Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dirzo parinkimas variklio reduktoriui |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Romualdas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #88 Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44Pranešimų: 32 | Kaip nustatyti dizelinio variklio paskirstymo mechanizmui naudojamo dantyto dirzo perduodama galinguma ?Dirzo plotis 24,5 mm Yra mintis si dirza ( viena ar kelis ) panaudoti reduktoriui , Variklio N = 40 a.j, , variklio = 5250,0 aps/min . Ausinimas oru. Imant ivairiu dizeliniu varikliu paskirstymo mechanizmo dantracius galima parinkti norima perdavimo skaiciu Svarbu tik , kad atitiktu tu dantraciu profilis o , taip pat galima pasirinkti ir dirzo ( u ) ilgi | ||
Į viršų | | ||
Meistras |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3183 Prisijungta: Sk Kov 16 2014, 04:13Vieta: Birzai Pranešimų: 38 | Visu dyzeliu ar benzininiu varikliu perdavimas yra 2.Paskirstymas sukasi 2 kartus leciau uz alkunini velena.Norint kazka isgauti reikes didinti dantrati prie sraigto.Ant alkuninio veleno galima sudvigubinti dantrati,bet ant sraigto asies reiks daryti kita ,kad isgauti reikiama redukcija.Kazka pritaikyti mazai sansu,nes skirtingu varikliu skirtingas dantu zingsnis.Dirza galima butu naudoti VW Audi pd variklio jo ilgis kazkur apie 1 m kiek atsimenu mazdaug.Galima ir kazka kita,cia jau kuryba. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2986 | nemanau,kad gera mintis toks dirželis 40 a.j. varikliui.Senai tai buvo,bet kažkada skaičiavau diržą 35 a.j. varikliui tai jo plotis gavosi apie 7 cm su visom atsargom.Dėti kelis yra dar blogiau,nes ir su vienu susitvarkyti sunku:-reikalingas labai standus reduktoriaus rėmas ,ar korpusas,nes jei sistema nestandi,dirželis važinėja į visas puses,nepadeda nei aukšti bortai ant krumplinio skriemulio.Jei dėsi pvz 3 dirželius,jų ilgiai nebus idealiai vienodi,išvis jų nesugaudysi.Geriau arba trapeciniai diržai,arba polidiržai. [ Redaguota Pr Lie 12 2021, 01:45 ] | ||
Į viršų | | ||
Romualdas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #88 Prisijungta: Pr Bal 14 2008, 07:44Pranešimų: 32 | Rusu forume radau foto , kur 'Ziguliniam ' varikliui , kurio galingumas virs 70,0 a.j. uzdeti 3 dirzeliai . Dirzo ilgis , kuri radau yra apie 81,0 cm dirzas devetas , . aisku , kazka konstruojant jis bus pakeistas nauju ( ais )Kaimynas zaidzia ' su dizeliniais varikliais pas ji ir radau 2 skirtingu dizeliniu varikliu paskirstymo didziuosius dantracius su didelemis centrinemis kiaurymemis . Kaip pvz. grubiai primeciau el variklio 3000,0 aps/min , tai kitas dantratis jau rode 2300,0 aps/ min . Del to ir darau isvada , kad panaudojant SKIRTINGO TURIO dizelinio variklio paskirstymo dantracius galima kazka - tai pasiekti . Aisku , be medziagu atsparumo , teorines mechanikos pagrindu cia neapsieisi ! Pas mane yra 74,0 mm plocio plokscias dirzas , kuris pagal pasa gali perduoti 75,0 a.j. Kreivai padarytas reduktorius per kokias 5 min sues ' ta dirza , todel jis ir stovi nenaudojamas pas mane. Kas liecia dirzinius trapecinius dirzelius , tai ir jie buna skirtingu ilgiu , nors raso kad ju ilgis toks ir toks ... Norint gauti vienodo ilgio dirzus , reikia labai kruopsciai ziureti marke , serijos Nr , pamainos Nr . bei kitus uzrasus . Tuo isitikinau ,kai dariau reduktoriu su 7 dirzeliais ir