Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 464 | Taip radijo ryšys patogų, bet ne labai efektyvu tokiom sąlygom. Ne reikia skraidyti antro pasaulinio karo lėktuvais,kad galėtum vertinti pilotavimo ypatumus. Net dabar skraidant ratų, kartais sunku įžiūrėti priekyje skrendantį lėktuvą 1,5- 2 KM atstumu. O dar kai tas lėktuvas kamufliažinis? O dar kai jis intensyviai manevruoja? Tu tikrai galvoji , kad galėsi atskirti Petro ar Antano lėktuvą? O pats Ka? Mūšio metu tiesiog stovi nuošalyje ir stebi? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5557 | Reikėtų daugiau paskaityti naikintuvų pilotų prisiminimus. Neseniai skaičiau vokiečio ir suomių naikintojo prisiminimus. Pagrindinis principas-nematomam prisiartinti iš nugaros kuo arčiau-iki 50 m ir šauti į priešą. Sėkmė beveik garantuota. Kitas variantas-šaudyti iš palyginti toli kad nukreipti tavo draugą užpuolusio priešo dėmesį. Sėkmingai atakai šansų maža. Trečias variantas-vadinamoji karuselė. Šansų nugalėti taip pat mažai. Atkreiptinas dėmesys kad rusų armijoje niekada netausoje žmonių nei žemėje, nei ore. Suomis rašo, kad karo pradžioje numuštų lėktuvų santykis buvo 1/30. Vėliau suomiams pradėjus skraidyti Me 109, šis santykis pasiekė 1/50. Ar galima sėkmingai kautis, esant tokiam nuostolių santykiui? | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 464 | Iš Hartmano prisiminimų, pagrindinė užduotis:kuo greičiau pastebėti priešą, užimti kuo naudingesne poziciją atakai, atlikti ataka ir kuo greičiau iš jos išeiti. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 759 | Andrius rašė ... Iš Hartmano prisiminimų, pagrindinė užduotis:kuo greičiau pastebėti priešą, užimti kuo naudingesne poziciją atakai, atlikti ataka ir kuo greičiau iš jos išeiti. Tada turėtumėt žinoti, kas yra „Karaya Eins“ | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | sky76v rašė ... Andrius rašė ... Iš Hartmano prisiminimų, pagrindinė užduotis:kuo greičiau pastebėti priešą, užimti kuo naudingesne poziciją atakai, atlikti ataka ir kuo greičiau iš jos išeiti. Tada turėtumėt žinoti, kas yra „Karaya Eins“ Sovietiniai lakūnai jį dar vadino "Juoduoju velniu", dėl ant propelerio aptako nupieštos juodos lelijos. Vėliau dažymą pakeitė į standartinį. Pamatę šį pilotą gyvai, sovietiniai karininkai niekaip nesuprato, kodėl jį vadino "Juoduoju velniu". Juk jis šviesiaplaukis.. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Andrius rašė ... Iš Hartmano prisiminimų, pagrindinė užduotis:kuo greičiau pastebėti priešą, užimti kuo naudingesne poziciją atakai, atlikti ataka ir kuo greičiau iš jos išeiti. Tokią pačią taktiką naudojo ir A.Pokryškinas: "aukštis-greitis-manevras-ugnis". Amerikiečiai tai vadino "zoom-boom" taktika - atlėkei, šovei ir dingai ir į manevrinį mūšį su Zero nesiveldavo. Bet labai jau nukrypom nuo "elektros" temos. Ne veltui sakoma - "nauja šluota naujai šluoja" - ženkli dauguma elektrinių lakiojimo aparatų yra multirotoriniai. Bet tokias jėgaines vis dažniau pritaiko jau ir lengviems sparnuotiems aparatams, ir, sakyčiau, visai sėkmiongai: https://www.youtube.com/watch?v=hGdUcw0KJQM&fbclid=IwAR2kles-W0ZgELViINbqGVAkaeswMe3WXlewd2-yEQBeuS4FLMfM9u4Ch1Q | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Panašu, kad jau ir olandai pradeda "įsielektrinti" https://projectdragonfly.azurewebsites.net/the-airplane/?fbclid=IwAR1BOWYglOn7obsr1pp8ldS_MkzHXAaEzktgR1U-yl9tAdmwY7MUyzRgjE0 | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Austrų PPG pilotas, didelis elektrifikacijos entuziastas, - Thomas Brandstetter - sėkmingai įgyvendina savo tikslus. Patvirtintas jo pasiektas naujas ePPG skrydžio trukmės rekordas - 1val. 17min. 31sek. Lyginant su įprastais motoparasparniais, toks rezultatas atrodo kukliai. Na, bet gyvenimas nestovi vietoje. https://www.youtube.com/watch?v=3zQkWZbWgWA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3uqQ3uWLXzbl6gdirY0kjXX3nPEmqUoFBkyhmymTWDoIFjWJy9MiF2HGU | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | 2-taktį vidaus degimo variklį pakeitus elektrine jėgaine ZIGOLO ("raskladuškės" tipo ULO) virto ELEKTOLITU https://www.youtube.com/watch?v=CXYo2CfdPb4&fbclid=IwAR32IpZKjvlrSuv5az4OkbiO9bao12wbQ7BGji-Nn_qNBEucQe6IFV-airw | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Kaip Lak-16 staiga pavirto "rusišku elektriniu ULO" ... https://www.facebook.com/100006142929167/videos/pcb.925724977941565/2647465358801536 | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System