Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Važiuoklių klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Kas per amortizacija? |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Audrius rašė ... Jei ne spyruoklinis plienas tai sulinks prie kietesnio nusileidimo. Jeigu pakankamai tvirtas - nesulinks. CT pagrindinė važiuoklė taip pat vamzdis. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Gal diametras storesnis vamzdzio,o is nuotrauku atrodo tai tikrai plonokas. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Del pirmos foto negaliu nieko pasakyt, o ta mazyle skraidykle tai tikrai su titano strypu ( ne vamzdziu). | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | Prie tos pačios temos: gal kas mate gyvą šį populiarų medini lėktuvėlį? a kas pas jį per važiuoklės amortizacija? ar jos visai nėra - tik padungės ... | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Minimax amortizacijos neturi, Himax turi. Jei reik daugiau info apie ji ziurekit ruseliu forume "Aviamaster" jei reik nuorodos, vakare galesiu imest, ten daug visko nuo breziniu iki diskusiju visais klausimais. | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 471 | Ar tik ne bus čia Pazmany lektuvas PL-4? | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Dar karta pakartosiu: cia yra minimax: http://www.jdtmini-max.com/home2c.html O cia jo brolis Himax: http://www.avia-master.ru/forum2/showthread.php?t=458 Skiriasi tik vaziuokle ir sparno vieta, o taip praktiskai viskas 1:1 | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | AHTAHAC rašė ... Prie tos pačios temos: gal kas mate gyvą šį populiarų medini lėktuvėlį? a kas pas jį per važiuoklės amortizacija? ar jos visai nėra - tik padungės ... cia aiskiai matosi kad amortizacijos nera (pagal spyriu tvirtinima) | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Gera apžvalga apie važiuoklę yra šioje diskusijoje: http://www.homebuiltairplanes.com/forums/showthread.php?t=3893 Ypač Orion komentarai: The choice of gear material is a process of balancing the necessary strength properties, flexibility or stiffness characteristics, and energy absorption or damping. For most simple spring type gear the latter pretty much falls out of the mix since the primary damping comes from the outward motion of the wheel, rubbing against the ground. For this reason the airplanes using this type of gear sometimes do see a significant difference in behavior between landing on pavement and landing on grass (much lower friction coefficient on grass so virtually no damping). Fiberglass for instance has good flexibility and some damping capabilities but by the time you make it strong and stiff enough it'll end up fairly heavy. But an example of a good and robust fiberglass gear is evidenced in the Grumman line of airplanes. A graphite gear tends to be light and stiff but is a bit more difficult to design since you actually do want some stiffness but in order to get that the cross section will be somewhat light - the resulting deflections may have a longer term detrimental affect on the laminate's integrity. Aluminum has been a good choice since it's relatively easy to fabricate. But because it has relatively low strength and stiffness properties, the thickness tends to be substantial, resulting in a heavier gear than one might think would be necessary. Spring steel can be made very strong and thus relatively thin (assuming flat bar type gear). This tends to provide a good combination of durability and flexibility. The latter then becomes important since it does allow the tires to splay out a bit more, resulting in more energy damping. And surprisingly, in some instances it does result in a gear that's lighter than an equivalent aluminum unit. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | KL rašė ... And surprisingly, in some instances it does result in a gear that's lighter than an equivalent aluminum unit.[/i] va cia tai tiesa | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System