Mano Sparnai: Diskusijos / Skraidyklės. Motoskraidyklės / Motoskraidyklės konstravimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Skraidyklės. Motoskraidyklės
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Motoskraidyklės konstravimas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
An Bir 09 2009, 05:12
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Na jo, motoskraidykles tikrai reik aptarinėt kitur, todėl tęsinį tos temos perkėliau čia.

Kęstuti mačiau aš tų skraidyklių ne viena ir ne dvi, skraidžiau taip pat ne viena. Savo darbu baisėtis neturiu pagrindo, kaip moku taip ir darau, nors žinoma norėčiau geriau. Nei vienas motoskraidyklių gamintojas nepadarė iškarto "gero" aparato, visi pradėjo nuo kažko. Jei turi kažką pasakyti apie mano skraidyklę daugiau ir rimčiau nei "pasibaisėtum savo sprendimais" tai taip ir sakyk, o ne apie pievas šnekėk. Aš jau rašiau, kad laukiu komentarų dėl konstrukcijos ir jei tikrai Jūsų manymu kažkas negerai ar įtartinai tai sakykit. Prie kai kurių foto pridėjau komentarus.
Pats kiek žinau irgi ne nuo dabartinio savo aparato skraidyt pradėjai ( jis irgi ne pasaulio stebūklas- nepeikiu ir aš), kai seną skraidyklę su Libre sparnu turėjai irgi labai gyriai (ar čia buvo tam tik, kad parduot ???). Ir jei leistu finansai, tai manau tikrai pirktum kitokį ir naujasnį apratą nei turi dabar, taip daryčiau ir aš, tačiau gyvenkim pagal savo kišenę.

Jeigu kalbėt apie Alvydo skraidyklę, tai jei pats žinai tai ji prieš tai buvo pagaminta iš aliuminio, o dabar iš nerudijančio plieno ir nelabai kuom skirasi nuo mano. Kai baigsiu daryt galėsim palygint ir daryt išvadas.

Quazar- gal ir gerai skrenda nemčiau nežinau, tačiau išvaizda man jos tikrai ne prie dušios.

Į viršų
Rolandas
An Bir 09 2009, 06:07
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Is tiesu Kestuti kiek zinau nekonstruoji, tad vien del to kritka dazniausiai nebuna tokia kokios reiketu.
Visada yra galimybe nusipirkti nauja ar deveta gerai padaryta daikta.
Sis forumas kiek pastebejau skirtas aviakonstruktoriams, t.y tiems kurie nevisada gerai ismano komercija, bet visada gerai ismano konstrukcija. Jei noro dirbti niekas nenuzudo, anksciau ar veliau padaromas daiktas tolygus ar geresnis uz uzsienio geriausius.
Kaip sakydavo A Kucinskas-pirma parodyk ka esi padares, po to kritikuok mane.
Bet kokiu atveju kritika butina, ir nebutinai is patyrusiu specialistu lupu. Taciau kritika negali buti zudanti.
Į viršų
NNN
Tr Bir 10 2009, 09:32
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Atsiprašau vaikinai, nieko žudyt nesiruošiu

Tačiau, manau, kad konstravimas prasideda nuo koncepcijos sukūrimo.

Aš nesuprantu "santechninio argregato" koncepcijos aviacijoje taikymo prasmės. Na, bet tai mano problema ir mano nuomonė. Gal ji ir klaidinga, laikas parodys.

Jei kalbėt ne apie koncepciją, o apie detales, tai vien motorolerio ratų bei spyruoklinių amortizatorių naudojimas niekaip, mano nuomone nesuderinama su aviacija. O ką jau kalbėt apie auto-motorus ...

Bet, vėlgi, pabrėžiu, tai mano, nieko neišmanančio apie konstravimą nuomonė. Bet dėl piloto kompetencijos tikriausiai Jums abejonių nekyla, ar ne?

Taigi, nei Vyčio, nei Mariaus orlaivių neimčiau net už dyką, nebent man už skraidymą jais gerai sumokėtų ...

Jau geriau tada susikomplektuot skraidyklėlę iš laisvo skrydžio sparno ir paramotorinio varikliuko .... Labai rimtai apie tai galvoju.

Dėl "Vaivorykštės" - taip puikus buvo orlaivis, pardaviau skaudančia širdimi, bet tokios buvo aplinkybės, kurias galiu paaiškinti tik asmeniškai.

Dar kartą atsiprašau už kategoriškumą ....

