Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / CAA informacija


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Kt Rgp 07 2008, 10:00
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5566
Visa tai tiesa, bet tik maza dalimi. Neseniai forume aprasiau dauguma avariju, ivykusiu per paskutinius metus savadarbiais lektuvais. Tendencija ta pati ir nesavadarbiams.
Zmones sistemingai daro viska kad uzsimustu, taciau niekas to nenori matyti. Kai uzsimusti pavyksta, prasideda tyrimai pro sali, protingos kalbos ir tt. Dar karta sakau-reikia nepaperkamo slubo vokiecio, kuris uz isidirbinejima skaudziai mustu. Realiai dabar viska reguliuoja tik naturali atranka.
Kaip vertinti tai kad pilotai skraido samoningai neprisriubave visu varzteliu, sistemingai skraido ir daro akrobatika labai mazam aukty, skraido prisigere snapso? Kaip vertinti, kad Lietuvoje neegzistuoja bent kiek kokybisko pilotu paruosimo? Skraidymo mokyklos tik fikcija, besilaikanti ant senuju instruktoriu, o ir sie jau elgiasi kaip gulbe lydys ir vezys senoje pasakecioje?
Į viršų
Algis
Kt Rgp 07 2008, 10:02
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1992

KL rašė ...

Kodėl Elektrėnų forumas nebeveikia?


Hmmm. Tai kad veikia. Kestuti, parasyk siame forume man asmenine zinute su savo userio vardu ULOPF forume ir IP. Savo IP paprasciausiai gali suzinoti parases komentara i "Lietuvos ryta". Sis budas jei kitaip neiseitu. Patikrinsiu gal automatas del kokiu nors priezaciu uzbanino. Tada atkabinciau.

Gal labai seniai ten buvote? Biski pasikeites adresas. Dabar jis: http://81.16.238.227/forum/

[ Redaguota Kt Rgp 07 2008, 10:05 ]
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Kt Rgp 07 2008, 10:08
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
...aš čia nusivažiavau į meditacijas,

bet,

grįžtant prie temos - mes visi turėtume daryt viską įmanoma sudarant sąlygas, dar labiau mažinant (ačiū, kad jie ir taip nežymūs ) biurokratinius suvaržymus, skiriant lėšas, atleidžaint nuo PVM ir t.t. ir pan., kad kuo daugiau žmonių galėtų džiaugtis laisvu skrydžiu. Ir čia mes turėtume aptarinėti ne kodėl orlaivis nutūpė ne į KTT, o tą sunkų, dramatiškai sudėtingą kelią gaunant paramą tam lėktuvui įsigyti, bemieges naktis jį sunarstant į puikų orlaivį, valandų valandas praleistas ore besitreniruojant, ruošiantis ginti LIETUVOS spalvas Europos čempionate, laiką "pavogtą" nuo šeimų, atsisakymą daugybės snobiškų, beverčių mažmožių susitelkiant į DIDŽIĄJĄ SKRYDŽIO ĮDĖJĄ, žmogaus veržimasį SKRISTI...

...na nutūpė ne į KTT, pamanykit....

...atvykit į Leszno http://www.emc2008.pl/ , pajuskit LAISVO SKRYDŽIO DVASIĄ....
Į viršų
Algis
Kt Rgp 07 2008, 10:29
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1992
romkasponka rašė ...

1. Kuro bakai. Seniausiai ishrasti saugus bakai, kurie naudojami karineje aviacijoje ir autosporte. Taip butu galima ishvengti nemazai auku, kurios daznai buna del gaisro.
2. Dirzai.
3. Sedynes.
4. Konstrukcija korpuso tos dalies kur sedi pilotas.
5. Orlaivio gelbejimo parashiutu nebuvimas.
6. Paprastu parashiutu nebuvimas.


1. Ne viskas tinka ULO kas tinka kariskiams ar auto. I ULO neidesi bako kurio vidus ismustas ~ 10 mm guma ir neuzspausi tuscios erdves bake inertinemis dujomis. Vien inertiniu duju balionai kiek svers!
2. Nesuprantu kuom uzkliuvo dirzai, sedynes ir konstrukcija. Dirzai tie patys automobiliniai, sedynes paminkstintos kad uzpakalis atlaikytu koki 3 val. skrydi.
5. BRS kol kas neprivalomas, bet daug kur "primygtinai rekomenduojamas". Geras daiktas, bet brangus. Koks psichologinis komfortas kai skrendi ir zinai, kad turi BRS jei ka. Jei i MS BRSa dar gali ikisti su maziausiomis sanaudomis tai i ULO ar MK jau reikia daryti konstrukcinius pakeitimus. O cia jau problema jei gaminant nebuvo numatytas varijantas, kad kada nors turesiu BRSa.
6. Parasiutas ULO? Zinant, kad skrendama ~200-300m aukstyje ir ivertinus piloto megejo reakcija. Piloto kuris (dauguma) niekad neturejo suoliu su parasiutu. Nemanau kad spes issiskleisti kupolas kai pilotas galu gale issivers is kabinos. O kaip isesti i kabina? Pabandykit uzsideti parasiuta ir ilipti i savo auta. Dar ir pavaziuoti.
Į viršų
Tinklalapis
NNN
Kt Rgp 07 2008, 10:51
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Rolandas rašė ...

