Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Alberto Pikčiaus konstrukcijos |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Trumpai apie techninius duomenis: 1]tuscio svoris 220-230kg[ferma 25kg,sparnai 54kg,variklis sureduktoriumi 75kg,vaziuokle 14kg,uodega su vamzdziu 14kg irt.t....] 2]skridimo svoris 450kg 3]sparnas 'zyles'tipo,tik RIII15.5 profilio[tiktu ir stiprintas dvivieciui 'zyles' RII14.0 profilio] 4]sparno ilgis 9.0m 5]sparno plotas 12kvm 6]Vmin 65km/val 7]Vkreis 90-120km/val 8]Vne 160km/val 9]kilimo 2.5-4m/s 10]bakas 25l 11]kuro sanaudos 6-9l/val 12]skridimo nuotolis iki 400km | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Albertas rašė ... 7]Vkreis 90-120km/val 8]Vne 160km/val 10]bakas 25l Keletas pastabų. 1988m V.Klimovskio lėktuvu su "Zylės" sparnais 100 m aukštyje pasiekęs 130 km/val greitį patekau į flaterį. Baigėsi gerai, tačiau niekam nerekomenduočiau su tokiais sparnais skristi daugiau 110 km/val. Bako reikėtų bent 50-60 litrų. Praktika parodė kad 25 litrų mažai. Jei pasiteisintų 4 taktų variklis, vis vien bakas mažas. Reikėtų bent numatyti galimybę papildomam. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Dar 20l bakas 'kanistra' bus papildomas,numatyta vieta ir pajungimo galimybe | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | http://www.youtube.com/watch?v=JMP9Q1KETQI | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Keletas foto naujo dviviecio | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Dar foto | ||
Į viršų | | ||
ANDRIUS RUD. |
| ||
andrius1 Užsiregistravęs dalyvis #133 Prisijungta: Pr Bir 09 2008, 09:17Pranešimų: 100 | Atrodo gerai, tai ir skristi turi gerai. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Dar foto jau pilnai pabaigto | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Albertas rašė ... Trumpai apie techninius duomenis: 1]tuscio svoris 220-230kg[ferma 25kg,sparnai 54kg,variklis sureduktoriumi 75kg,vaziuokle 14kg,uodega su vamzdziu 14kg irt.t....] 2]skridimo svoris 450kg 3]sparnas 'zyles'tipo,tik RIII15.5 profilio[tiktu ir stiprintas dvivieciui 'zyles' RII14.0 profilio] 4]sparno ilgis 9.0m 5]sparno plotas 12kvm 6]Vmin 65km/val 7]Vkreis 90-120km/val 8]Vne 160km/val 9]kilimo 2.5-4m/s 10]bakas 25l 11]kuro sanaudos 6-9l/val 12]skridimo nuotolis iki 400km Kaip ir buvo tiketasi,techniniai duomenys atitinka 100% numatytuosius,automobilinis variklis suzukiG10A dirba labai uztikrintai,prie 3500aps/min duoda stabiliai 120kg traukos,kilimas vienvieciam varijante 4m/s ir daugiau.Kreiseryje prie 3000aps/min skrenda 100, prie 3200aps/min 110km/val,prie 2800aps/min skrenda nezemedamas, kuro sunaudojimas valandai tik 6ltr!!Kuo geresnis Rotax912??Vienintelis parametras- svoris yra rotaxo naudai | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | "Sancta simplicitas" ... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System