Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Sklandytuvai. Motosklandytuvai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Mokykliniai sklandytuvai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | |||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5571 | Del mokymo koncepsijos Jei organizuoti mokyma pagal siuloma schema: mokomasis pradinio mokymo sklandytuvas-treniruociu sklandytuvas su 15-20 kokybe,-UL lektuvas, mokymas is pigiausio virstu brangiausiu. Siuos tris skirtingu lygiu orlaivius reiketu nagrineti nepriklausomai vienas nuo kito. Sunkiai isivaizduoju 20 vnt kokybes turincio sklandytuvo kilnojima begaliniu lynu. Saugiems skrydziams reiketu bent 2 km ilgio juostos ir begales laiko po trumpo skrydzio gryzimui i starta.Idomu butu su tokiu sklandytuvu skrieti termike pakilus paskui lektuva ar autoisvilktuvu. Toks sklandytuvas puikiai skrietu slaito antvejyje. UL lektuvui didelio proilgio sparnai pagerintu aukscio emima, taciau visuose kituose skrydzio etapuose aiskiu privalumu nebutu, ypac siulomoje lektuvo schemoje. Trukumai-dideli gabaritai, sunkus lonzeronas, sunkus sparnas. Statistiskai UL lektuvai skraido su mazesnio proilgio sparnais. Galu gale siulomoje schemoje liemens aptakumas blogas del staigaus skerspiuvio mazejimo, labai blogos ir propelerio darbo salygos. Tokios geros aerodinamikos sparnus butu galima sekmingai naudoti tik klasikines schemos lektuve (pvz Pipistrel gaminiai). Prasau nepykt uz kritika. Geros idejos ji nezlugdo, taciau padeda atsikratyti klaidu. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Del mokymo koncepsijos Jei organizuoti mokyma pagal siuloma schema: mokomasis pradinio mokymo sklandytuvas-treniruociu sklandytuvas su 15-20 kokybe,-UL lektuvas, mokymas is pigiausio virstu brangiausiu. Siuos tris skirtingu lygiu orlaivius reiketu nagrineti nepriklausomai vienas nuo kito. Va tai tau... Jeigu vietoje siūlomo UL lėktuvo būtų Magija, turbūt, taip pat karštai įrodinėtum, kad tai pigiausias būdas. Kas gali būti pigiau, už mokymą ultralengvuoju lėktuvu po pradinio apmokymo vaikų mokykloje? Sunkiai isivaizduoju 20 vnt kokybes turincio sklandytuvo kilnojima begaliniu lynu. Saugiems skrydziams reiketu bent 2 km ilgio juostos ir begales laiko po trumpo skrydzio gryzimui i starta Va čia jau rimčiau. Man pačiam kelia daug abejonių toks metodas. Bet: 1. Nereikia daug įsivaizduoti - reikia prisiminti istoriją. Iki karo panašiu būdu buvo keliami visi sklandytuvai, netgi turintys 30 kokybę. Tik toks skirtumas, kad nuo kalno. 2. Kodėl 2 km? Kodėl būtinai skristi tiesiai? Kiek pamenu, netgi pradinio mokymo programose, pabaigoje būdavo skrydžiai su posūkiais ir pilnu apsisukimu. Tuo labiau, kad sklandytuvo su atvira kabina ir oro stabdžiais pilotavimas gali ne per daugiausiai skirtis nuo mokyklinio. 3. Begalinis lynas būtų tik trumpas pereinamasis etapas, skirtas naujos technikos įsisavinimui. Paskui būtų perėjimas prie autoišvilktuvo. O gal ir antvėjų, jeigu kam pasisekė su geografinėm salygom. Bet pažiūrėkim ir į teigiamą pusę, jeigu pavyktų įdiegti tokį metodą: 1. Nenutrūkstamas mokymas mokyklose. Galima būtu paruošti pilotus iki pat ULO lakūnų ar sklandytojų licencijų. 