Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Lonžerono skaičiavimas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 745 | inžinierius rašė ... avarijas įvykusias dėl technikos gedimų ( arti arba gyvenamuosiuose rajonuose) nusinešusių gyvybes - Kaune , Panevėžyje? Prašom kalbėti faktais, o ne abstrakčiom raidžių paklodėm. Dėl ko įvyko avarijos Kaune ir Panevežyje? | ||
Į viršų | | ||
gintas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #10 Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23Pranešimų: 488 | Tad ir padekit Gyciui paskaiciuoti lonzerona.Juk tada nebus tusciazodziavimo ir raidziu paklodziu.Konpetencijos man atrodo jums pakaktu. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 611 | Inžinieriau -- tu bla , bla , bla ... Geriau parašyki ką aviacijoje ir konstravime bei gamyboje esi nuveikes , o tai po inžinieriaus pravarde slėpdamasis tik erzini žmones . Tada gal tavo straipsniai igaus svorį . | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2973 | Tėvai bara vaiką.Mokslininkas:-pasidubliavus analogiškam ekstravagantiškam ekscesui,matomai susiformuos situacija,kazusus kurios teks interpretuoti skirtingoje plotmėje ! Ūkininkas:-darkart prisidirbsi,gausi šiknon Iš esmės tas pats,tik kas įtikinamiau?? | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 539 | Vytai, po galais, rašyk feljetonus !!! | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3412 | Kas tai? Įsivaizduokite tam tikrą rėminę konstrukciją, sutvirtintą strypais bei įstrižainėmis, pakeltą ant dviejų nešančiųjų atraminių sijų, kurių viena turi galimybę keisti padėtį išilginės ašies atžvilgiu ir turi dvi sijas, skirtas perduoti traukos vektorių, pastatytų ant keturių cilindrinės formos erdvinių gaminių, kurių išoriniai, atraminiai taškai juda ekvidistancine trajektorija... | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 435 | Angaro durys.. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 611 | Ūkininkui nesuprast | ||
Į viršų | | ||
inžinierius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #301 Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51Pranešimų: 93 | Sveiki, visiems Jeigu kolegos pageidaujate, tai trumpai. Mano patirtis - koviniai mokomieji reaktyviniai lėktuvai, jų surinkimo ir pilno antžeminio visų (tiek pagrindinių tiek avarinių) sistemų bandymų organizavimas ir betarpiškas asmeninis dalyvavimas. Reaktyvinių turbinų "atgazavimas" ir reguliavimas (pirma "proba"), su pilna, kaip galutinio surinkimo padalinio tiesioginio vadovo atsakomybė. Per savo rankas esu "praleidęs" virš 300 vnt. lėktuvų (įvairios serijos). Savarankiškai skraidęs sklandytuvais (Lietuvoje) ir lėktuvais (Rusijoje). Paskutiniuosius 15 metų veikla, pagrinde susijusi su pramonės įrengimais, mechanizmais priskiriamais "potencialiai pavojingųjų" grupei. Pats projektuoju, vadovauju projektavimui ir konsultuoju. Tenka dalyvauti ir tokių įrengimų ekspertizėse. Suprojektuoti gaminiai eksploatuojami Ignalinoe AE, Vilniaus lokomotivų Depe ir daugelyje kitų verslo įmonių. Visas projektavimo procesas - tik 3D. Pagrinde Autodesk produktai. Veikloje kai kur pritaikau skaičiavimo metodikas (tame tarpe ir plonasienių plokštelių ir apvalkalų stipruminio skaičiavimo) išdirbtų prof. Volmiro A.S. ir kt. Rezultatų palyginamasis sutikrinimas - baigtinių elementų metodu. Suprojektuotų konstrukcijų bandymų planų ir metodikų išdirbimas. Daugiau kokių abejonių dėl konstruktoriaus kompetencijos yra? Dabar atsakant dėl pagalbos - tai šiuo metu esu labai užimtas tiesioginėje veikloje, galiu tik duoti nuorodas į aviacinę literatūrą (pagrinde rusų kalba), kurioje duoti ne tik teoriniai bet ir praktiniai pavyzdžiai, ar pagal atskirą susitarimą, peržiūrėti Jūsų skaičiuotes (ar atskaitas iš pačių projektavimo programų) Toliau - prašymas - stenkimės prisilaikyti bendravimo etikos ir forumo taisyklių ir neįžeidinėkime vieni kitų. Pagarbiai | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 745 | inžinierius rašė ... stenkimės prisilaikyti bendravimo etikos ir forumo taisyklių Gaila, kad nėra punkto, draudžiančio "demagogiją". Nes kalbėjimas apie Kauno ar Panevežio lėktuvų avarijas kalbant apie sparno lonžeronus yra ta grynoji demagogija, kurią dalis biurokratų taiko stabdant eksperimentinius individualius projektus. Pavyzdys - Airija, Estija, Latvija... Dėka keletos "ekspertų" (nesugebančių ant pirštų paskaičiuot santvaros) - tose šalyse nėra orlaivių konstruktorių, nėra ultralengvų orlaivių (nes gamyklos nepateikia skaičiavimų ir detalių priežiūros programų, o visos pilotų licencijos - tik EASA LAPL/PPL). [ Redaguota Pn Bal 24 2020, 03:47 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System