Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Pasuktas variklis |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | Šis eksperimentas demonstruoja "kreivai" pastatyto propelerio efektą tik kai V=0. Skridimo greičiui didėjant, kai propeleris sraute stovi "kreivai", pradeda reikštis vis stipresnė traukos asimetrija, ko minėtas eksperimentas pademostruoti negali. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Ką turi mintį sakydamas "kreivai"? | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 541 | Reikia skaityti lėktuvo instrukciją, o ne sapalioti. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | Marius rašė ... Ką turi mintį sakydamas "kreivai"? "Kreivai" - turiu omenyje, kad dėl pasukto variklio, propelerio sukimosi plokštuma nėra statmena aptekančiam oro srautui. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 786 | Juozas rašė ... Kai kas naudoja ir kitą būdą sukimo momentui kompensuoti. Naikintuve Fokker D-VII pasuktas kilis, Messerrschmitt Bf-109, kilio profilis nesimetriškas, tai yra esant nuliniam atakos kampui, sukuria keliamąją jėgą. Tai tiek, kiek man šiuo metu žinoma FIAT CR.20 kairieji sparnai buvo šiek tiek ilgesni už dešiniuosius. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System