Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra varomas skraidantis orlaivis |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
ArturasM |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #520 Prisijungta: An Sau 12 2010, 04:38Pranešimų: 24 | Audrius kad ten priespaskutinej sinchroninis tai suprantu bet sinchoniniu varikliu valdymas sudetingas reikia sinchroniskai paleisti varikli tam kad jis sklandziai dirbtu. Del paramotoro tai vel gi galima ir jam atlikti skaiciavimus taciau man rupi tie patys klausimai tik is paramotoro puses... Taciau sumanymas pradeti nuo lektuvelio... kodel? mano manymu paramotoro visa jegos grandine per mazai sveria kad galetum ideti kazka savo. Sakysi parodoje mateme ir viskas ok... taip bet kaina... specializuoti varikliai kainuoja didelius pinigus ir jie gaminti pagal uzsakyma tam tikrai uzduociai o as noriu pritaikyti varikli kad ir is pramones kuris kainuotu maziau jo charatkeristikos gal nebutu idealios taciau kainos atvilgiu laimeciau 100% bet del idomumo galima paskaiciuot... tiesiog man reikia atsakymu i tuos klausimus. Sita mano varinata prilyginciau situacijai.. turi BMV su neveikianciu varikliu nori isbandyt ar jis vaziuoja ir jeigu vaziuoja pradesi ji restauruot ir tobulint . Pirksi originalu bmv varikli ar istatysi parinkes pagal parametrus tinkama bet kokios kitos masinos varikli kuris kainuos zymiai pigiau... Kiek suprantu visi cia jus esat savamoksliai ir daug taisosi lektuvelius patys ir logika sako kad sugedus tam tikrai detaliai nevisada butina nauja pirkti galima arba pritaikyti kita arba suremontuoti... Tokios pacios nuomones ir as. TomasT ideja gal ir nebloga tik ja apslifuoti reiketu, bet is kokio fondo planuoji tada imti finanssavima? universitetai? savivaldybe? Justai kol kas tai yra skaiciavimu stadijoj ir pvz. jeigu tureti jusu nearodinamisku letuvu traukos duomenis pvz (skaicius is galvos nes nezinau jusu duomenu) jusu NEAERODINAMISKUI lektuvui reikia 100 kg traukos vidaus degimo variklio svoris su bakais ir t.t. 100 kg tai jeigu parinksiu tinkama varikli lakelti lektuva i ora ir variklis svers 20 visa kita ir akumuliatoriai 80 kg tad pakile i ora su nearodinamisku lektuvu prabusim ore pvz 10 min. VALIO o tada galima ir zaisti pvz paimti ta pati varikli ir aerodinamiska lektuva ir jis skris 15 min ir zymiai greiciau VALIO tada galima parinkti lenvesni varikli su mazesne galia nes lektuvas aerodinamiskas tada nusiimtu 10kg svorio nuo variklio ta pati svori galime prideti akumuliatoriams ir jusu lektuvelis skris 25 minutes. Viskas yra tobulinama ir pradedama nuo 0. Tad pirmas uzdavinys bent jau pakelti i ora o tada mastyti kur ir kaip galima kazka prideti numesti pakeisti ir taip tobulint. bet nuo to ar lektuvas bus aerodinamiskas ar ne manau nukentes tik skrydzio laikas... del to jog reikes reikes daugiau akumu norint islaikyti ta pati skrydzio laika su aerodinamisku lektuveliu... Mano manymu sitam eksperimentui tiktu ir lektuvelis kuris kazkada skraide dabar stovi garaze laukia geresniu laiku... del to jog pavykus eksperimentui galima ta varikli nesunkiai permontuot prie kito orlaivio. Bet kol kas nenoriu nieko pradeti praktiskai kol nesuprantu visu procesu teoriskai ir nezinau kiek tai kainuos... | ||
Į viršų | | ||