[ Redaguota Tr Bir 10 2009, 09:40 ]
Į viršų
Marius
Tr Bir 10 2009, 10:27
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Tačiau, manau, kad konstravimas prasideda nuo koncepcijos sukūrimo.

O kodel manai kad nėra koncepcijos, o viskas libdoma taip kaip šauna į galva ar iš to ką turi?
Prieš pradėdamas konstruoti apžiūrėjau ne vieną skraidyklę ir pasirinkau man priimtiniausia variantą.

Aš nesuprantu "santechninio argregato" koncepcijos aviacijoje taikymo prasmės. Na, bet tai mano problema ir mano nuomonė. Gal ji ir klaidinga, laikas parodys.

Ką norėjai pasakyti apie santechninį agregatą - nesupratau.

Jei kalbėt ne apie koncepciją, o apie detales, tai vien motorolerio ratų bei spyruoklinių amortizatorių naudojimas niekaip, mano nuomone nesuderinama su aviacija. O ką jau kalbėt apie auto-motorus ...

Tu nori pasakyti kad firminiai orlaiviai viską nuo 0 visada daro patys ir tik tam orlaiviui? Pažiūrėk į pvz C22 priekinę važiuoklę- paimta paprasto dviračio myniklių (pedalų) stebulė su pačiais mynikliais ir prisuktas ratas. Kaip tau tokia koncepcija?
paimk saugos diržus, kaip galvoji ar geriau pasisiūti iš arklio vadelių ar pvz paimti firminius Sparco ar Sabelt diržus?
Paimk paprasčiausias padangas- kurios geriau yra nuo motorolerio ir laiko iki pvz 120km/h greičio ar ratlankiai su padangom nuo sodo karučio?
Paimk spyruokles su amortizatoriais- kuom jie blogi?
Paimk variklio prietaisus- kuom skiriasi pvz VDO prietaisai tavo rotaxo nuo VDO automobilniu.....gal truputi išvaizda.
Paimk kuro baką, jis "firminis" motorinės valties.......ar geriau iš dviejų kanistrų suvirint?


Bet, vėlgi, pabrėžiu, tai mano, nieko neišmanančio apie konstravimą nuomonė. Bet dėl piloto kompetencijos tikriausiai Jums abejonių nekyla, ar ne?


Jau geriau tada susikomplektuot skraidyklėlę iš laisvo skrydžio sparno ir paramotorinio varikliuko .... Labai rimtai apie tai galvoju.

Šitas variantas tiktų jei planuoji skraidyt visada vienas.

Taigi pasikartosiu dar kartą, jei tu manau kad kažkuris mazgas ar detalė netinkama- taip pasakyk- kokia, kuom ir kaip turėtų būti, o dabar.................

Į viršų
NNN
Tr Bir 10 2009, 03:46
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Mariau, ar pagalvojai kuom skiriasi vienviečio ir dviviečio dviračio konstrukcija ir detalės ?
Į viršų
Marius
Kt Bir 11 2009, 08:10
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Na zinai Kestuti tu vel sneki kazkokiom uzuominom.....kurios matyt tau vienam suprantamos.




Va tau tie dviraciai. Skiriasi remu ir detaliu skaicium...
Į viršų
NNN
Kt Bir 11 2009, 09:56
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Gerai, o tada, tęsiant šią loginę Tavo atsakymo mintį - kuo turėtų skirtis dvivietės ir vienvietės MS vežimėlis ?
Į viršų
Marius
Kt Bir 11 2009, 10:53
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Na daugiau nei sie dviraciai
Pats jau vezimas turi buti skirtas dviem zmoniem, kad nereiktu kaip ant kai kuriu padaryta ale dvivietis is vienviecio ir keleivio kojos tau ant peciu uzdeta. Atitinkmai, jo gabaritai, svoris skirsis....detaliu skaicius-nebutinai. Variklis bei sparnas pritaikytas kitam svoriui.

