Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Ieskau Rotax 912 am:


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Ieskau Rotax 912 am:
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Pr Vas 27 2023, 10:46
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1635
Ieskau pirkt:

1. Ismetimo sistemos
2.Air intake air box (nezinau kaip lietuviskai vadinasi) Tas aliumininis dalykas karstam ir saltam orui i karbus paduot
3. Uzdegimo moduliu.
Į viršų
PovilasK
An Vas 28 2023, 02:21
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 745
Moduliai - nedvejok ir imk šitus:
https://www.ignitech.cz/en/vyrobky/dccdip2/dccdip2.htm

Apie 300 EUR su siuntimais bus.
Į viršų
Tinklalapis
vytas
An Vas 28 2023, 07:53
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2974
flymarket©libero.it, - ardo dalimis Rotaxus

[ Redaguota An Vas 28 2023, 07:54 ]
Į viršų
justas
Kt Kov 02 2023, 11:50
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1635
Pridedu dar gal kas turi rotaxini tepalo bakeli pardavimu.
Į viršų
Arturas Stundzia
Kt Kov 02 2023, 02:33
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 613
Tu pradžiai reikiamų dalių paklausk pas Andrių Navicka
Į viršų
Daikis
Tr Bal 05 2023, 10:51
Užsiregistravęs dalyvis #3240
Prisijungta: Št Grd 10 2016, 06:55
Pranešimų: 4

PovilasK rašė ...

Moduliai - nedvejok ir imk šitus:
https://www.ignitech.cz/en/vyrobky/dccdip2/dccdip2.htm

Apie 300 EUR su siuntimais bus.


Rekomenduočiau tik iš bėdos....skirtumai nuo ignitech IR nuo originaliu ducati (arba LT pagamintu pagerintu , nei originalas ducati clonu):
1, Soft starto istikruju Nera. Imanomas variantas, nebent programiskai i zvakes paduoti uzsikurimo metu kas antra impulsa, ko pasekoje taip susvelnini starta. O va jau uzvedus varikli, imanoma stumdyti uzdegimo kampa pagal apsukas. deja , nors ir rasoma kad soft start yra-istiesu jo nera.
2, Ar impulsus nepataiko tiksliai kompas, ar galios raktai nesuderinti su musu rite, ko pasekoje Variklis musu dirba ne taip svariai, darbas astresnis, jauciama didesne variklio vibracija, negu naudojant ducati originalus ar clona.

P.S Rasau nes , radau prancuzu forume bandymus tiek ignitech, tiek ducati su diagramom ir pavyzdiniais video. Pats isbandziau, turiu ir ignitech modulius (su jais praskraidziau puse metu) ir ducati clonus. Variklio darbo skirtumas akivaizdus. Taip kaina 300 eu ir 800 eu (1vnt-400eu )gan zenkli, bet as likau prie klonu,- tas astrus variklio darbas prie gero manau neprives. Ir variklio uzsivedimas kaip diena nuo nakties. Greit du metai skraidau su ducati clonais, taipogi ir kolegos.


[ Redaguota Tr Bal 05 2023, 11:27 ]
Į viršų
PovilasK
Kt Bal 06 2023, 10:06
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 745
Daikis rašė ...

[Rekomenduočiau tik iš bėdos....skirtumai nuo ignitech IR nuo originaliu ducati (arba LT pagamintu pagerintu , nei originalas ducati clonu):
1, Soft starto istikruju Nera. Imanomas variantas, nebent programiskai i zvakes paduoti uzsikurimo metu kas antra impulsa, ko pasekoje taip susvelnini starta. O va jau uzvedus varikli, imanoma stumdyti uzdegimo kampa pagal apsukas. deja , nors ir rasoma kad soft start yra-istiesu jo nera.
2, Ar impulsus nepataiko tiksliai kompas, ar galios raktai nesuderinti su musu rite, ko pasekoje Variklis musu dirba ne taip svariai, darbas astresnis, jauciama didesne variklio vibracija, negu naudojant ducati originalus ar clona.

P.S Rasau nes , radau prancuzu forume bandymus tiek ignitech, tiek ducati su diagramom ir pavyzdiniais video. Pats isbandziau, turiu ir ignitech modulius (su jais praskraidziau puse metu) ir ducati clonus. Variklio darbo skirtumas akivaizdus. Taip kaina 300 eu ir 800 eu (1vnt-400eu )gan zenkli, bet as likau prie klonu,- tas astrus variklio darbas prie gero manau neprives. Ir variklio uzsivedimas kaip diena nuo nakties. Greit du metai skraidau su ducati clonais, taipogi ir kolegos.



Gal galima gauti daugiau informacijos apie FR tyrimą?

