Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Kompiuterinis projektavimas.


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kompiuterinis projektavimas.
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Dovydas_S
An Lap 24 2009, 09:04
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Kai tokios paskirties sklandytuva projektuojat manau reiketu ir apie sauguma pagalvot , o tai is brezinio matosi kad apatinis liemens vamzdis tiesiai i stubura sulystu smugio atveju. Manau pas Lak 16 geriau ta vieta buvo ispresta .
Kai kuriat kazka naujo tai bent zinksneliu i prieki reiktu eiti o ne atgal.........
Į viršų
vysniukas
An Lap 24 2009, 11:36
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Ktu teko su algoru dar dosiniu skaiciuot atsparuma skraidykles, o braiziau su autocadu, pakankamai normaliai gavosi, paskui ta modeli perkeliau i windowsini algora, siek tiek graziau ir funkciju daugiau tik laiko nebuvo isisavinti iki galo, Kazys Petkevicius deste.
P.S. Taip saugumas po klaustuku del uodegos, reiktu vamzdi besiremianti i nugara naikint ir nuleisti po sedyne, nes nusileidimai nevisada pas mokinius svelnus gaunasi, todel gali ir siaip laikui begant trukti ir suzaloti nugara
Į viršų
Bernardas
An Lap 24 2009, 03:04
Užsiregistravęs dalyvis #65
Prisijungta: Kt Kov 20 2008, 07:57
Pranešimų: 15
Del braizymo laiko- imanoma ir tokiais tempais, jei tai butu pagrindinis darbas ir nereiktu mąstyti,projektuoti tik isbraizyti.
AGAI dėsto šiek tiek Catios ir truputį Inventor'iaus. Mano nuomone, pasirinkta Catia,nes dauguma didziosios aviacijos pramonės pasaulyje naudoja ją..Kas dirba Lietuvoje nezinau.
Simuliaciju nėra, kol nebaigtas projektavimas. Oro aptekejimu simuliacijas teko daryti su Solidworksu,bet ten ne iš aviacijos srities.
Del konstrukcinių sklandytuvo klausimų manau atsakys K.Leonavičius.
Į viršų
Vanagiukas
An Lap 24 2009, 04:47
Užsiregistravęs dalyvis #304
Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14
Pranešimų: 341
del to vamzdzio nereiketu taip imti i galva,
trumpa istorija:

Kai pradejau uzsiimineti vaiku instruktoriavimu, na... nepameluosiu ir faktu negrazinsiu, tikrai pasitaikydavo malku, siemet startavom tesurinke viena lak - 16, dar du nauji lauke uznugari, jei maza kas... na ir ka jus manot, sieme isleidom savarankiskai vaiku nuo 0 apie 20, per visa vasara dirbom tik su vienu sklandytuveliu, ir vienintelis didesnis palauzimas buvo, linkes spyrius.

isvada ta, kad vaikiski sklandytuveliai nelauzimui skirti, didziaja dali incidentu turi numatyti instruktorius, kad ju isvengti, zinom pasitaiko visko, to neisvengsi, nes yra dinamika, greitis ir t.t. bet viskas prasideda ir pasibaigia nuo metodikos, o ne orlaivio konstrukcijos,. Kreivai ziurejau i R. Kalinausko vaikiska sklandytuveli, todel kad remas sakykim sudetingas, ir incidento metu remontuojamas sunkiau nei lak-16, siemet pats su juo suskridau, skrenda daugiau nei puikiai, tad savo nuomone pakeiciau, paprasciausiai prie tokios sklandytuvelio nereikia leisti vaiko be jokios praktikos,
tas pats ir su naujuoju AGAI, nereikia kritikuoti, mano, zinoma jis labai panasus i lak-16, ir ar tai blogai? kaip bence raso, nauja tik prisiminta sena...

ka as cia tuo norejau pasakyti?

na turbut tai, kad nekritikuokim, o prisitaikykim, jei konstruktorius taip numate, vadinasi taip reikia!
Į viršų
Rolandas
An Lap 24 2009, 09:52
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5566

Vanagiukas rašė ...