2. Ideologinė pusė. Pradinukai darydami "prabežkes" ir pirmuosius šuolius išsižioję stebėtų, kaip jų vyresnieji broliai kas kelintą startą prisikabina "baltą" techniką ir aukštai pakelti raito gyvatėles ar posūkius. O šalia, keliami "winčų", jau su uždėtais gaubtais ir prietaisais, bando ir paskrieti virš "taško". Motyvacijos tęsti mokymą būtų vagonai... Gal vis tik verta pabandyti? Neatmesti iš karto? Apie lėktuvą - kitame numeryje... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5571 | KL rašė ... Del mokymo koncepsijos Jei organizuoti mokyma pagal siuloma schema: mokomasis pradinio mokymo sklandytuvas-treniruociu sklandytuvas su 15-20 kokybe,-UL lektuvas, mokymas is pigiausio virstu brangiausiu. Siuos tris skirtingu lygiu orlaivius reiketu nagrineti nepriklausomai vienas nuo kito. Va tai tau... Jeigu vietoje siūlomo UL lėktuvo būtų Magija, turbūt, taip pat karštai įrodinėtum, kad tai pigiausias būdas. Kas gali būti pigiau, už mokymą ultralengvuoju lėktuvu po pradinio apmokymo vaikų mokykloje? Sunkiai isivaizduoju 20 vnt kokybes turincio sklandytuvo kilnojima begaliniu lynu. Saugiems skrydziams reiketu bent 2 km ilgio juostos ir begales laiko po trumpo skrydzio gryzimui i starta Va čia jau rimčiau. Man pačiam kelia daug abejonių toks metodas. Bet: 1. Nereikia daug įsivaizduoti - reikia prisiminti istoriją. Iki karo panašiu būdu buvo keliami visi sklandytuvai, netgi turintys 30 kokybę. Tik toks skirtumas, kad nuo kalno. 2. Kodėl 2 km? Kodėl būtinai skristi tiesiai? Kiek pamenu, netgi pradinio mokymo programose, pabaigoje būdavo skrydžiai su posūkiais ir pilnu apsisukimu. Tuo labiau, kad sklandytuvo su atvira kabina ir oro stabdžiais pilotavimas gali ne per daugiausiai skirtis nuo mokyklinio. 3. Begalinis lynas būtų tik trumpas pereinamasis etapas, skirtas naujos technikos įsisavinimui. Paskui būtų perėjimas prie autoišvilktuvo. O gal ir antvėjų, jeigu kam pasisekė su geografinėm salygom. Dar karta kartoju kad atskirai visi mokymo metodai puikus, nesvarbu UL marke. Biogai kai metodai surisami i privaloma nuoseklia eile. Posukiai mazame aukstyje visada pavojingi net patyrusiam pilotui. Priimta kad maziau 100m posukiai nedaromi be ypatingo reikalo, ypac mokymo metu. Istoriskai begalinis lynas atsirado neseniai Esu iprates isklausyti daug kritikos, ji daznai sukelia emocijas bent jau viduje, taciau visada padeda ieskoti optimalaus sprendimo. Specialistu ir net "specialistu" kritika ypac vertinga. Jei kritika kelia per daug emociju, tada...(irasykite trukstamus zodzius). | ||
Į viršų | | ||
Vanagiukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | tikiuosi neisizeis kolega, kad pirmas ikelsiu foto, paprasciausiai turejau jas kompiuteryje, tai va nuotraukos pacioje, pazymekit kuri vieta isejo saibom: jei leisite mailiui pasireiksti, tai noriu dar viena dalyka pabrezti, kad naujojo K.L. sklandytuvelio slide priekine bus tikrai per silpna jei netures atramos, o t.y. lak-16 slide turi dvi tvirtinimo vietas, priekyje, gale, priedo gale ja dar amortizuoja guma, ir nuo pastovaus vazinejimo zeme su nepatyrusiai pacukais, jinai issiskiecia kaip "pempe on dirvuona" tad manau esama slide piesinukuose tarnautu keleta pravaziavimu, iskaitant kad ji galetu buti nors ir plienine. