Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Pilnai metalinis STAR-1 |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 600 | Diskai ir suportai pasigaminti pačio . Kap matai pakankamas - išbandyta . | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 600 | Pavyko pašalinti stoikės vibraciją. už 15cm. nuo bazinės įvorės spyruoklini strypą parėmiau poliuretaniniu demferiu ( eiga 10mm.) ir jis slopina virpesius puikiai . | ||
Į viršų | | ||
inžinierius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #301 Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51Pranešimų: 93 | [quote] Pakeičiau pagrindinės važiuoklės ratus i 6" su savos gamybos diskiniais stabdžiais -- žymiai lengviau rieda žeme . Išsiaiškinau , kodėl kartais po atplyšimo nuo žemės jausdavau vibraciją lėktuvo priekyje ( galvojau tai propo problema ir sumažinus gazą greitai dingdavo)-- pasirodo tai atplyštant nuo žemės priekinis ratukas ivibruoja mano priekinės stoikės spyruoklini strypą ir propo srautas tą vibraciją palaiko . Manau reiktu sukurti naują važiuoklės stojkę -- tvirtinama kaip dabar ir pridedant atramas i variklio motoramos apatinius taškus . Gal kas turite konstrukciniu sprendimų pavyzdžių - būčiau dėkingas . Gal pirma reiktų išsiaiškinti kokie priekinės "kojos" nuosavieji (pirmojo tono) svyravimo dažniai , tada jau spręsti kas įtakoja ar srautas ar ratuko disbalansas. Iš to kas pasakyta tikėtina - kad srautas (nors ir srauto veikiamas ratukas gali irgi suktis ir svyruoti apie visas įmanomas ašis ). Sūnus galėtų sumodeliuoti su Inventoriumi ir turėtumėte (arti "teisybės") išeities duomenis. Čia panašus efektas kai "raketčikai" įvardija kaip "POGO". Tada nesunku pasiskaičiuoti priverstinius svyravimo dažnius (ar nuo ratuko, ar nuo sraigto disbalanso, ar nuo sraigto sukuriamo srauto ). Kurie labiau sutaps tai ir bus tikėtina. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 600 | Ačiu "Inžinieriui " už labai išsamų patarimą , bet aš jau senai išsiaiškinau ir radau sprendimą . | ||
Į viršų | | ||
inžinierius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #301 Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51Pranešimų: 93 | Puiku, Bet gal būtų užtekę truputi pakeisti svyravimo sistemos svorio centro padėtį (uždedant papildomą masę - ant ratuko gaubtą ). Laimėtumėte (sumažėtų) dar ir aerodinaminį pasipriešinimą. Čia jau variantai,- kaip pasirinksite... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System