Kreivai ziurejau i R. Kalinausko vaikiska sklandytuveli, todel kad remas sakykim sudetingas, ir incidento metu remontuojamas sunkiau nei lak-16, siemet pats su juo suskridau, skrenda daugiau nei puikiai, tad savo nuomone pakeiciau, paprasciausiai prie tokios sklandytuvelio nereikia leisti vaiko be jokios praktikos,



Esu isitikines kad virinta liemens santvara paprasciau remontuoti nei Lak-16 rema, apie tai galvojau projektuodamas. Linkusi vamzdeli galima istiesinti, blogiausiu atveju laikinai prikniedyti salia kampuoti, taciau visai paprasta suvirinti, juk kas penktam garaze galima rasti gera suvirinimo aparata.
Baisiausia kitkas-sklandytuvui daryti LAK dave tik dali lesu, projektavau ir gaminau tikedamas kad ateityje tokiu sklandytuvu reikes, taciau aeroklubas visai nesidomi sklandytuvo likimu. Sklandytuvas beveik neskraido, sunku objektyviai ivertinti jo savybes. Ne karta prasiau kad butu skraidoma, jei reikia lauzoma, zadejau remontuoti savo lesomis, deja.
O gal kam reikia tokio sklandytuvo???????? Zinoma uz aciu, turtas formaliai aeroklubo! Juk man reikia informacijos.



Į viršų
Audrius
An Lap 24 2009, 11:16
Svečias
Manau po avarijos tokiam sklandytuvui tektu pervirinti rema is naujo, dadurineti ar tiesinti vamzdelius butu ne pats geriausias atvejis.Ar ne geriau butu pagalvoti apie kompozitine konstrukcija kuri sugebetu spyruokliuoti ir butu ne taip lengvai pazeidziama,juk skraido mokinukai.
Į viršų
Rolandas
An Lap 24 2009, 11:41
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5566
Audrius rašė ...

Manau po avarijos tokiam sklandytuvui tektu pervirinti rema is naujo, dadurineti ar tiesinti vamzdelius butu ne pats geriausias atvejis.Ar ne geriau butu pagalvoti apie kompozitine konstrukcija kuri sugebetu spyruokliuoti ir butu ne taip lengvai pazeidziama,juk skraido mokinukai.

Spyruokliuoja vaziuokle, sedyne, o santvara dirba.
Gincas beprasmiskas kol nera padaryta pakankamai daug skraidyminiu bandymu ir avariniu tupimu.

Per negausius bandymus isryskejo ir kai kurios klaidos:
-Vaziuokles ratus reiketu apie 3- 10 cm stumteleti i prieki, vietoj priekinio valdomo ir sudetingo rato reikia tik geros atramos (rato buvo reikalaujama tech salygose).
-Paliekant konstrukcija su priekiniu ratu, reiketu apie 1,5 laipsnio padidinti sparnu pastatymo kampa.
-Galima siek tiek supaprastinti santvara.

Na o siaip tai reikia avariniu tupimu, deja... Gal paciam reikes pabandyti?
Į viršų
Audrius
Tr Lap 25 2009, 12:14
Svečias
Nesigincyju,tik svarstau kokie luzinai linkimai atsirastu po nedideles avarijos.Teko matyti programele kuri tokius dalykus simuliuoja,manau tokia programele mokantis dirbti galetu greitai isisaiskinti avarijos pasekmes virtualiai ir daug kartu ivairiais greiciaias ar kampais.Nereiktu lauzyti gatavo produkto,arba pries darant isdirbti varinius atvejus.

[ Redaguota Tr Lap 25 2009, 12:16 ]
Į viršų
KL
Tr Lap 25 2009, 12:53
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Labai gera diskusija.
Gaila, kad esu toli nuo Lietuvos ir negaliu pilnai dalyvauti. Ryt-poryt pratęsiu temą.
Tik reiktų atskirti kompiuterinį projektavimą nuo mokyklinio sklandytuvo projekto.
Į viršų
Rolandas
Tr Lap 25 2009, 04:13
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5566
Audrius rašė ...

Nesigincyju,tik svarstau kokie luzinai linkimai atsirastu po nedideles avarijos.Teko matyti programele kuri tokius dalykus simuliuoja,manau tokia programele mokantis dirbti galetu greitai isisaiskinti avarijos pasekmes virtualiai ir daug kartu ivairiais greiciaias ar kampais.Nereiktu lauzyti gatavo produkto,arba pries darant isdirbti varinius atvejus.

Puiku. Pasiziurejes i kompiuteriu projektuota sklandytuva matau keleta silpnu vietu. Kaip tik norejau rasyti apie tai forume, taciau siulau tau paciam, kolegoms pabandyti tai padaryti, gal but panaudojant mineta programele.
Buciau dekingas jei ir mano sklandytuvui butu padaryta panasi analize.

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0741sek,0.0066iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,920kb