Visa tai tiesa, bet tik maza dalimi. Neseniai forume aprasiau dauguma avariju, ivykusiu per paskutinius metus savadarbiais lektuvais. Tendencija ta pati ir nesavadarbiams.
Zmones sistemingai daro viska kad uzsimustu, taciau niekas to nenori matyti. Kai uzsimusti pavyksta, prasideda tyrimai pro sali, protingos kalbos ir tt. Dar karta sakau-reikia nepaperkamo slubo vokiecio, kuris uz isidirbinejima skaudziai mustu. Realiai dabar viska reguliuoja tik naturali atranka.
Kaip vertinti tai kad pilotai skraido samoningai neprisriubave visu varzteliu, sistemingai skraido ir daro akrobatika labai mazam aukty, skraido prisigere snapso? Kaip vertinti, kad Lietuvoje neegzistuoja bent kiek kokybisko pilotu paruosimo? Skraidymo mokyklos tik fikcija, besilaikanti ant senuju instruktoriu, o ir sie jau elgiasi kaip gulbe lydys ir vezys senoje pasakecioje?



...kasdien matau tą "mokymą" - skrenda 5 km ! eismo ratu virš gyvenamų vietovių (variklis VIENAS), o variklio užgesimą imituoja šalia KTT, "užeina" tūpt - ketvirtas posūkis 2 km nuo KTT (su ULO !!!!!), kai užtektų 500 m, aklai pasitiki vaikinu su radio aparatuku bokštelyje ir savo braškančiu ryšiu, kuris bet kada gali "užsilenkt", mokinys sėda į jau pilnai parengtą, patikrintą orlaivį (ir supratimo neturi ką ten reik tikrint), po skrydžio jo nevalo, neplauna (už tokias "babkes" negi rankas tepsies ) ir t.t., ir pan.

...bet jau yra viena, kita mokykla, atsisakiusi dosaafinių instruktorių, bet dar mažai, labai mažai...
Į viršų
romkasponka
Kt Rgp 07 2008, 02:58
Užsiregistravęs dalyvis #165
Prisijungta: An Lie 22 2008, 11:08
Vieta: VNO
Pranešimų: 20
1. Ne viskas tinka ULO kas tinka kariskiams ar auto. I ULO neidesi bako kurio vidus ismustas ~ 10 mm guma ir neuzspausi tuscios erdves bake inertinemis dujomis. Vien inertiniu duju balionai kiek svers!

Apie inertines dujas nekalbu, tai visai netinka ULO, bet baku, naudojamu sporte, sieneles tikrai plonesnes. Va ATL sako nuo 0,25-2,16mm. http://www.atlinc.com/uavbladder.html Nekalbant apie pilotazinius lektuvus, kuriuose mano nuomone jie tikrai turetu buti privalomi, .t.y. automobiliu sportas gana daug ishmoko ish aviacijos saugumo technologiju, bet kazkodel mazojoje aviacijoje i tai ziurima pro pirshtus.

2. Nesuprantu kuom uzkliuvo dirzai, sedynes ir konstrukcija. Dirzai tie patys automobiliniai, sedynes paminkstintos kad uzpakalis atlaikytu koki 3 val. skrydi.