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Rolandai, be jokių emocijų ir lyrikos: Dar karta kartoju kad atskirai visi mokymo metodai puikus, nesvarbu UL marke. Biogai kai metodai surisami i privaloma nuoseklia eile. Dar kartą pažiūrėk į siūlomą schemą (1 pav. iš 4) - kur ten nuosekli eilė? Aš pilnai sutinku ir esu toj pačioj barikadų pusėj - todėl ir siūlau pasirinkimą lėktuvas-sklandytuvas, o ne "nuoseklią eilę". Tik nematau oponento, su kuo mes turim ginčytis? | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | Kas liecia Kestucio ir jo studentu projektus, tai ziuriu labai teigiamai.man labiausiai patiko ideja, tai, kad mokomaji sklandytuva daryt tiek paprasta, kad butu galima pasigaminti patiems.Sklendimo kokybe dar ne vienam sklandytuvui nebuvo per didele.Tiesa kiek skeptiskai vertinciau nora is sio aparato islausti iki 20 vnt kokybe.gerokai aptakesni aparatai realybeje tik 16-18.Na o del mokymo proceso tai cia daugiau viskas priklauso nuo mokymo programos ir instruktoriaus , o ne nuo orlaivio.manyciau, kad cia yra puiki ideja paversti mokomaji nedideliu skriejiku pridedant nedidelius agregatus.posukiai kazkada budavo daromi net nuo mazesniu nei 30m kalveliu (prieskariniai B piloto reikalavimai) , o ka jau kalbet apie skriejima virs tokiu slaitu.Siulyciau pries gyvendinant naujas idejas, nepamirsti istorijos:kokiu keliu ejo konstruktoriai, kokie buvo poreikiai ir t.t. Prisiminkim BRO-9 kurimo istorija.Oskinis sukure ir mokomaji ir tuo paciu treniruociu sklandytuva, kuriuo buvo galima atlikti ir pirmus pasliauzimus ir skristi antvejyje, termikuose ir net kilpa suriesti (o svoris ultralengvo!) | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1538 | http://www.vgc.lt/page.php?64 apie bro9 | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Vanagiukui: Ačiū labai už nuotraukas. naujojo K.L. sklandytuvelio slide priekine bus tikrai per silpna jei netures atramos, o t.y. lak-16 slide turi dvi tvirtinimo vietas, priekyje, gale, priedo gale ja dar amortizuoja guma, ir nuo pastovaus vazinejimo zeme su nepatyrusiai pacukais, jinai issiskiecia Dėl priekinės atramos - ji niekuo nesiskiria nuo LAK-16, gal tik konstrukcija paprastenė. Modelyje antroji atrama dar neparodyta. Skirtumas bus pačioje gumoje, nes "blanikinių" gumų nebėra, teks gamintis patiems. Arba pritaikyti kokias automobilines. Buvo mintis ir ant priekinės atramos uždėti nedidelį ratuką, arba du suporintus (nuo ratukinių pačiūžų, pavyzdžiui), bet padidėtų pavojus užkliūti trosui. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Benui: Prisiminkim BRO-9 kurimo istorija.Oskinis sukure ir mokomaji ir tuo paciu treniruociu sklandytuva, kuriuo buvo galima atlikti ir pirmus pasliauzimus ir skristi antvejyje, termikuose ir net kilpa suriesti (o svoris ultralengvo!) Taip, Oškinio BRO-11, BRO-9 buvo vienas iš argumentų, padrasinusių imtis "grandinės" mokyklinis-treniruočių sklandytuvas. Gaila, kad ši grandinė nebuvo pilnai išbandyta praktiškai vaikų mokyklose. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System