Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / CAA informacija


Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
KL
Pn Bal 18 2008, 11:08
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Gaila, bet turiu pranešti, kad Vokietijoje šiandien sudužo vienas geriausių Lietuvoje pagamintų savadarbių orlaivių RV-8 LY-MMM. Pilotas Zigfridas Kaemper-is iš Panevėžio liko sveikas, bet lėktuvas sudaužytas.
Pagal pradinę informaciją (jis skambino apie pietus) buvo variklio problemos kylant, tūpė prieš save, netilpo ant tako, sulaužė važiuoklę ir apsivertė.
Variklis Subaru su amerikonišku diržiniu reduktoriumi.
Turėtų el. paštu atsiūsti smulkesnę informaciją.
Į viršų
AR
Pn Bal 18 2008, 11:53
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Idomu suzinoti kas ten per problemos.

kokios sankcijos is CAA puses bus? ( negi subaru motorus uzdrausti reikia?

[ Redaguota Št Bal 19 2008, 12:00 ]
Į viršų
Rolandas
Št Bal 19 2008, 07:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

AR rašė ...



kokios sankcijos is CAA puses bus? ( negi subaru motorus uzdrausti reikia?


Ipraskim gyventi laisvi, nes po tokiu klausimu CAA lyg ir tikrai reiketu ivesti sankcijas. Nepagristu sankciju neturi buti.
Į viršų
KL
Št Bal 19 2008, 10:19
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Andriau, neįsivaryk sau manijos dėl CAA sankcijų .
Ar tiek jau daug jų buvo - aš iš viso tik kelias prisimenu per visą jos gyvavimo istoriją. Ir tai, po sankcijų (dažniausiai kokios nors veiklos apribojimo ar sustabdymo), susitvarkius procedūras, pasidaro daugiau laisvių, negu iki tol.
O dėl Subaru Zigis pastabų lyg ir neturėjo (bent jau nesiskundė), daugiau rūpesčių jam kėlė reduktorius. Ir Subaru jis pasirinko, nes buvo labai piktas ant Lycomingų, kurie paskutiniu metu pasidarė labai nepatikimi. Po to, kai komponentų gamybą perkėlė subrangovams Meksikoje, Brazilijoje ir t.t.. Jam su Mooney buvo avarinė situacija skrendant virš Lenkijos kalnų. Todėl jis pasirinko Subaru, nors pinigų geram varikliui tikrai turėjo.
Į viršų
KL
Št Bal 19 2008, 10:44
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Taip jis atrodė 2006 Istroje:



Į viršų
AR
Sk Bal 20 2008, 12:14
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Na manau visiems smagu butu jei tai yra tik mano asmenine "manija" del sankciju

(aisku laikas - geriausias teisejas)

o del lycoming nepatikimumo ar tai tikrai turi pagrinda? Gal ten Lenkijoje buvo vienetinis atvejis?
Į viršų
KL
Pr Bal 28 2008, 12:24
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Pas kaimynus - pirmosios sezono avarijos:
http://rus.delfi.lv/news/daily/criminal/article.php?id=20828089
http://foto.delfi.lv/ru/album/6271/?page=2
Į viršų
justas
Pr Bal 28 2008, 12:32
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1619
Na... visokios mintys uzeina kai taip lektuva suvarto.. ypach kad skraidino draugo zmona... . Arba kai ligoninei tvirtina kad shasi neishileido... (Zinoma kad neishsileido, kaip ji galejo ishsileisti jei ji svolachius net ir nesusiskleide..)

[ Redaguota Pr Bal 28 2008, 12:34 ]
Į viršų
KL
An Rgp 05 2008, 10:47
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Turbūt, visi girdėjote apie Šilutės atvejį, kai buvo palaužtas Sky Rangeris. Gerai, kad Aidas nenukentėjo, bet čia tik dėl laimingo atsitiktinumo:
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=17889793&categoryID=5995&ndate=1217365200
Norėčiau atkreipti kolegų dėmesį, kad keletas paskutinių avarijų įvyko (bent jau oficialiai) dėl technikos kaltės, konkrečiai - variklio gedimo mažame aukštyje.
Tikrinant daugelio ULO ir MKO orlaivių žurnalus pasigendama normalios techninės priežiūros įrašų - arba darbai nedaromi, arba jie neįrašomi į žurnalą.
Primenu, kad žurnalo pildymas yra ne tik techninis, bet ir juridinis aktas.
Be to, įtariu, kad daugelis Rotaksų vartotojų neturi pilnos ir paskutinės informacijos apie techninę priežiūrą.
Ją galima rasti internete, pavyzdžiui, Rotax 912 paskutinis (2005/3) techninės priežiūros vadovo pakeitimas, kuriame yra sugriežtintas (palyginti su ankstesniais leidimais) reglamentų grafikas:
http://www.rotax-aircraft-engines.com/pdf/dokus/d03619.pdf
Be to, reikia pastoviai sekti Rotax biuletenius ir juos įgyvendinti:
http://www.aviagamma.ru/bul.html
Tas pats ir su kitais Rotax, bei kitų modelių varikliais.
Nebus išduodami tinkamumai, jeigu žurnale nebus pilnas gamintojo nurodytų darbų sąrašas.
Bandysim, gal kartu su ULOPF, pasikviesti dilerių atstovus ir organizuoti kursus apie variklių techninį aptarnavimą.
Kita problema, jau nesusijusi su orlaiviais (nors ir ne mano kompetencijoj) - panašu, kad trūksta pilotavimo įgūdžių avarinėje situacijoje, pavyzdžiui, atsakius varikliui mažame aukštyje.
Susidaro įspūdis, kad lėktuvų Lietuvoje daugėja greičiau, negu techninių bei pilotavimo įgūdžių.
Kokia yra jūsų nuomonė ir pastebėjimai?
Į viršų
Algis
Tr Rgp 06 2008, 09:56
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Pritariu Kestuciui, kad gamintojo nustatytus reglamentus vykdyti butina. Rotax, Jusu minetame portale, leidzia svininkams registruotis ir atsiuncia i e-pasta naujausius pataisymus. Tiesa daznokai atsiuncia nereikalingos informacijos. Problema ta, kad jei sekti absoliuciai visais serviso biuleteniais gali neuztekti ir lesu jiems ivykdyti ir laiko skraidyti. Esme ta, kad Lietuvoje nera ROTAX atstovo ir norint ivykdyti kokio nors biuletenio salygas reikia siustis kokia nors detale is uzsienyje esancio distributoriaus. O tai uzima laiko. Tenka vykdyti tik Serviso biuletenius pazymetus MANDATORY. Cia prisegu reglamentiniu darbu sarasus ir apimtis kuriuos issiverciau. Atsiprasau uz galimas gramatikos ar stilistikos klaidas. Bet geriau sis tas nei nieko.

[ Redaguota Tr Rgp 06 2008, 10:00 ]
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0966sek,0.0146iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,917kb