Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Užsienio pavyzdžiai 115 klasei |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Šioje temoje dėsime užsienio 115 kg klasės konstrukcijas. | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | dar nenagrinėta Lazair schema su 2 varikliais, skraido nuo 1979 metu svoris 95kg sparno plotas 13m2 - taip kad 115 klases reikalavimai tenkinami su kaupu. http://en.wikipedia.org/wiki/Lazair Privalumai: 1 - paprastas varikliu tvirtinimas ant sparno; 2 - matomumas i prieki gerensi nei vieno variklio prieš nosį schemoje; 3 - propeleriai apipučia tik sparna, o ne piloto veiduka ; 4 - pvz. paemus 2 paramotorinius varikliukus po Racet 14,5 Aj svoris be propeleriu apie 10kg (nauju kaina po ~800eur) telpa 1 paramotorinio variklio galingumo ir svorio ir kanos ribose. Norėjau pasakyti kad du mažiukai varikliukai nebus baisiai brangiau ir sunkiau nei 1 galingas; 5. toliau visi traukiamo sraigto privalumai (mažas triukšmas, rezonansinis dusliokas, geresnis ausinimas ir t.t.) 6. galimybe skristi sugedus 1 varikliui (čia suklaustuku ) 7. jei sraigtai suktusi i priešingas puses - neliktu verciancio momento kaip 1 variklio schemoje... 8. paprastesne-lengvesnė liemens konstrukcija (nereik variklio tvirtinimo) trukumai: 1. Dvigubas varikliu valdymas, užkurimas, benzo sistema, dviguba priežiūra ir t.t. p.s. kažko neduoda prisegti foto.... | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | ir sitas egzotikos megejams patiks http://en.wikipedia.org/wiki/Pterodactyl_Ascender buvo pagaminta 1396 vnt. Pazvelkite i ji ir dar kitu kampu - sugalvojo zmogus, pabande ir pradejo gamyba. Lietuvoje su tokia konstrukcija niekas nesugalvotu taip elgtis. Ai, sakytu, cia toks nerimtas lektuvelis. Nemokame savimi didziuotis. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2984 | tokiais tempais eidami atgal ir iki broliu Raitų sugrįšim | ||
Į viršų | | ||
Vanagiukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | vytas rašė ... tokiais tempais eidami atgal ir iki broliu Raitų sugrįšim | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | vytas rašė ... tokiais tempais eidami atgal ir iki broliu Raitų sugrįšim Kadangi diskusija apie 115 klasę, nenorėčiau su Vytu sutikti. Nebus šioje klasėje ypač modernių technologijų ir kito velnio, kas naudojama šiuolaikiniuose ULO, gal kas ir pagamins polistirolinį ultramodernų vienetą, tačiau visumoje ši klasė išliks tokia kokia užgimė: paprasta, pigi, prieinama masėms. Tad nereiktų nuvertinti ir tų neva jau nurašytų vintažinių senolių. Jei ir nekopijuoti, tačiau iš jų ilgametės praktikos irgi galima pasisemti idėjų, ar nekartoti klaidų, kurios išlindo per ilgus eksploatacijos metus. Rolando projektas geras, laiko patikrinta schema ir t.t. tačiau tikrai nevisi puls pirkti ar statyti tokį patį. Kas iš principo - neva kodėl aš turiu kopijuoti negi negaliu pats suprojektuoti, kitas šiaip dėl įdomumo, įvairovės ir t.t. | ||
Į viršų | | ||
Vanagiukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | va dar viena "karakatnica" mano apskaiciavimu 111 kg. http://www.retrothing.com/2006/04/build_an_airpla.html | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | "Lazairas" yra ir keturių variklių. Jei kas matėt filmą "Dievai tikriausiai pamišę 2", tikriausiai pastebėjot dvivietį uždara kabina "Lazairą" su dvicilindriais varikliais. Aišku, čia jau nebe 115 klasė, bet šiaip įdomu. O varikliai ant sparnų gal ir neblogai, jeigu jie lengvi. [ Redaguota Št Geg 30 2009, 08:59 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Vanagiukas rašė ... va dar viena "karakatnica" mano apskaiciavimu 111 kg. http://www.retrothing.com/2006/04/build_an_airpla.html Nepamirsk kad cia mopedas-nei teisiu nei registracijos, o galimybes (greitis, ekonomiskumas,pakantumas turbulencijai) daznai geresnes uz kokio skudurinio ultralengvo. O isvaizda galima ir gal butina keisti. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Taip, būtent mopedas. Oro mopedas. Skristi neilgai ir netoli. O jeigu nori toli - tam yra "Boingai". Rekia skirti prioritetus. 115 klasė trumpam laisvalaikio pasiskraidymui. Todėl nereikia nei supermodernių konstrukcinių sprendimų, nei aerodinaminių naujovių. Tai turėtų būti aparatas, užpildantis spragą tarp ULO ir parasparnių. Manau manevro laisvė pakankama. Dėl skudurinukų. Kai kurie konstruktoriai jais perdaug susižavėjo. Iš komercinės pusės gal ir neblogai. Pasiuvi pagal iškarpas dngą, supjaustai ir sugręžioji vamzdelius, prirenki iš "Spriuso" tvirtinimo detalių, ir rinkinys paruoštas. Bet aparatas su profiliniu sparnu prie to paties sparno ploto ir variklio galingumo, yra kur kas geresnių skrydžio duomenų. Pvyzdys - Lukoševičiaus "Machaonas", "Atgimimas" ir kartu sąskrydyje dalyvavę skudurinukai. Kas netingi - gali susirasti ir palyginti. [ Redaguota Št Geg 30 2009, 09:23 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System