evvaldis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #400 Prisijungta: An Geg 12 2009, 03:15Pranešimų: 18 | Parasysiu is aviamodeliuotojo puses. Jei lektuviukas su zmogumi sveria ~200kg ir jo aerodinamine kokybe ~10 tai reikalinga trauka horizontaliam skrydziui = mase/kokybe = 200/10=20kg. Variklis sveria 1.5kg. Valdiklis varikliui 0.3kg Akumus imkim 8vnt. vienam varikliui (du nuosekliai po keturis lygiagreciai), gausim 20Ah 44.4V. svoris 6kg. Srebiant pastoviai 100A is akumo, akumas tarnaus ~12min. Viso ~8kg. Panaudojus 3vnt. tokiu komplektu gaunama ~45kg. max trauka (vienas variklis ~15kg max traukos). Varikliai su akumais svers ~24kg. Kaina: varikliam 300$ valdikliam 570$ akumam 4080$ viso 5000$ + dar pakrovejas, kazkokia tai pavara/stovas visiem varikliam sujungt. Manau dar reikia laukt kol akumai istobules/atpigs/palengves, kad butu galima rimtai mastyt apie benzino keitima i elektra. [ Redaguota Tr Sau 13 2010, 05:11 ] | ||
Į viršų | | ||
ArturasM |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #520 Prisijungta: An Sau 12 2010, 04:38Pranešimų: 24 | evvaldis gavai svori apie 8 kg bet juk variklias vidaus degimo yra sunkesnis tokiam lektuvui ar as klystu? ta svoriu skirtuma galima panaudoti akumuliatoriams o tuo paciu skrydzio laikui prailginti | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Gal is ES pinigu kazkaip.. cia tik pamastymai. ,,Deja" bet 6hp vdv 8kg tikrai nesvers ir kuro jam daug nereikes. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Turi ,nieko nebus kol neturesi sinchroninio variklio ir jam skirto valdymo.Paprasciausiai neuzteks galios paprastam varikliui,arba pabandyk surast panasu varikli i sinchronini kuris duotu toki sukimo momenta-nerasi,patikek.Lieka tik sinchroninis jeigu nori dar siokiu tokiu rezultatu pasiekti.galima butu panaudoti pastovios sroves ,bet jis turi buti tam pritaikytas ,kitaip reduktoriai dasides ,vel svoris ir nieko gero.Toliau ,akumai jie turi buti ir pritaikyti tokiam rezimui ,kitaiop problemos ,gali uzsidegti it tt. reiskia daug kainuos.As visu situ taip pat uzsiimu ir susiduriu su daug problemu,turiu padares sinchronini varikli max galia paskaiciavus galima iki 15-20 Kw svoris 2 kg ji ruosiuosi naudot maluno menciu issukimui,bet problemos su valdymu ir akumais(Li-po) nenoriu uzsudegt,bet turedamas laiko manau pabaiksiu ta daikta,nes labai praktiskas malunui. | ||
Į viršų | | ||
evvaldis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #400 Prisijungta: An Geg 12 2009, 03:15Pranešimų: 18 | Turis rašė ... evvaldis gavai svori apie 8 kg bet juk variklias vidaus degimo yra sunkesnis tokiam lektuvui ar as klystu? ta svoriu skirtuma galima panaudoti akumuliatoriams o tuo paciu skrydzio laikui prailginti 8kg svers tas vienas variklio-valdiklio-akumu komplektas kuris teduos ~15kg max traukos.. Kaip jau sakiau del 45kg traukos reiktu 3ju tokiu komplektu kurie jau svers 24kg.... Galima aisku akumu dadet, bet ir kaina augs nebezmoniskai... | ||
Į viršų | | ||
ArturasM |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #520 Prisijungta: An Sau 12 2010, 04:38Pranešimų: 24 | Sinchroniniu varikliu problema yra: 1. jeigu apkrova virsys leistina jis tiesiog sustos ir nesuks arba apskritai suges (praras sinchronizacija) 2. ju valdymas nera sudetingas sudetingas yra paleidimas. O paleidimas mazos galios sichroniniu varikliu (kaip nuotraukoje) yra su savisinchronizacija paleidi ir jis pats susinchronizuoja. O jeigu deti galingesni varikli reikia paleidziant paciam sinchronizuoti o tai reikalauja papildomo