Nevaiksciok uzuominom, sakyk tiesiai, nes cia taip dvi savaites galim prasneketi ......
Į viršų
vytautas 42
Kt Bir 11 2009, 12:42
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Bet Kestuti , kad dauguma MS Lietuvoje ir yra butent tokios kokia daro Marius ar mano ( turiu omeny vezima , ne sparna ) ir nesuprantu kuo jau taip neitinka automobilinis ar motociklinis variklis . Prastesnis gal tik tuo kad sunkesnis tarkim uz rotax 447 , kuri tu taip giri , kaip ir beje visa kita kuo skraidai . o patikimumo keturtakcio su dvitakciu tai manau ir lygint nera ko , plius skysciu ausinamas . antras dalykas , palygink kiek kainuoja valanda skridimo su tavo 447 - uoju ir tarkim Mariaus suzuki , nors apie tai jau be galo buvo prirasyta , nebenoriu kartotis . As turiu savo nuomone , tu savo , Marius savo . tu skraidai tolimais marsrutais , organizuoji varzybas ir t.t. o as skraidau savo malonumui , su niekuo nesivarzau ir man to nereikia , taip kad mano skraidykle mane visai patenkina , kokia ji bebutu - turiu gera galinga varikli , ko daugiau reikia ir del to svorio 180 kg visai nepergyvenu . ( cia viso aparato , paruosto skrydziui svoris , be piloto ir keleivio ) nemanau kad butu labai didelis , kaip dvivieciui
Į viršų
NNN
Kt Bir 11 2009, 12:51
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Na, teoriškai, tai taip. Bet praktiškai, t.y. sprendžiant schemą konstruktyviai bei skaičiuojant apkrovas, tai maksimaliai svoris padidės 100 kg. Taigi, jei konstrukcija yra paskaičiuota (įvertinus perkrovas), tarkim 380 kg skrydžio svoriui, tai, manau sutiksi, kad nelabai didelis skirtumas, ar orlaivio svoris (paruošto skrydžiui) 280 kg, ar 380 kg. T.y. tik 1,4 kartų skiriasi svoris. Jei imt karučio ratukus - na ir kas, kad jų max greitis tik iki 60 km/h. O kiek km Tu rengies jais važiuot tuo greičiu? Pakilimui tau užteks, tarkim 100 m. 60 km/h pasieksi tik prariedėjęs 80 m. Taigi, vid. ried. greitis bus, gal 40 km/h. Net, jei kas sezoną keisi padangas, vis viena labiau apsimoka lengvesni ratai.

Kodėl daviau pavyzdį su dviračiais, todėl, kad jų konstrukcija yra pati ekonomiškiausia ir tvirčiausia. Joks motociklas neatlaikys tokių apkrovų, kokias išlaiko dviratis, nors pats motociklas yra evoliucionavęs iš dviračio.

Mūsų - MS koncepcija irgi turi laikytis kuo arčiau klasikinių MS konstrukcinių sprendimų, jei norim išlaikyti mažų svorių, masių ir manevringumo koncepciją. Geras pavyzdys, kaip nereikia daryt, yra prancūzų sukurtas Tanarg ir iXess sparnas - sunkus, gremėzdiškas, sunkokai valdomas orlaivis.

Matei mano "X" vežimėlį, jis yra paskaičiuotas dviem po 100 kg įgulai, o konstrukcija labai primena dviratį - net apatinis balkis yra ne tvirtintas įvorėmis, o pagamintas ferminis (apačioje įtemptas trosas per piloną). Pegasus ir Quik vežimų konstrukcija yra išlaikius klasikinį sprendimą, tik jo nebesimato per apvalkalus

Dėl ratų - taip ratų nieks atskirai negamina, bet pasirenka kuo lengvesnius. Net "Tundra" ratai yra gerokai lengvesni už motorolerio ir žymiai efektyvesni.

Amortizatoriai - vėl tas pats pavyzdys, kaip su ratais - negi ruošies lakstyt 120 km/h pievomis ir laukais šimtus km?

Didelė kaina? O kokia nauda iš pigaus, šiaip ne taip paskrendančio griozdo ?

Būsi lengvesnis - greičiau pakilsi ir mažiau riedėsi nutūpęs, nereiks sunkių amortizatorių, sunkaus sparno, sunkių ratų ir t.t., ir pan. Vardan ko taupom? Jau geriau prasiskolint perkant gerą sparną ir lengvą variklį, nei pigiai tampytis su kerėpliška mašina.

Teko skraidyti dviese su perkrautu sparnu - nemačiau net turbulencijoje, kad sparno briaunos nors kiek nenormaliai deformuotusi. Tik sparno danga susisukdavo tiek, kad tekdavo tūpt su papildomos traukos pagalba

Nebijokim lengvos aviacijos - ji mažiau pavojinga, nei sunki

[ Redaguota Kt Bir 11 2009, 12:55 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0788sek,0.0083iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,908kb