Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektro varikliai |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | http://www.zeromotorcycles.com/zero-s-order.php | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 692 | 17.5 кВт + 2,5 kg už $300 Spec. Model: 120-70-15 Resistance: 4.8ohm ESC Required: 250A Input Voltage : 30~70V Kv : 150 rpm/V Weight: 2550g Shaft: 10mm 20v Non Load Current: 11A Dimensions: 168x140x118mm (Including Mount) Equivalent: 110cc Twin Gas Engine (20hp+) apie 250A reguliatoriaus ir bateriju kaina geriau nekalbam info iš čia http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14427 | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5731 | Teko šiemet padiskutuot su Flylight šefu Paul Dewhurst http://www.flylight.co.uk/ stovint šalia jo elektrinio Lasair projekto http://www.eng.cam.ac.uk/news/stories/2009/Electric_aircraft/ Taip, brangus tai dar malonumas, bet ... Paul sako, kad jau labai greit elktra varomi orlaiviai apsimokės naudoti ... mokymui. Kodėl? Todėl, kad apskaičiavus eksploatacines išlaidas, yra pigiau mokyti su el. orlaiviu, nes nebereik variklio remonto išlaidų. Menka dar baterijų talpa visiškai pakankama mokymui - juk skraidoma aplink aerodromą. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1400 | Lektuveliu su elektros varikliais entuziastai kaip susitare "reklamuoja" nedideles eksploatacijos kainas visados nutyledami kiek kainuoja pats skraidymo aparatas. Cia panasiai, kaip su energija taupanciomis elektros lemputemis - uz sutaupyta elektra sumoki is anksto, pirkdamas tokia lempute uz mazdaug 20Lt vietoj klasikines, kainuojancios apie 1Lt, ar net dar pigiau. Ne veltui sakoma, kad "buti zaliuoju dar labai brangiai kainuoja". Elektrinius paramotorus jau bandoma gaminti serijomis, tik norinciu juos isigyti dar nera daug, nes kainuoja jie mazdaug dvigubai daugiau uz varomus vidaus degimo variklio, o akumuliatoriu energijos uztenka mazdaug tik 30 min skrydzio. Tikrai nesu nusistates pries elektros varikliu panaudojima, tik ispusta "zero emission" propaganda erzina. Is kur gi ta elektra atsiranda - dazniausia, deginant tuos pacius naftos produktus. Akumuliatoriai - tikrai ne naturaliu medziagu "koncentratas". Kad juos pagaminti, energijos ir "chemijos" reikia daug, o atitarnavusios baterijos - "chemine bomba", kuria utilizuoti/neutralizuiti visiskai netersiant gamtos vargu, ar imanoma. Taip, kad ta elektra tikrai nera jau tokia "zalia", kaip kad vis dazniau ir vis primygtiniau bandoma iteigti. Lengvu ir galingu elektros varikliu netruksta. Didziausia problema - energijos saltinis. Bet baterijos kasmet vis tobuleja... [ Redaguota Tr Lap 24 2010, 01:50 ] | ||
Į viršų | | ||
666 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #687 Prisijungta: Tr Lap 24 2010, 02:34Vieta: Ignalina Pranešimų: 21 | Baterijos kasdien pinga,LIPO utilizavimas paprastas,sujungi+su-ir begi. Siaip poros situ varikliu iki115 lektuvui turetu pakakti. | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Jau eina kalba, kad bus apmokestintas Co ismetimas, mat jau gamintojai (auto) jau moka, tik sia prievole permes ant pilieciu ir ta kai bus tikrai nemaza, pagrindinis dalykas, kodel oro tarsa neapmokestinama, tai sunkvezimiai, be to bus apmokestinama ir kiti ismetimai angliavandeniliai ir t.t., tada svarstykles persisvers io kita puse. Berods pernai buvo pasirodziusi informacija, kad japonai liciu jonu beterijose vietoj anglies vamzdeliu kaip jungiamuju grandziu naudojo geli, talpa padidino apie desimt kartu, pilno uzkrovimo nepameno, bet gerokai maziau uz valanda, o 1000 ikrovimou talpa sumazejo 2 proc. normaliom salygom, kai tuo tarpu dabartiniai atlaiko 1000 uzkrovimo ciklu. Gamyba nezymiai brangesne uz dabartinius elementus, tik gaila, kad siu technologiju atejimas i rinka gali uztrukti iki 10 metu. | ||
