Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Alberto Pikčiaus konstrukcijos


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Albertas
Kt Lap 18 2010, 02:01
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Trumpai apie techninius duomenis:
1]tuscio svoris 220-230kg[ferma 25kg,sparnai 54kg,variklis sureduktoriumi 75kg,vaziuokle 14kg,uodega su vamzdziu 14kg irt.t....]
2]skridimo svoris 450kg
3]sparnas 'zyles'tipo,tik RIII15.5 profilio[tiktu ir stiprintas dvivieciui 'zyles' RII14.0 profilio]
4]sparno ilgis 9.0m
5]sparno plotas 12kvm
6]Vmin 65km/val
7]Vkreis 90-120km/val
8]Vne 160km/val
9]kilimo 2.5-4m/s
10]bakas 25l
11]kuro sanaudos 6-9l/val
12]skridimo nuotolis iki 400km
Į viršų
Rolandas
Kt Lap 18 2010, 05:32
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

Albertas rašė ...


7]Vkreis 90-120km/val
8]Vne 160km/val

10]bakas 25l


Keletas pastabų. 1988m V.Klimovskio lėktuvu su "Zylės" sparnais 100 m aukštyje pasiekęs 130 km/val greitį patekau į flaterį. Baigėsi gerai, tačiau niekam nerekomenduočiau su tokiais sparnais skristi daugiau 110 km/val.

Bako reikėtų bent 50-60 litrų. Praktika parodė kad 25 litrų mažai. Jei pasiteisintų 4 taktų variklis, vis vien bakas mažas. Reikėtų bent numatyti galimybę papildomam.
Į viršų
Albertas
Kt Lap 18 2010, 08:43
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Dar 20l bakas 'kanistra' bus papildomas,numatyta vieta ir pajungimo galimybe
Į viršų
JonasKr
Tr Bir 22 2011, 08:53
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
http://www.youtube.com/watch?v=JMP9Q1KETQI
Į viršų
Albertas
Pn Bir 24 2011, 09:38
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Keletas foto naujo dviviecio







Į viršų
Albertas
Kt Lie 21 2011, 08:07
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Dar foto





Į viršų
ANDRIUS RUD.
An Lie 26 2011, 01:11
andrius1
Užsiregistravęs dalyvis #133
Prisijungta: Pr Bir 09 2008, 09:17
Pranešimų: 100
Atrodo gerai, tai ir skristi turi gerai.
Į viršų
Albertas
Pr Rgp 29 2011, 04:08
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Dar foto jau pilnai pabaigto







Į viršų
Albertas
Tr Rgp 31 2011, 07:31
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1003
Albertas rašė ...

Trumpai apie techninius duomenis:
1]tuscio svoris 220-230kg[ferma 25kg,sparnai 54kg,variklis sureduktoriumi 75kg,vaziuokle 14kg,uodega su vamzdziu 14kg irt.t....]
2]skridimo svoris 450kg
3]sparnas 'zyles'tipo,tik RIII15.5 profilio[tiktu ir stiprintas dvivieciui 'zyles' RII14.0 profilio]
4]sparno ilgis 9.0m
5]sparno plotas 12kvm
6]Vmin 65km/val
7]Vkreis 90-120km/val
8]Vne 160km/val
9]kilimo 2.5-4m/s
10]bakas 25l
11]kuro sanaudos 6-9l/val
12]skridimo nuotolis iki 400km


Kaip ir buvo tiketasi,techniniai duomenys atitinka 100% numatytuosius,automobilinis variklis suzukiG10A dirba labai uztikrintai,prie 3500aps/min duoda stabiliai 120kg traukos,kilimas vienvieciam varijante 4m/s ir daugiau.Kreiseryje prie 3000aps/min skrenda 100, prie 3200aps/min 110km/val,prie 2800aps/min skrenda nezemedamas, kuro sunaudojimas valandai tik 6ltr!!Kuo geresnis Rotax912??Vienintelis parametras- svoris yra rotaxo naudai
Į viršų
NNN
Kt Rgs 01 2011, 10:17
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
"Sancta simplicitas" ...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0767sek,0.0104iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,928kb