Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Jūsų skrydžiai. Fotografijos. Pasakojimai ir t.t. |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Shadow |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5576 | NNN rašė ... Parašyk Shadow konstruktoriui davidgcook©btinternet.com Arba paklausk forume http://forums.bmaa.org/default.aspx?f=45 Būsim dėkingi, jei tu tai padarysi. Tu ten visus pažįsti..., be to esi savotiškas lėktuvo krikštatėvis... Na ir su anglų kalba yra problemų... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... NNN rašė ... Parašyk Shadow konstruktoriui davidgcook©btinternet.com Arba paklausk forume http://forums.bmaa.org/default.aspx?f=45 Būsim dėkingi, jei tu tai padarysi. Tu ten visus pažįsti..., be to esi savotiškas lėktuvo krikštatėvis... Na ir su anglų kalba yra problemų... OK ... | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1545 | Abejoju ar naudojot pati ploniausia dakrona, bent kiek atsimenu (plono dakrono rusiu yra daug).O toliau reikia laikytis technologiju kurios rekomenduojamos t.y. specialus netempiantis lakas, tiksli lygintuvo temperatura ir t.t. rezultatas:modelis is balzos aptemptas ploniausiu dakronu ar seconite light konstrukcijos neistampo. Lietuviskas dakronas yra pati blogiausia danga ant svieto, nebent an-2 traukt tinkamas.jau vien del beprotisko svorio ir sudetingos lakavimo proceduros | ||
Į viršų |
| ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Štai, radau ![]() Rolandai, manau, kad būtų gerai Povilą pagalbon ... čia tiesiog reik sėst ir skaityt ..., na, supranti ... ![]() Gavau atsakymą iš konstruktoriaus ir gamintojo. Jis patvirtina, kad informacija, skelbta aukščiau minėtame forume yra teisinga. Išsamiausia čia: Arville Textiles Ltd (West Yorkshire) has kindly tested the shrinkage of their FT-75 polyester fabric in their lab. It is responsive to heat shrinking, so no worries about this 'ladies dress lining' fabric being pre-shrunk. The shrinkage @ 120 degrees C is: - Warp: 4.9% - Weft: 4.9% Shrinkage @ 150 degrees C (the standard BS temp) is: - Warp: 13.2% - Weft: 11.9% Arville also comment that they have sold this "loomstate" polyester fabric before for covering microlight aircraft. Manufacturer code: FT75-95-F-WHITE-STD Price: £9.56 /linear metre Delivery: Ex-stock The Arville FT-75 data sheet is attached below as a PFD. in comparison, I tested the shrinkage of genuine Poly-Fiber HS90X Stits lightweight polyester fabric (94x94tpi; 1.7oz/sq.yd; 90lb/in) suitable for microlights. Shrinkage at 175 degrees C - Warp: 12.5% - Weft: 11.1% I've found that using the higher temps gives too much tension (i.e. at 12% shrinkage) and ends up pulling the foam ribs and aileron/flap trailing edges out of line. It was better to set the iron to a lower temp and only get gentle tension (i.e. less than 8% shrinkage). It seems to me that the 5% shrinkage of Arville FT-75 (at the 120 C temp) should be good for the Shadow wing/tail surfaces. Trumpas vertimas: Poliesterinis audinys Arville Textiles FT-75 traukiasi 4,9% prie 120 C; prie 150 C apmatai - 13,2 %, ataudai - 11.9 % Rekomenduojama nekaitinti daugiau, nei 120 C, ypač aptraukiant vairus. Audinys lakuojamas celiulioziniu laku (celonu?) "cellulose dope". Nežinau, gal reik paeksperimentuot? ![]() [ Redaguota Kt Spa 30 2014, 03:26 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System