Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Sklandytuvai. Motosklandytuvai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Motorizuotas Blanikas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Labai idomi informacija is rusu forumo http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1259596638/0 Sunku suprasti kur sutilpo variklis, kur jo ausinimas. Gal cia balandzio pirmosios info? | ||
Į viršų | | ||
Laurynas Griauzdė |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #72 Prisijungta: Pr Kov 31 2008, 11:31Pranešimų: 6 | Nesuvokiu cia as daug ko! Arba cia variklis tokio galingumo kad 2 km bega kol pakyla arba nezinau. Juk kaip su centruotem? kur pedalus padejo? keista... | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1994 | ALEX_EW73SL Re: МотоБланики...! Ответ #27 - 04.12.09 :: 19:27:29 Rolandos ни какой фантастики, они установили двигатель как на ЛАК-6 от приборной перегородки а приборы сместили ближе к пилоту. На 2 стр Собственной конструкции на ветке Мотопланер Бланик Л-13 взяты фото а двигатель Симони водяного охлаждения закрепили к 1 шпонголту. Tik nesupratau ar ten HIRTH (temos pavadinimas) ar Simonini: http://www.simonini-flying.com/vic2plusbig.htm [ Redaguota Sk Grd 20 2009, 09:04 ] | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Simonini vandeniu ausinamas, kaip raso prie pirmo spangouto prijungtas | ||
Į viršų | | ||
Tomas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #7 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31Pranešimų: 179 | Kazin ar su blaniko detalem negadinant sparnu ir galines liemens dalies eina padaryti ultralengva lektuva? Blaniko tuscio svoris rasoma, kad 292kg, tai pridejus labai lengva varikli - bus motorizuotas sklandytuvas, o tai kita klase, nei ULO, reik kitokiu leidimu pilotavimui. Iseitu neblogas lektuvas ir detaliu nebrangiai galima rasti, bet vat, persunkus | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Gal Rolandas apie savo Kregzdutę cia ka nors paporins... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5572 | Tomui- Ultralengvas dvivietis lėktuvas tuščias galėtų sverti max 260-280 kg. Tavo siūlymu perdarytas Blanikas su motoru, vaziuokle, dviviete kabina svertų 400-500 kg labai taupant svorį. Kregždutės perdaryti sparnai sveria 2x35 kg. Darbas labai sudėtingas, gal geriau daryt naujus.Pats lėktuvas tenkina vienviečio UL reikalavimus. Jei reikėtų vėl, Kregždutę daryčiau su erdvesne kabina, priekiniu ratu, 503 ar 582 Rotax varikliu. | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | http://www.vgc.lt/e107_plugins/list_new/list.php?new | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... Tomui- Ultralengvas dvivietis lėktuvas tuščias galėtų sverti max 260-280 kg. Ne. Nemaišykit su LLO - labai lengvu orlaiviu, na, bet čia jau Kęstutis L. geriau paaiškins. 280 kg + 200 kg (pilotai) = 480 kg. Kur kurą dėsit? Pagal ICAO ir FAI - dviviečio ULO MTOW (didžiausia kilti paruošto orlaivio (ULO be pilotų ir kuro juk neskris ar ne? ) svorio riba) yra 450 kg ... Dabartinių dviviečių ULO (tiek MS, tiek aerodinamiškai vairuojamų), atitinkančių ICAO ir FAI reikalavimus "sausas" svoris paprastai neviršija 210-220 kg. ... + nepamirškit sparno įkrovos, kuri ULO taip pat yra kai kuriose šalyse ribojama (pvz. GB - 35 kg/kvm). [ Redaguota Pr Rgs 27 2010, 08:04 ] | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | Reaktyvinis Blanikas | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System