SoftStart'as - tai ne kas antro impulso padavimas, o uždegimo kampo keitimas.
Video su strobe'u, kur gyvai matosi, kaip veikia ROTAX CDI moduliai:
https://www.youtube.com/watch?v=OWY_j3-hHcM

Trumpas aprašymas:

Standard original system start at 4° BTDC (pickup at end of lobe) and jump to 26° BTDC (pickup at begin of lobe) at 600-800 RPM. Original system with additional "soft start" system start also at 4°, but it keep this starting advance 10 s regardless of engine speed. Original system with new rotor start at 3° ATDC (pickup at end of lobe). See old and new rotor on photo below




Rotax service'o instrukcija su soft-start'o aprašymu (1.3 Reason)

.
si_912_028r0_advancedstartsystem.pdf

Ignitech'as yra custom CDI modulių gamintojas motociklam/mašinom nuo 2002 metų.
Skirtumai nuo Rotaxo CDI modulio - kampą keičia "šuoliu" nuo 3(4) iki 26 laipsnių, o palaipsniui.
Į viršų
Tinklalapis
Daikis
Kt Bal 06 2023, 04:02
Užsiregistravęs dalyvis #3240
Prisijungta: Št Grd 10 2016, 06:55
Pranešimų: 4
Povilai,
Aciu kad pravedete vaizdine pamokele apie degimo kampus 26 ir 4.
Matomai nesupratot manes, kaip rasiaiu apie ignitech moduliu soft starta.
Visu pirma , kad modulis nereguotu i 26 laipsnio impulsa o reguotu tik i 4 (vadinamas soft start), reikia pirmini impulsa 26 laipsn. gesinti. Ducati ji gesina analogine shema, gaunant 12v is lektuvo maitinimo (starterio reles ar tiesiai nuo starterio) ir praejus keliom sekundem originalas 7s, pas mane pasidariau 2s. vel modulis reaguoja i pirmini signala 26 laipsniai. Cia kalba apie seno modulio variklius kur siganals 26 ir 4 laipsn. Pas naujo modelio yra 26 ir -3.

Va tame ir beda, kad ignitech teoriskai tvirtina, kad sugeba taip padaryt programiskai, taciaiu praktiskai neiseina gauti tik 4 laipsnius, jis dirba pagal kazkoki algoritma ir gal ir suvelina, bet tikrai nepakankamai kad gautu tuos 4 ir tai vadinti tikru ducati soft startu negalima. Ko pasekoje
Ignitech vartotojai sugalvojo pasigerinti uzvedima triuku su praleidimu kas antru impulsu. ir tai VISAI NE SOFT START, o bandymas tokiu budu susvelninti atgalinius smugius.

Kaip mionejau as irgi turiu ignitech ir saltesniu oru kartais jausdavosi atgalinis musimas uzsivedant. Vis galvojau kad pareina sankaba. Bet perskaicius straipsni, pasidariau pats irgi tokius pat bandymus ir isitikinau, kad su ducati kur kas svelniau uzsiveda ir svelniau dirba variklis.

Idedu nuoroda i prancuzo straipsni: ten jis feisbookinis yra video kazkur i gala straipsnio , kur jis filmuoja savo lektuvelio bandymus. Pas mane kas liecia uzsivedima irgi buvo taspats. Straipsnis senas, nezinau ar mano narsykle blokuoja video, bet tikrai jie ten buvo. Bet ir jei ir pas jus neatsidarys, jis ten komentaruose viska apraso

https://m.facebook.com/notes/ulm-3axes/les-boitiers-dallumage-ignitech/2794715160854612/


o cia is forumo kur apie tai irgi diskutavo postas Mer 10 Nov 2021, 12:19

https://mcr01passion.forumperso.com/t1011p50-une-alternative-aux-boitiers-allumeurs-ducati

P.S As isreiskiau tik savo nuomone apie Jusu siulomus ignitech. Jie veikia,- bet yra skirtumu lyginant su ducati. Man jie buvo zenklus ir as gryzau prie ducati. Aisku uzpykau uz didele kaina, todel naudoju LT clonus kurie yra 1:1 tik istaisytos esmines klaidos originalo.

Tegu forumieciai patys sprendzia .As savo nuomones primygtinai nekisu.







Į viršų
Daikis
Kt Bal 06 2023, 04:31
Užsiregistravęs dalyvis #3240
Prisijungta: Št Grd 10 2016, 06:55
Pranešimų: 4


P.S po P.S
Povilai tavo sakinys SoftStart'as - tai ne kas antro impulso padavimas, o uždegimo kampo keitimas.
Galiu tau pasakyti tik viena, kad uzdegimo kampa pakeist, reikia gesinti arba pirma arba antra daviklio impulsa. Kas taip organizuota Ducati....... Tai kaip dabar su tavo teiginiu??????
O ignitech jis skaito ir pirma ir antra impulsa nuo daviklio ir pagal kazkoki algoritma velina % abieju signalu laike sumarine verte. Tik finale ignitech vistiek negauna tikro ducati soft starto. Rasydamas apie kas antra impulsa ignitech gesinima, kur kiti bando susvelninti uzvedima eina kalba ne apie 1 ir 2 daviklio impulsa, o apie 2 impulsu kartotinuma. Bet cia tik zaidimai, kaip ir neturint soft starto moduliu, bandyti uzvedineti tik su vienu moduliu, taip svelninant uzvedima.








[/quote1680787215]


[ Redaguota Kt Bal 06 2023, 04:33 ]
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0849sek,0.0080iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,867kb