Mano Sparnai: Diskusijos / Važiuoklių klausimai / Kas per amortizacija?


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Važiuoklių klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kas per amortizacija?
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Juozas
Sk Bal 06 2008, 07:46
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996

Audrius rašė ...

Jei ne spyruoklinis plienas tai sulinks prie kietesnio nusileidimo.

Jeigu pakankamai tvirtas - nesulinks.
CT pagrindinė važiuoklė taip pat vamzdis.
Į viršų
Audrius
Sk Bal 06 2008, 10:15
Svečias
Gal diametras storesnis vamzdzio,o is nuotrauku atrodo tai tikrai plonokas.
Į viršų
Marius
Sk Bal 06 2008, 10:54
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Del pirmos foto negaliu nieko pasakyt, o ta mazyle skraidykle tai tikrai su titano strypu ( ne vamzdziu).
Į viršų
AHTAHAC
Pn Bal 11 2008, 10:26
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 692
Prie tos pačios temos:
gal kas mate gyvą šį populiarų medini lėktuvėlį?

a kas pas jį per važiuoklės amortizacija?
ar jos visai nėra - tik padungės ...

Į viršų
Marius
Pn Bal 11 2008, 02:44
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Minimax amortizacijos neturi, Himax turi. Jei reik daugiau info apie ji ziurekit ruseliu forume "Aviamaster" jei reik nuorodos, vakare galesiu imest, ten daug visko nuo breziniu iki diskusiju visais klausimais.
Į viršų
Andrius
Pn Bal 11 2008, 07:58
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 470
Ar tik ne bus čia Pazmany lektuvas PL-4?
Į viršų
Marius
Pn Bal 11 2008, 08:42
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Dar karta pakartosiu: cia yra minimax: http://www.jdtmini-max.com/home2c.html
O cia jo brolis Himax: http://www.avia-master.ru/forum2/showthread.php?t=458
Skiriasi tik vaziuokle ir sparno vieta, o taip praktiskai viskas 1:1
Į viršų
AR
Sk Bal 13 2008, 12:18
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
AHTAHAC rašė ...

Prie tos pačios temos:
gal kas mate gyvą šį populiarų medini lėktuvėlį?

a kas pas jį per važiuoklės amortizacija?
ar jos visai nėra - tik padungės ...

cia aiskiai matosi kad amortizacijos nera (pagal spyriu tvirtinima)

Į viršų
KL
Sk Bal 20 2008, 06:15
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Gera apžvalga apie važiuoklę yra šioje diskusijoje:

http://www.homebuiltairplanes.com/forums/showthread.php?t=3893

Ypač Orion komentarai:

The choice of gear material is a process of balancing the necessary strength properties, flexibility or stiffness characteristics, and energy absorption or damping. For most simple spring type gear the latter pretty much falls out of the mix since the primary damping comes from the outward motion of the wheel, rubbing against the ground. For this reason the airplanes using this type of gear sometimes do see a significant difference in behavior between landing on pavement and landing on grass (much lower friction coefficient on grass so virtually no damping).

Fiberglass for instance has good flexibility and some damping capabilities but by the time you make it strong and stiff enough it'll end up fairly heavy. But an example of a good and robust fiberglass gear is evidenced in the Grumman line of airplanes.

A graphite gear tends to be light and stiff but is a bit more difficult to design since you actually do want some stiffness but in order to get that the cross section will be somewhat light - the resulting deflections may have a longer term detrimental affect on the laminate's integrity.

Aluminum has been a good choice since it's relatively easy to fabricate. But because it has relatively low strength and stiffness properties, the thickness tends to be substantial, resulting in a heavier gear than one might think would be necessary.

Spring steel can be made very strong and thus relatively thin (assuming flat bar type gear). This tends to provide a good combination of durability and flexibility. The latter then becomes important since it does allow the tires to splay out a bit more, resulting in more energy damping. And surprisingly, in some instances it does result in a gear that's lighter than an equivalent aluminum unit.
Į viršų
AR
Pr Bal 21 2008, 06:40
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
KL rašė ...

And surprisingly, in some instances it does result in a gear that's lighter than an equivalent aluminum unit.[/i]



va cia tai tiesa

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0674sek,0.0061iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,908kb