipsni , karbiuratoriu ) galingumas pakilo iki 75 a.j padarytas savo darbo dantratinis reduktorius .Reduktoriaus perdavimas I = 1;2,02 . Pasverus varikli su reduktorium , svarstykles rode 74 kg ( be ausinimo skyscio ) Bandant jegaine ant stendo su mano droztu '' NACA S1F2A1'' sraigtu d = 163 cm , parode 130,0 kg trauka. Jegaine zeme pradejo riedeti , kai variklis sukosi 2000,0 aps/ | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | <2kg traukos iš vieno "arklio" (130 kg/75 a.g.) - nėra labai jau įspūdingas rezultatas. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | Tai su tokiu propeleriu ir tiek gerai | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Galėjai beveik nieko nedarydamas naudoti suzuki g13, butm turėjęs beveik tą patį svorį ir galią, o trauka 190-210kg. Mano buves g10 suzukis duodavo 157kg. traukos ir svėrė 68kg. [ Redaguota Pn Rgp 09 2019, 10:36 ] | ||
Į viršų | | ||
Romualdas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #88 Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44Pranešimų: 32 | Sio tipo propelerio brezinius emiau is prof. L. S. Leibenzono knygos : ''О расчете лопастей пропеллера на кручение '' isleistos 1924 metais . Tik ten jau pakeistas pavadinimas : perkrikstytas i '' F2A1S1 '' vietoje '' S1F2A1 '' Konstr. B. Karvelio zodziais sio tipo propeleriai duoda mazesne trauka , bet didesniam greiciu diapozone tarp kitko : buvau paskolines dinamometra kitam draugui , pats labai trumpam pasiskolinau 3 menciu '' Ivoprop '' 170 cm propeleri . tad traukos ismatuoti negalejau. Uzdejus si sraigta ant mano jegaines , jegaines strndas pajudejo , kai variklis sukosi tik 1300,0 aps/ min , o tai leidzia speti , kad trauka turetu buti zymiai didesne | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | Be abejo , skirtumas yra - kur 1,63 ir kur 1,70 | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System