Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Variklis Hent |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2973 | Žadama pradėti šio variklio serijinė gamyba.Sakyčiau keistas sprendimas nupjauti Rotaxui 912 du cilindrus..galingumas mažėja perpus,tad toks variklis netinka nei vienvietei ,nei dvivietei motoskraidyklei ,nelabai ir paratraikui.Lygiai taip pat nei dviviečiui lėktuvui.Lieka vienvietis UL.Tačiau kaina kiek suprantu bus nemenka ,ar bus populiarus.na bet varijantas įdomus: https://www.youtube.com/watch?v=RVfbUfPHbpU [ Redaguota Tr Rgs 18 2019, 06:36 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 539 | Kaip jiems pavyko tiek sumažinti svorį ? | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Kaip "prapuolęs" HKS 700. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1992 | Algirdas L rašė ... Kaip jiems pavyko tiek sumažinti svorį ? Taigi 39 kg sauso. Pridėk tepalo ir vandens radiatorius, skysčius, šlangus, alyvos baką, išmetimo sistemą.... Į 39 kg įeina tik uždegimo sistema, karbiuratoriai, starteris ir mechaninė kuro pompa. [ Redaguota Pn Rgs 20 2019, 09:40 ] | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1629 | Man ekonomine dalis sito reikalo nesueina ne per kur. Perka uz 15 k eur rotaxa, ji perpjauna, pasiima kazkiek dar plius uz darba ir galiausiai gauna ka? Puse galingumo ir 20 k eur uz varikli? As suprasciau jei Rotaxas toki paleistu.. tada taip.. komponentu kaina butu pigesne taciau trecia salis... nezinau nezinau.. [ Redaguota Pn Rgs 20 2019, 12:29 ] | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2973 | Justai,nesuprask visko paraidžiui,ką aš parašiau. Niekas nežada pirkti naujo Rotax912 ir ,paėmus "bošiuką,pjauti jį pusiau. Kai biškį perskaičiau daugiau,pasirodo,bus galima įsigyti netgi rinkinį tokiam varikliui. Tiesiog rumunai gamins naują karterį,naują alkūninį,paskirstymo velenėlį ir pan, dviejų cilindrų varijantui,o visas kitas likusias dalis galima naudoti nuo R912. .Manau,galima netgi naudotas dalis kai kurias sudėti.Bet visgi vienas(tiksliau du) "bet"-galutinė kaina ir galingumas 50 a.j.. Jeigu vistik krausi į tą rinkinį naujas dalis ,pirkdamas jas atskirai iš Rotaxo atstovų,tai šio motoruko kaina bus dar didesnė,nei keturių cilindrų įprasto pvz Rotax912 ULS. Dėl paprastos priežasties,jog atskirų detalių kaina maždaug 3-4 kartus didesnė nei tų pačių detalių ,įdėtų į variklį kaina. Kitaip sakant,jei pirktum atskiras naujas detales ir surinktum iš jų variklį ,jo kaina būtų apie 30-35 tūkst Eurų... | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Kažkada buvo mada VW "Vabalo" variklius "apipjaustyti" (VW Better Half). Tai dabar, matyt, jau ir Rotax'ui eilė atėjo... VW kartais tik vieną porą cilindrų nuimdavo, karterio net nepjaustydami, o atsiradusias kiaurymes uždengdavo aliuminio plokštelėmis. Tik niekaip nesupratau tokios modifikacijos prasmės | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System