dideliu atstumu tarp centru , | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2986 | Visi diržai skaičiuojami ilgaamžiškumui,t.y. užsiduodant jo tarnavimo laiką. Teoriniuose skaičiavimuose nurodoma 3-10 tūkst val.Be abejo tiek nereikia.Dar didelės įtakos ilgaamžiškumui turi dirželio medžiaga ir pagaminimo kokybė bei konstrukcija:-guminis ,ar polipropileninis,korda nailoninė,ar plieninė ir t.t. Trapecinių dirželių aišku nerasi vienodų idealiai,tačiau to nereikia bijoti;-jie pakankamai tamposi.Pradžiai dirbs ne visi,bet kiek padirbus,labiau įtempti išsitemps ir susivienodys su laisvesniais.Po kelių val darbo dirbs visi vienodai [ Redaguota An Lie 13 2021, 11:16 ] | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1647 | Dirzinis buvo pastatytas ant smarto. Lyg nebuvo kazkokiu vargu su juo. http://www.ecofly.de/english.htm | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1017 | Mano konstrukcijos dirziniai dantytais skriemuliais reduktoriai dirba dviejuose lektuvuose,tai ,Elzyteje, su suzuki G10 triju cilindru varikliu ir ,Pietenpole, su suzuki G16 90aj varikliu...svarbi salyga reduktoriaus geometrija ir sukamojo judesio dempferis...tada dirzo resursas tikrai bus labai didelis... | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Kažkada ieškojau kaip paskaičiuoti tokius diržus- neradau. Rašiau firmos Gates atstovams jie buvo atsiuntę informaciją, pagal kurią buvo berods 1mm diržo pločio ~1kw. Bet tai priklauso ne tik nuo diržo, bet ir dantų modulio ir formos (yra trapeciniai dantys ir pusapvaliai) ir ten pateikta informacija buvo berods 8MGT moduliui, kurį dažniausia naudojo aviacijoje. Bet tų ir diržų dabar jau yra skirtingų, mačiau ir ~50mm pločio ant ~100kw variklio. Kaip gamintojas sakė tuomet, tai jie atlaikys ir daugiau, bet juos "pjauna" variklio startas. Pačių skriemulių pagal konkretų diržą gali nusipirkti ruošinių, kurie turi vidinię centravimo kiauryme ir tu lengvink kaip nori, bet bėda kad pas mu jų galima buvo užsakyti tik iki 80-85mm aliuminių, didesni- plieniniai arba špižiniai. Didelių tokių aliuminių buvo Italijos ir JAV ebay. Kai kas darė pats juos, bet nežinant tikslios danties formos, kurios gamintojas neatskleidžia yra loterija kas gausis. Tokius diržus naudoja, nes jų naudingumo koeficientas yra apytiksliai kaip paprasto reduktoriaus. Galima kaip alternatyva naudoti poli diržus, bet jų naudoingumo koeficientas mažesnis, nes galia perduodama trintimi ir reiks daug platesnio diržo. Nors pvz pas Kazimierą BMW variklis su tokiu reduktoriumi. O ruselių ten argumentas naudoti kelis diržus buvo, kad atseit jei platus trūktu tai šakės, o trys atseit vienu metu niekada netrūks ir trūkus tik vienam ar dviem iš jų- lieka kažkoks šansas kad trauka kažkiek bus. Kas liečia automobilinius krumplius tai Meistras teisus, jų perdavimo santykis yra 1:2 bet skirtingų automobilių dantų skaičius krumpliuose skirtingas ir galima bandyti ieškoti su reikiamu, bet dar būtinai žiūrėti kad kaip rašiau atitiktu danties modulis. Bet tai vargo vakarienė tiek paieškos tiek po to visko sulipdymas į vieną. [ Redaguota Tr Lie 14 2021, 08:29 ] | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | Kreipkis i " Dagmita " ir gausi ko tau reikia ir aliumininiu ruosiniu ir poliuretaniniu dirzu ir atpjaus tau kokio reik plocio , | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System