Sedynes teko matyti hamako tipo pas ULO, tai koks ten saugumas? Idomu kaip atrodytu nugara su tokia sedyne nusiplojus su geru vertikaliu greichiu?
Cesnoje man dirzai pasirode skirti tik tam, kad su galva skyles virsh galvos nepadarytum, o apie sauguma avarijos atveju ten tikrai niekas negalvojo. Lyginti nelabai turiu su kuo, apart Fokker 50 ir Boeing 737, kur jau yra normalus dirzai. Kazkaip nematau labai didelio skirtumo avarijoje su ULO ir sportui ruoshtu automobiliu, t.y. turetu buti taikomi panashus reikalavimai dirzams, shalmams ir pan., nes mazame orlaivyje deformacines zonos mazos ir dazniausiai deformacijos atveju viskas lenda i igulos erdve, o galva kontaktuoja su aplinkui esanchiomis konstrukcijomis.
5. BRS kol kas neprivalomas, bet daug kur "primygtinai rekomenduojamas". Geras daiktas, bet brangus. Koks psichologinis komfortas kai skrendi ir zinai, kad turi BRS jei ka. Jei i MS BRSa dar gali ikisti su maziausiomis sanaudomis tai i ULO ar MK jau reikia daryti konstrukcinius pakeitimus. O cia jau problema jei gaminant nebuvo numatytas varijantas, kad kada nors turesiu BRSa.
6. Parasiutas ULO? Zinant, kad skrendama ~200-300m aukstyje ir ivertinus piloto megejo reakcija. Piloto kuris (dauguma) niekad neturejo suoliu su parasiutu. Nemanau kad spes issiskleisti kupolas kai pilotas galu gale issivers is kabinos. O kaip isesti i kabina? Pabandykit uzsideti parasiuta ir ilipti i savo auta. Dar ir pavaziuoti.
Manau arba BRS, arba parashiutai turetu buti privalomi, t.y. viens ish ju.
Statistika tikrai butu mazosios aviacijos nenaudai, jei palygintumem su autosportu.
Į viršų
Tinklalapis
Vld
Kt Rgp 07 2008, 05:12
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
Sedynes teko matyti hamako tipo pas ULO, tai koks ten saugumas? Idomu kaip atrodytu nugara su tokia sedyne nusiplojus su geru vertikaliu greichiu?

Svoris, Žmogau, svoris. Pamėgink sukonstruoti orlaivį kuris pvz sveria 48kg (Swift light su hamakine sėdyne; jo konfigūracija tokia kad nusileidžiand subinė velkasi žeme...) tada suprasi kodėl sėdynės tokios. O dėl saugumo tai absoliutaus saugumo nėra, yra tik santykinis. Ir šitoj vietoj kertasi du saugumai - skraidytojo ir tų kurie gyvena apačioj. Mažas svoris - mažas pavojus apatiniams (bet didelis viršutiniams). Tik tokiom sąlygom mums leidžia skraidyti iš viso...
Į viršų
Vld
Kt Rgp 07 2008, 05:37
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
Statistika tikrai butu mazosios aviacijos nenaudai, jei palygintumem su autosportu.

Romka, nepriimk asmeniškai, bet yra tokia liaudies patarlė: nereikia lyginti b su pirštu

UL nekelia klausimo kaip liabiau apsaugoti pilotą. Šitie klausimai jau atsakyti BA (sertifikatai, procedūros).
Autosportas vyksta izoliuotai nuo bendros paskirties eismo, o UL - ne. Todėl ULams yra keliamas reikalavimas nekelti pavojaus kitiems, o skrajūnas [cenzūra], jis pats norėjo.

Čia nėra klausimas ar galima tai padaryti ar ne, čia tiesiog filosofija tokia kad nereikia, nes skrajūnų saugumas yra svoris. o Svoris yra visuomenės priešas(*). Labai daug žmonių beje ir neskraido UL, nes mano kad svorio ribos yra nepakankamos protingam saugumo lygiui užtikrinti. Jūsų teisė rinktis.

(*) atkreipk dėmesį į Kęstučio cituotą avariją. Ten BA lėktuvas nugriovę amerikonišką šuns būdos tipo namą ir užmušė ten buvusius žmones. Tuo tarpu pamario pušis nė nepirstelėjo kai į ją įlėkė ULas. Aišku jeigu pušys išviso gali persti Na bet esmė manau aiški.

p.s. yra UL tipų su plieniniais rėmais kurie saugo įgulos gyvybinę erdvę. Bet lėktuvai tada nelabai gražūs, ne tokie greiti, ne plastikiniai... O ar dėti gelbėjimo sistemą ar ne tai labiau pačio piloto reikalas, kas jam yra brangiau 2000 eurų ar jo paties subinė. O parašiutai tai išvis nesąmonė. Jie turi prasmę tik sklunderiuose, nes jie skraido aukštai.
Į viršų
Andrius
Kt Rgp 07 2008, 10:46
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 471
Viskas prasideda nuo instruktoriaus- kaip jis ismokina, taip po to jo mokinys ir skraido. Ir cackintis cia nevalia. Instruktorius turi idiegti supratima apie aviacija, apie poziuri i saugu skraidyma
Į viršų
AR
Pn Rgp 08 2008, 07:35
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3568
Labai tingiu daug rasyti - mano nuomone ir taip visi zino
taigi :

1. Pritariu Valdo isdestytoms mintims (isskyrus tai ka jis apie ULO svorius ir sauguma rase)
2. Labai madinga aviacijoje daryti isvadas is vieno ivykio ir pulti "KAZKA DARYTI". Daryti nereikia nieko Keletas ivykiu per metus yra absoliuciai NORMALU. Statistika - ne daugiau. Reikia speti vykdyti dabartinius reikalavimus ir bus puiku o ne pulti kurti nauju po kiekvieno incidento.

[ Redaguota Pn Rgp 08 2008, 07:43 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0756sek,0.0107iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,971kb