Mano Sparnai: Diskusijos / Elektra / Elektra


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektra
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rasius B.
An Lap 05 2019, 07:17
Užsiregistravęs dalyvis #3265
Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00
Pranešimų: 47
1 litras per val = 3kw per val. Turim geriausiu atveju 15 kw. Piaras tai vadinasi.
Į viršų
AR
An Lap 05 2019, 10:29
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
hibridine jegaine aviacijoje is viso neturi prasmes. Orlaivyje motoras 99 proc darbo laiko dirba kreiserine apie 75 proc galia.
Į viršų
Algirdas L
Tr Lap 06 2019, 11:08
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Taip, prie vidaus degimo variklio prideda generatorių ir akumuliatorius, taip labai išaugindami svorį. Ką laimi? Ar aš kažko nesuprantu?
Į viršų
Reno
Tr Lap 06 2019, 11:10
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401

AR rašė ...

hibridine jegaine aviacijoje is viso neturi prasmes. Orlaivyje motoras 99 proc darbo laiko dirba kreiserine apie 75 proc galia.

Kol baterijų energetinė talpa vis dar tokia menka (apie 0,25kWh/kg), hibridai aviacijoje, matyt, kad pasiteisina. Įdomu, kiek svertų ličio baterija, kurios energijos pakaktų 5 val skrydžio - spėju, kad kartu su pilotu C42 tokios jau "nepavežtų"
Į viršų
Reno
Tr Lap 06 2019, 11:17
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Algirdas L rašė ...

Taip, prie vidaus degimo variklio prideda generatorių ir akumuliatorius, taip labai išaugindami svorį. Ką laimi? Ar aš kažko nesuprantu?

Jų argumentas, kad VDV šiuo atveju visą laiką veikia optimaliu režimu. Ir dar prideda, kad leidžiantis el.variklis veikia, kaip generatorius, regeneruodamas dalį energijos (bent jau taip tvirtina Pipistrel, pristatinėdamas savo e-Virus'us).
Į viršų
Rasius B.
Tr Lap 06 2019, 06:00
Užsiregistravęs dalyvis #3265
Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00
Pranešimų: 47
Vidaus degimo variklis lėktuvuose visada dirba optimaliu rėžimu. ,,leidžiantis el.variklis veikia, kaip generatorius, regeneruodamas dalį energijos" - veikia kaip oro stabdžiai. Kokią laiko dalį naudojate oro stabdžius leisdamiesi, kiek per tą laiką priregeneruosite?
Į viršų
Stanislavz
Tr Lap 06 2019, 08:17
Stanislavz
Užsiregistravęs dalyvis #883
Prisijungta: Tr Grd 21 2011, 06:32
Pranešimų: 98
Dariau is skaciavimus kitame forume.

Elektras yra Ok, kazkam su kokybe bent 15. Idealiu atvejiu - 20. Ir pakankamai aukstu sparno apkrovimu, kad tai butu ne vejio blaskomas daiktas, kuris kankinasi, o ne skrenda (Copyright by Rolandas K.)

Tai yra tai yra visa fun ir saugu ir grazu moto sklandytuvui. Kur reikia daug paleidimu ore ir reikia - kaip ne butu keista kitokiu medziagu jeigu yra naudajamas benzinas.

Ant kiek tai galima padaryti tobulai - Cia yra optimumas kuri galima dabar pasiekti : https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_Aircraft_Corporation_ElectraFlyer-ULS

Esu net gave tokios klases aparatui visa el. iranga -baterijos, variklis kontroleris - bet pakolkas reikes tai perleisti kitiems. Benzas dar gaunasi pigiau.

Bet - jeigu lysti i 120 kg klase, lietuvoje - tai ten galima iskacioti bateriju mase i lektuvo mase. Ir tada tu laimi pries rotax 447 arba puse vw boxerio arba V2 brigssa. Ir gaunasi - idomesne konstruckija. Pvz, baterijas galima laisvai ideti i sparno "bakus/wingletus" - lonzeronas tada mato zymiau maziau jegos. Jokiu bedu su centruote ir pan.

Bet taip, tai bus aparatus su skrydzio laiku iki 2 val max. Bet tylus, grazus

Svoriai is atminties - puse boxerio 40 kg + 15 kg kuras, 447 27kg + 15 kg kuras.

Kuro saunados pirmo ~5-7 l/h, antro 10..

Elektra - pirmu atveju 7.5 kw/h, antru - 5 kw/h. Variklis sveria apie 10-12 kg. Su pastoviu 4-6 kw/h, pikiniu 20 kw ++

Na o su kokybe 20 ir svoriu 135 kg - tolygiam skrydziui tereikia 3-3.5 kw..

Bet cia musu Lietuvoje. Kitur reikia numesti 15 kg
Į viršų
Reno
An Lap 12 2019, 12:56
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Dar viena aero-hibrido idėja, šiuo atveju išsivysčiusi modifikuojant Cessna 337 Skymaster. Vietoje priekinio variklio - "nosis" su baterijomis ir 2 elektros varikliai prieš sparnus, sumontuoti ant pratęstų uodegos balkių. Galinis variklis suka ne tik propelerį, bet ir generatorių...




Planuojami techniniai duomenys - žemiau esančiame video su, kaip įprasta, gražiais kompiuteriniais vaizdeliais:
https://www.youtube.com/watch?v=7aw1Mi16tJU&feature=share&fbclid=IwAR3h1W7Of6qtIQj2urhzB9fUVwXqT9TXp3OU7SC9jUHIZ_1j7siqQpZRWRI
Tačiau panašu, kad palaipsniui gimsta jau ir tikras šio hibridizuoto C337 variantas: https://www.youtube.com/watch?v=Gc0Xp60y5b4&fbclid=IwAR24R-idORSXR0JNmodiLil9h3m1Enz5r-Ak7CS3v_Goe-5Ozr9eWnR7x1g
Į viršų
Reno
Tr Lap 20 2019, 09:31
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Šiuolaikinis elektrinis svambalinis... https://www.youtube.com/watch?v=yUbZukHfPCk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3_uMaMOLa2FqezebfvqlwMv-KpJK-q3G4F3LqapXctBsIGk0LPqa5Q4Y4&app=desktop

Į viršų
Reno
Pr Lap 25 2019, 11:29
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
RX4E - elektrinis 4-vietis "made in China". MTOW - 1200kg. "Batareikos" užtenka skrydžiui iki pusantros valandos arba 300km. https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=DS3wXMESGkA&fbclid=IwAR1OeifiLV2aL4xA21PDXtlpuJHZBWGpSEvHZPqvUml6dTAocYYl5hbNE8s&app=desktop

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1089sek,0.0206iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,945kb