variklio kuris sinchronizuotu sukima ir tik tada paleist sinchronini varikli. Manau jeigu deti sichronini varikli reiketu mazam orlaiviui kad galima butu panaudoti maza varikli ir supaprastinti paleidima. Na aisku pagrinidis pliusas sinchroniniu varikliu tai kad didejant aprovai greitis islieka pastovus. Del nuolatines sroves varikliu(nsv). Ju valdymas reguliavimas yra visai paprastas arba itampa arba srove, tiesiog ju svoris didesnis ir reikalauja didesnes prieziuros del svorio tiksliai nezinau. Andriau buvai kiek suprantu aprodoj kokia ten tendencija kokius variklius naudoja ir koki valdyma? | ||
Į viršų | | ||
Laimontas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #457 Prisijungta: Tr Rgp 26 2009, 08:46Vieta: Šiauliai Pranešimų: 85 | Turi,o tu realiai ar bent matei sinchronini varikli,reguliatoriu ,licio akumuliatoriu?Jeigu ne,tai patarciau pasidomet aviamodeliniais ir su jais paeksperementuot,jie tikrai nebrangus,daug tada klausimu atkris. | ||
Į viršų | | ||
evvaldis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #400 Prisijungta: An Geg 12 2009, 03:15Pranešimų: 18 | Manyciau kad modeliniai varikliai kinieciu yra labai stipriai istobulinti ir tikrai paprastai nieko galingesnio/pigesnio/lengvesnio nerasi ir neisrasi, jei butu imanoma butu ir naudojama.. Deja ne variklyje beda, beda akumuliatoriuje, jo svoryje ir kainoje.. [ Redaguota Tr Sau 13 2010, 10:09 ] | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Turis rašė ... Sinchroniniu varikliu problema yra: 1. jeigu apkrova virsys leistina jis tiesiog sustos ir nesuks arba apskritai suges (praras sinchronizacija) 2. ju valdymas nera sudetingas sudetingas yra paleidimas. O paleidimas mazos galios sichroniniu varikliu (kaip nuotraukoje) yra su savisinchronizacija paleidi ir jis pats susinchronizuoja. O jeigu deti galingesni varikli reikia paleidziant paciam sinchronizuoti o tai reikalauja papildomo variklio kuris sinchronizuotu sukima ir tik tada paleist sinchronini varikli. Manau jeigu deti sichronini varikli reiketu mazam orlaiviui kad galima butu panaudoti maza varikli ir supaprastinti paleidima. Na aisku pagrinidis pliusas sinchroniniu varikliu tai kad didejant aprovai greitis islieka pastovus. Del nuolatines sroves varikliu(nsv). Ju valdymas reguliavimas yra visai paprastas arba itampa arba srove, tiesiog ju svoris didesnis ir reikalauja didesnes prieziuros del svorio tiksliai nezinau. Andriau buvai kiek suprantu aprodoj kokia ten tendencija kokius variklius naudoja ir koki valdyma? Taip buvau parodoj,tendencija tokia ,kuriami tie varikliai ir skaraidymo aparatai tik juos iperkanciu labai mazai, pagrinde naudojami sinchroniniai varikliai yra keletas pastovios sroves ,bet jie cpecialiai tam konstruoti (dideliam sukimo momentui) . Sinchroninis variklis pasileidzia be jokiu problemu ir gali suktis nuo 1 tarkim iki 3000 apsuku per min. turedamas labai dideli sukimo momenta,nekaista kaip pastovios srroves variklis ,galima reversuoti be jokiu problemu ir daug kitokiu geru pliusu tik kaina kandziojasi ir valdymas ,o kad sugestu arba nebesisuktu tai net ner kalbos ilgaamziskumu uzmusa visus motorus.Panaudot kazka pramonej naudojama beveik neimanoma ,nes bus nepatikima,sunku,tai reikstu ismesti pinigai,bent taip as manau ,kaip pamatau kokia yra technine pazanga padaryta ,kad paskrist 20 minuciu uz tokia kaina. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System