Į viršų | | ||
Mantas Butkus |
| ||
Viskas bus gerai Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35Pranešimų: 298 | Kažin kiek kainuos kroviklis ir atskiro el. įvado jam užmaitinti įrengimas?:) O LiPo akumuliatorių užtrumpinimas - gamtai yra "smūgis į paširdžius" [ Redaguota Tr Lap 24 2010, 07:17 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2357 | vysniukas rašė ... Jau eina kalba, kad bus apmokestintas Co ismetimas, mat jau gamintojai (auto) jau moka, tik sia prievole permes ant pilieciu ir ta kai bus tikrai nemaza, pagrindinis dalykas, kodel oro tarsa neapmokestinama, tai sunkvezimiai, be to bus apmokestinama ir kiti ismetimai angliavandeniliai ir t.t., tada svarstykles persisvers io kita puse. Berods pernai buvo pasirodziusi informacija, kad japonai liciu jonu beterijose vietoj anglies vamzdeliu kaip jungiamuju grandziu naudojo geli, talpa padidino apie desimt kartu, pilno uzkrovimo nepameno, bet gerokai maziau uz valanda, o 1000 ikrovimou talpa sumazejo 2 proc. normaliom salygom, kai tuo tarpu dabartiniai atlaiko 1000 uzkrovimo ciklu. Gamyba nezymiai brangesne uz dabartinius elementus, tik gaila, kad siu technologiju atejimas i rinka gali uztrukti iki 10 metu. gal nelabai supratau , ka ten apie sunkvezimiu apmokestinima rasei , bet sunkvezimai , deja , jau apmokestinti tarsos mokesciu ( | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | VyTis rašė ... vysniukas rašė ... Jau eina kalba, kad bus apmokestintas Co ismetimas, mat jau gamintojai (auto) jau moka, tik sia prievole permes ant pilieciu ir ta kai bus tikrai nemaza, pagrindinis dalykas, kodel oro tarsa neapmokestinama, tai sunkvezimiai, be to bus apmokestinama ir kiti ismetimai angliavandeniliai ir t.t., tada svarstykles persisvers io kita puse. Berods pernai buvo pasirodziusi informacija, kad japonai liciu jonu beterijose vietoj anglies vamzdeliu kaip jungiamuju grandziu naudojo geli, talpa padidino apie desimt kartu, pilno uzkrovimo nepameno, bet gerokai maziau uz valanda, o 1000 ikrovimou talpa sumazejo 2 proc. normaliom salygom, kai tuo tarpu dabartiniai atlaiko 1000 uzkrovimo ciklu. Gamyba nezymiai brangesne uz dabartinius elementus, tik gaila, kad siu technologiju atejimas i rinka gali uztrukti iki 10 metu. gal nelabai supratau , ka ten apie sunkvezimiu apmokestinima rasei , bet sunkvezimai , deja , jau apmokestinti tarsos mokesciu ( Atseit jie nepakankamai padengia realia tarsa ir eina kalba apie vieninga tarsos mokesti, kazkas kaip su tarsos leidimais. Kad tai padarys greitai, klausimas, bet kad tai padarys lengviesiems auto tai panasu, kad tikrai. [ Redaguota Tr Lap 24 2010, 08:40 ] | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | as teisingai supratau? tas 20ag motoriukas kainuoja 300 zaliu? kiek dar jam kainuotu kontroleris ir batareikes valandai? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System