Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Alberto Pikčiaus konstrukcijos


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Albertas
Pn Spa 11 2019, 09:53
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 813

Algirdas L rašė ...

Teisus Albertas, trabanto paprastai neredukuodavo, jo sukimo momentas didelis, tik bėda su rezonansiniu. Prie tokių sūkių duslintuvo ilgis būtų virš 2m. bet galima trumpinti 2, net 4 kartus, tik efektyvumas mažėja.
P.S. Neredukuotu ,, Vichriumi,, skraidžiau apie 400 val.

Del duslintuvo,tai jis ir yra apie 2m,pakabintas po liemeniu ir baigiasi uz vaziuokles ir spyrio mazgo,svoris iki 5kg...kazkada buvau paskaiciaves pagal motociklistu teorija...esu bandes ir su rotax duslintuvu- stabiliai dirbo ir mazais ir max sukiais.Blogiausiai dirbo su bakeliu salia cilindru...Is rezonanso isejusios dujos issiplecia bakelyje ir tik tada pasisalina per perforuota vamzdi...garsas labai panasus i keturtakcio variklio, ausies nerezia...
Į viršų
Laimontas
Št Spa 12 2019, 10:54
Užsiregistravęs dalyvis #457
Prisijungta: Tr Rgp 26 2009, 08:46
Vieta: Šeduva
Pranešimų: 64
Aš ne specialistas,bet 75kg traukos lengvai duoda parasparnio variklis,kuris sveria 14kg.
Į viršų
Albertas
Št Spa 12 2019, 12:41
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 813
Laimontas rašė ...

Aš ne specialistas,bet 75kg traukos lengvai duoda parasparnio variklis,kuris sveria 14kg.

Statine trauka,tai nera svarbiausia derinant propeleri su varikliu,jei per mazas propelerio zingsnis ,variklis gali pasiekti didesnius nei leistina sukius ir duoti didesne statine trauka,taciau lektuvui isibegejus iki tam tikro greicio propelerio trauka krenta ir lektuvas kad ir pakils,skris labai blogai, o variklis dar labiau isisuks...labai svarbus visais atvejais propelerio zingsnis,t.y. menciu pastatymo kampas, kuris turi atitikti letuvo skridimo greiti...parasparnio variklis,isjudintu lektuva is vietos, bet pasiekus atplysimo greiti 60km/val, jau neturetu galios ir traukos, lektuva iginti bent iki 90km/h...parasparniui manau 60km/h tai jau normalus skridimo greitis...padidinus propelerio zingsni iki reikalingo lektuvui skristi toks variklis geriausiu atveju duos 45-50kg traukos...
Į viršų
Laimontas
Št Spa 12 2019, 04:57
Užsiregistravęs dalyvis #457
Prisijungta: Tr Rgp 26 2009, 08:46
Vieta: Šeduva
Pranešimų: 64
https://aircraft.e-props.fr/calculator.php
Aišku
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0797sek,0.0122iš to užklausomsDB užklausos:26. Naudojama atmintis:3,776kb